Gå til innhold

Hva er Norges beste forum?


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SOL.no

 

Og da de forum som fungerer, slik som politikkforumet.

 

De som driver der er noe trege og inkompetente. Men brukerne

er stort sett enig om at forumet har et grensesnitt som er i

en klasse for seg.

Hva? Tuller du? Grensesnittet er i en klasse for seg, ja, men det er på ingen måte på en positiv måte. Men for all del, folk er vel forskjellige :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Politikkavdelingen på diskusjon.no er skuffende dårlig. Men det er kanskje mest brukernes feil. Men brukerne er alltid den viktigste delen av et forum. Dog savner jeg også handlekraftighet fra moderatorene, mht. de særskilte retningslinjene som gjelder for politikk og samfunn.

 

Nivået på diskusjonene er lavt, samt at det florerer med både åpenlys og skjult propagandaspamming. Tonen er ofte populistisk. Få bryr seg om å begrunne, langt mindre å dokumentere påstander. Nettikette virker ukjent for mange. Det virker som mange av de dyktige, kunnskapsrike og gjennomtenkte debatantene ikke gidder å poste mer.

Lenke til kommentar

Det er en del eldre debattanter som dominerer der( folk godt oppi 60 åra). De er sterke FRP hatere og kan lite data. Som å legge ved en link osv.

 

Det flere mener er bra med det forumet, er det trådede opplegget. Sånn at man ser svarene som et "trappetrinn" nedover. Det gir en unik oversikt over svarene. Og hvert svar skal ha en tittel. Da er det lett å finne igjen og plukke ut et svar fra en diskusjon.

 

I motsetning til sånn som her, hvor en må søke, bla eller lete seg fram.

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på politikkforumet i flere år, og jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier i det hele tatt groenn. Det virker tatt rett ut av lufta.

 

Jeg tror dine påstander om alder, politisk tilhørighet og datakunnskaper er ren spekulasjon, og lite begrunnet sådan.

 

Forøvrig kan interesserte sjekke ut en relatert tråd: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1153890

 

 

Edit: ser du snakker om "trådet opplegg", så det er mulig at du ikke svarer på min post? Dersom du ikke gjør det, så anbefaler jeg at du benytter deg av quote-funksjonen.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på politikkforumet i flere år, og jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier i det hele tatt groenn. Det virker tatt rett ut av lufta.

 

Jeg tror dine påstander om alder, politisk tilhørighet og datakunnskaper er ren spekulasjon, og lite begrunnet sådan.

 

Forøvrig kan interesserte sjekke ut en relatert tråd: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1153890

 

 

Edit: ser du snakker om "trådet opplegg", så det er mulig at du ikke svarer på min post? Dersom du ikke gjør det, så anbefaler jeg at du benytter deg av quote-funksjonen.

Jeg tror han svarer på sin egen post. Om sol.no

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på politikkforumet i flere år, og jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier i det hele tatt groenn. Det virker tatt rett ut av lufta.

 

Jeg tror dine påstander om alder, politisk tilhørighet og datakunnskaper er ren spekulasjon, og lite begrunnet sådan.

 

Forøvrig kan interesserte sjekke ut en relatert tråd: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1153890

 

 

Edit: ser du snakker om "trådet opplegg", så det er mulig at du ikke svarer på min post? Dersom du ikke gjør det, så anbefaler jeg at du benytter deg av quote-funksjonen.

 

 

 

Mulig vi ikke snakker om samme forum. Lurer nesten på det.

 

Redigert: Obs. Ja nå ser jeg misforståelsen. Du snakket om politisk avd her på Harware no. Mens jeg snakket om den på Sol.no

 

Beklager! Da er det nok riktig det du sa.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...