Gå til innhold

Raseriutbrudd ved spilling?


golleknupp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne.

 

Hahaha, ren nostalgi det der. Husker 14" skjermen jeg fikk tak i til 386n min<3 ,

spillte pinball fantasies og shift-tasten bare takket for seg når jeg hadde klart å holde

kula i spill over 2 timer mot en Univers-rekord minst. Det var knokene som tok støyten for å si det sånn:P

 

Hadde en periode når kompisgjengen ofte var på quake-lan og spillte det som nå kalles PCW/COMPO ,

da sikringene kunne gå fullstendig hvis jeg ble drept av teammates i avgjørende runde.

(Jeg gikk bananas og ødela hele området rundt meg, så mine "kamerater" fant ut at i bronsefinalen skulle

det samme gjøres)

 

Nå så nøyer jeg med å si " E D MULI?!?" noenlunde høylytt:P

Endret av RoXx
Lenke til kommentar
Slå i veggen. Funker for meg :D

 

Den slå iveggen greia funker så lenge Rotekotteskapdøra ikkje går i eit med veggen, har knokke fleire plankar på den døra og mor og far er ikkje so alt for glade for det :p

 

Men ein ting som hjelper kraftigt er å knekke ein playstation 2 kontroll i to bitar så kasta den til helvette inn i veggen. Da har du fått ut raseri for ei stund, men er litt seigt når det var søstra sin kontroll og du må kjøpe ny-.-

Endret av schester
Lenke til kommentar

Ja, jeg har en storebor (som er helt ekstrem, han klikker og slår drit hardt! Regelrett dårlig taper, blir redd da man leder over han på Fifa og sånt)

Samt at jeg selv kan klikke da jeg taper i spill! Litt gøy da :wee:

 

Mener det fantes et tastatur som er designet for folk som slår på det :) Altså at det er like fint hele tiden :)

Lenke til kommentar

Drev slik før jeg også, men ble for dyrt å kjøpe nye tastatur og mus hele tiden, så jeg gikk over til å skrike + klemme meg selv i armen til det gjør vondt nok, selvsagt roa meg litt ned da, og setter ned vansklighetsgraden i spill jeg har tendens til å bli hissig i, spiller jo for å ha det moro, så om noen syns jeg er pingle fordi jeg spiller på easy i diverse spill får det så være, de får ha det moro med frustrasjonen sin :p

Lenke til kommentar

Prøv å behersk deg og la det gå utover ting som feks. tastatur. Det kan bli en del billigere da viss du kjøper billige tastaturer som tåler mye.

 

Hadde en periode da jeg klikket konstant når jeg ble skutt greide etter litt konsentrasjon å få dette helt vekk. Er ikke værre bare en konsentrerer seg skikkelig om å ikke klikke.

Lenke til kommentar

Blir småvill selv når jeg spiller. Har alltid vært en hissigpropp når det kommer til alt av spill og sport, helt siden jeg var liten.

 

Før hadde jeg et billigdrit tastatur som jeg ikke brukte lengere som jeg raget på. Bortsett fra det så bruker jeg å ødelegge ting som ikke koster noe, plastkopper, blyanter osv. Funker bra.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...