Gå til innhold

hvem er deres favoritt person på formuet?

A_berg

Anbefalte innlegg

Skrevet
bjaa, soshal og The_Trick :woot:

wabby, soshals, penta, snow dog, Ecthelion :woot:

Jøss, jeg så ikke den jeg. :)

Uansett, nicket mitt staves: "s-o-s-o-h-a-l". Jeg tør å være såpass overlegen å tro at det er meg dere mener. ;)

Plutselig hadde jeg jo tre "stemmer". icon_cool.gif

Bedre sent enn aldrig :)

Sorry det med nick stavingen.

Det er rettet nå.

Har fikset opp feilen jeg også nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh!!! ser jeg har posta flere ganger... dere skjønner, jeg fikk error in posting hver gang jeg prøvde å poste, så jeg prøvde fler ganger... Sry

Skrevet

nvoetfiv! Og jimmypop har forresten identisk musikksmak som meg :D

Penta er fra samme sted som meg, og der er det båtmesse nuh.

Ecthelion er tøff.

B|real hører på queens of the stoneage og er tøff.

Skrevet

Tror nesten jeg må joine stein-gruppa, eventuelt finne et gammelt bilvrak og dra med sovepose.. :cry:

"|_Cisco_|'s pris for beste post" går denne gangen til SnowDOG_ (håper jeg skrev nicket riktig) for posten der han skrev hva han hadde gjort i fylla med ei.. hmm.. jaa.. :D

Skrevet
Tror nesten jeg må joine stein-gruppa, eventuelt finne et gammelt bilvrak og dra med sovepose..  :cry:  

"|_Cisco_|'s pris for beste post" går denne gangen til SnowDOG_ (håper jeg skrev nicket riktig) for posten der han skrev hva han hadde gjort i fylla med ei.. hmm.. jaa..  :D

hehe ka gjorde eg med ka? de har vært noen ganger eg har postet i fylla mene...hmm... lete etter posten.... :D
Skrevet
lete etter posten.... :D

Du er ikke den eneste.

Hehe nei det er nok en del som har klart de og. Han som eg ser opp til når det gjelder sånt er jo allyse :D han er proff :p
Skrevet

hmmm blir litt vanskelig å rate noen over andre synes jeg. men tja, here i go: k-dog, penta, Ecthelion, b-real, hartge, arctic......----->

Skrevet

SnowDOG_: 30-års dama posten din som ble erstattet med " :oops: " :D

Var en eller annen (Echtelion om jeg ikke husker feil?) som tok screenshot av den før du nådde å redigere den :D

Skrevet
SnowDOG_: 30-års dama posten din som ble erstattet med " :oops: " :D

Var en eller annen (Echtelion om jeg ikke husker feil?) som tok screenshot av den før du nådde å redigere den :D

Hva var det? høres ":D" ut

Skrevet

CFD: deler sine innerste hemmeligheter :D

Hehe.. Men sorry for den meldingen a. Har dårlig samvittighet...

:lol: slapp av! jo mer underholdning jo bedre! :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...