Gå til innhold

Raseriutbrudd ved spilling?


golleknupp

Anbefalte innlegg

I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne.

 

LCD skjermer er farlige saker...

 

Jeg har ikke ødelagt så veldig mye. Men jeg blir sint når jeg taper/feiler/dør. Jeg bare kjefter veldig mye på skjermen/kontrolleren/konsollen/tven når jeg taper :p

 

Jeg husker første gang jeg ødela et tastatur i rent sinne. Need for speed underground, det første spillet. Husker dere de løpene med 6 laps? Like før mål var det en tunnel med søyler i midten. Husker dere at kjangsen for å treffe de søylene økte usannsynelig mye om du leda med 4 sekunder og hadde ledelsen?

 

Jepp. Da vet dere hvordan det tastaturet døde. Nytt tastatur, samme spill, samme løp. Det var tastatur nummer 2.

 

Men ellers har jeg vært snill, selv om det skal sies at den gamle 19" CRT skjermen min har fått seg et par smeller.

 

Kjefte høyt og banne ftw

 

EDIT: Super Mario på SNES. Oh my fucking god. Jeg har det på wiien å spiller det et par ganger med classic kontrolleren. Jeg blir LIKE forbanna hver gang jeg dør. Samme som når jeg var liten. Det finnes ikke det spill i verden som gjør meg så provosert som Mario. :p

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir sjelden sint når jeg spiller nå for tiden, ble det mye når jeg var mindre. Har lært en og annen ting om beherkelse av sinne nå.

 

Men hadde et lite tilbakefall her om dagen, hadde kommet et stykke i et spill, også klikket spillet, og de siste 3 timene mine hadde ikke blir savet, bannet høylytt til skjermen da... hehe

Lenke til kommentar
Blir sjelden sint når jeg spiller nå for tiden, ble det mye når jeg var mindre. Har lært en og annen ting om beherkelse av sinne nå.

 

Men hadde et lite tilbakefall her om dagen, hadde kommet et stykke i et spill, også klikket spillet, og de siste 3 timene mine hadde ikke blir savet, bannet høylytt til skjermen da... hehe

 

 

Alltid kjipt når det skjer.. :p

Lenke til kommentar

Ah, kom på en ting til når det gjelder WoW og arena, hehe.

 

Meg og damen spilte det sammen, vi var ikke særlig gode, så det endte opp med ca like mye tap som win. Begge to ble like sure i tryne etter hver tap, forholdet fikk seg et par trøkk der ja. Et par måneder etterpå gikk det greit, da hadde exp pakken kommet ^^.

Endret av Demonican
Lenke til kommentar

Klarer som regel å beherske meg, blir litt banning i ny og ne. Men det har røket med en 360-kontroll og en fjernkontroll.

 

Det er derimot litt spesiellt å se venner og kjente som til vanlig er snille som lam, bli forvandlet til fandens avkom bare de får mus+tastatur/kontroll i hendene, og helt feil spill. Da har mye rart fått noen ufrivillige flyturer...

Lenke til kommentar

Enten pleier jeg å slå ganske kraftig i tastaturet, noe som har resultert i at jeg har knust 2 tastatur. Ellers pleier jeg bare finne noe rundt meg som jeg kan kaste kraftig i veggen.

 

Når jeg spiller xbox pleier jeg å slå kontrollen i veggen, Så nå har jeg ødelagt RB og LB på to kontroller. Må virkelig slutte med det der.

Lenke til kommentar
I gode gamle dager hadde man skjermer som nesten tålte så mye juling som helst. Har flere ganger vært redd jeg har brukket hånden etter å ha måket til nitten tommer med glass i drittsinne.
Husker dere de løpene med 6 laps? Like før mål var det en tunnel med søyler i midten. Husker dere at kjangsen for å treffe de søylene økte usannsynelig mye om du leda med 4 sekunder og hadde ledelsen?

 

Det gjør jeg faktisk. Har nok hatt mange banneanfall over den. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ritalin? :-)

 

Nja, nei, jeg vet ikke jeg.

Aldri hatt det problemet med raseri når jeg spiller.

Pleier å ta ting med et smil istedenfor å klikke vinkel, egentlig.

 

Finnes sikkert noe pusteøvelser du kan gjøre, eller få ut energien med å springe rundt huset 10 ganger før du setter deg forran spillet.

 

Du får søke litt rundt på "anger managment" eller noe sånn, kanskje du finner noe fine guider for en sinna gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...