Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva synes du om utovernavle?


lloll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Utovernavle

Undertegnede synes at utovernavlen din er sexy og kjempeflott. Utovernavle er eksklusivt og mye mere spennende enn en dusin- innovernavle. Vær stolt av navlen din. Synes absolutt du kan vise den fram.

Hilsen Sveinung

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har veldig lyst til og operere, da den plager meg virkelig.

Noen som vet hvem jeg burde snakk med da? Fastlegen min? Eller er helsesøster en idè?

 

Hvor gammel er du egentlig? Ettersom du nevner helsesøster ...

 

Helsesøster har ikke noe med dette å gjøre. Om fastlegen din kan gjøre noe vet jeg ikke. Han kommer sikkert til å be deg om å vente. Men snakk med fastlegen din først. Husk å si at du aboslutt ikke liker den. Kan hende han anbefaler deg videre eller så kan det hende h*n kan fjerne den. Om fastleger kan sånt kan jeg ikke svare på.

 

Hvis fastlegen din ikke kan hjelpe ville jeg ha snakket med en privat praksis som driver med sånt. Høre hva dem sier etc. Privat koster ja, men tviler på at dette er noe du får dekket uansett. Skal ikke si 100% men tviler.

 

Vet ikke hvor fint det blir med en operasjon. Er kanskje ikke verdt det hvis du får et stygt arr istede? Så du må vurdere om det er verdt det.

 

Og husk at du ikke kan få den tilbake...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Innovernavle er definitvt penere ja. Mange utovernavler er bare sykt ekle etter min mening. Trådstarter sin derimot var langt ifra noe stygt syn, tenkte ikke noe over at det var en utovernavle en gang. Det er nok flere som har verre enn det. ;) ikke tenk over det, de fleste legger overhodet ikke merke til sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...