Gå til innhold

Raseriutbrudd ved spilling?


golleknupp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ofte forbanna når jeg spiller. Har klart å ødelegge en kommode som sto ved siden av pcn før. Hver gang jeg gjorde noe galt så slo jeg til skuffene på den så nå er nesten alle skeiv.

 

Og en gang jeg spilte fifa med noen kompiser og tapte (som jeg vanligvis gjør), så kastet jeg xbox spaken rett i ansiktet på ene kompisen min. Ble litt sint han og etter det da:-)

Lenke til kommentar
I tillegg til å ha ødelagt noen tastatur, en mus og diverse skapdører, kastet jeg mobilen min i gulvet så den knuste en gang jeg så på fotballkamp. Det er ikke bare spill som gjør folk sinte :p

Hehe, du skulle vært med meg når Diouf la seg ned etter Nordvik dytta han.

 

Jeg har knust en skjerm pga wow engang. Har slått i tastaturet ett par ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri raseriet gått ut over noe, men jeg blir bare så utrolig skuffet over meg selv og får en skikkelig ekkel å dårlig følelse i hele kroppen når jeg taper i Warcraft 3. Det beste man kan gjøre er å evaluere hva man har gjort galt å ta lærdom slik at man unngår den samme feilen neste gang. Dette gjelder sikkert ikke bare WC3.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri raseriet gått ut over noe, men jeg blir bare så utrolig skuffet over meg selv og får en skikkelig ekkel å dårlig følelse i hele kroppen når jeg taper i Warcraft 3. Det beste man kan gjøre er å evaluere hva man har gjort galt å ta lærdom slik at man unngår den samme feilen neste gang. Dette gjelder sikkert ikke bare WC3.

Kasta akkurat xbox kontrollen i veggen fordi jeg dæva 20 ganger på rad på mw2^^ Den gikk føyka med engang ble så sur!

Lenke til kommentar
I tillegg til å ha ødelagt noen tastatur, en mus og diverse skapdører, kastet jeg mobilen min i gulvet så den knuste en gang jeg så på fotballkamp. Det er ikke bare spill som gjør folk sinte :p

Hehe, du skulle vært med meg når Diouf la seg ned etter Nordvik dytta han.

 

Jeg har knust en skjerm pga wow engang. Har slått i tastaturet ett par ganger.

 

Jeg gikk også ganske bananas i sofaen da :p

Lenke til kommentar
I tillegg til å ha ødelagt noen tastatur, en mus og diverse skapdører, kastet jeg mobilen min i gulvet så den knuste en gang jeg så på fotballkamp. Det er ikke bare spill som gjør folk sinte :p

Hehe, du skulle vært med meg når Diouf la seg ned etter Nordvik dytta han.

 

Jeg har knust en skjerm pga wow engang. Har slått i tastaturet ett par ganger.

 

Jeg gikk også ganske bananas i sofaen da :p

Jeg sto å slo i tven. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde en lei tendens før av å slå eller kaste mobilene mine i veggen for lenge siden, men jeg måtte slutte med det siden de ble ødelagte hele tiden :p. Så begynte jeg å slå xbox kontrollen hardt i kneet, men etterhvert fikk jeg så vondt at jeg slutta. Har ikke hatt noe særlige rage momenter nå på en god stund.

Lenke til kommentar

Har ødelagt 4 headset siste 4 månedene... Sitter å spiller enten cs source eller cod MW2, og når jeg etterhvrt blir forbanna ender det med at jeg river av meg headsettet og smeller det i bakken. 2 sekunder etterpå tenker jeg at det der kanskje ikke var så lurt, så nå har jeg skaffet meg en "rage-pute" :p Har en pute liggende ved siden av musa slik at jeg kan få ut sinne ved å slå i den istedet.. Blir ikke helt det samme, men prøver i hvertfall :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...