Gå til innhold

Raseriutbrudd ved spilling?


golleknupp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er en gutt på 20 år nå, som har spilt data og playstation de siste 10 årene sikkert. Og jeg har siden starten vært veldig hissig under spilling. Det begynte vel da Counter-Strike kom til verden, og nå spiller jeg Call of Duty og Battlefield 2.

 

Hvis jeg blir skutt, eller gjør feil, så blir æ veldig sinna, slår rundt meg, kaster mobiler, mus, tastaturer skjermer rundt om i rommet, skriker å står i, og har kamerater som heller ikke greier å beherske seg ved spilling. Jeg er ikke sånn til vanlig...

 

Så mitt spørsmål er vel om det er flere av "oss" her? og har noen funnet ut en måte å kanskje beherske dette? Det begynner å bli dyrt dette... Senest idag knakk jeg gitaren min på gitar hero, den logitech selger, det er 1500kr i dass. HJELP !!!

 

 

Yepp yepp dette må være tråden for meg, har selv prestert og ødelegge en helt ny PS2, flere kontroller og et memory card. Senere har jeg prøvd og beherske meg, når PS3 kom så var det så dyrt at jeg nesten klarte og kontrollere meg. Men jeg banner så hele huset hører meg og TV kontrollen går til helvete og jeg skrur av dritten, som regel BF.

 

På den bærebare PCn har jeg som regel ved de verste tider klint neven ned i maskina, enkelte resultater har vært blåskjerm og ødelagdt harddisk.

 

Er ganske kjedelig at det går så langt noen ganger men hvis jeg åpenlyst veit at jeg drepte en fyr og han dreper meg etc så blir jeg så flye forbanna, eller så er det at PCn er treg. Tror ikke det er noen medesin annet en og ta medisiner..... :woot:

Lenke til kommentar

Jeg klikka mye før. Da Ps2 kom ut. Har ikke tellinga på hvor mange kontroller jeg hadde, men godt over 10 var det. Og er sjeleglad for at det ikke fantes lcd-tv`er på den tia :p. Og jeg har faktisk et 9Volts batteri som står fast i døra mi enda.

 

Glad jeg har slutta å bli sint av spilling nå gitt. Nå er det dama som klikker. Hu kasta en xbox 360 kontroll veggemellom samma dagen den ble kjøpt:)

Lenke til kommentar

var "litt" plagsomt at han døde av å falle ut i vannet ved en brygge.. men det har de fiksa i 2'rn...

jeg syntes ikke man kan starte på 2'rn uten å ha spillt 1'rn egentlig. gleder meg til den siste =)

 

et spill man ivertfall bør holde seg vekk fra er Puzzle Quest Galactrix. for du MÅ spille spillet fort. og spillet er ute av sync i forhond til musa. en veldig god gaming mus døde pga det spillet.

Lenke til kommentar

Det mest assasins er også at du er dårlig tid og skal spurte unna og du prøver og peker alt du kan for at han skal kaste seg eller hoppe en vei og han gjør absolutt motsatt. Eller t han ikke kommer opp eller ikke vil løpe opp vegg osv. Tenker bare faenihelvete inni meg 10 ganger og trekker pusten for ikke smæcke kontrollen i bordet...

 

På PC'n så tar jeg bare instant avinnstalere så jeg har lært meg og kontrollere meg ganske bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...