Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er bilder av Fingerkeyboard med æøå:

post-203727-1262192027_thumb.jpgpost-203727-1262192031_thumb.jpg

 

Du kan bytte mellom alle slags farger, Lage dine egne snarveier. Programmere sånn at det skriver inn en hel setning med å bare holde nede en knapp. Osv... Fantastisk tastatur.

 

 

hm, litt rart. min må stå på PL skal jeg få norsk tatstatur, står den på NO, så er det russisk/ukrainsk eller noe :) men det er jo ikke så farlig, men litt rart :)

 

edit: der ordna det seg putselig :)

 

edit2: går det ikke ann å switche til det orginale tastaturet når man f.eks driver å skriver??

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Her er bilder av Fingerkeyboard med æøå:

post-203727-1262192027_thumb.jpgpost-203727-1262192031_thumb.jpg

 

Du kan bytte mellom alle slags farger, Lage dine egne snarveier. Programmere sånn at det skriver inn en hel setning med å bare holde nede en knapp. Osv... Fantastisk tastatur.

 

 

hm, litt rart. min må stå på PL skal jeg få norsk tatstatur, står den på NO, så er det russisk/ukrainsk eller noe :) men det er jo ikke så farlig, men litt rart :)

 

edit: der ordna det seg putselig :)

 

edit2: går det ikke ann å switche til det orginale tastaturet når man f.eks driver å skriver??

 

fjern alle andre en NO på options:)

Lenke til kommentar

ja, fant ut det :)

 

men er den låst til fingerkeyboard nå? ikke att det gjør noe, men går det ikke ann å switche tilbake til det orginale? dette gikk på fingerboard 2.0, men kan ikke se dette går på 2.1? eller er jeg på vidda nå? jeg får switcha TIL FG, men ikke tilbake.

 

og er det noen som vet hvordan man blir kvitt de 5 ekstra vinduene nederst på startmenyen? ikke aner jeg når de kom dit

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
ja, fant ut det :)

 

men er den låst til fingerkeyboard nå? ikke att det gjør noe, men går det ikke ann å switche tilbake til det orginale? dette gikk på fingerboard 2.0, men kan ikke se dette går på 2.1? eller er jeg på vidda nå? jeg får switcha TIL FG, men ikke tilbake

 

Trykk på pila til venstre for tastatursymbolet helt nede i midten:) hold den inne, så kan du bytte mellom alle tastaturene.

Lenke til kommentar

noen som vet hva som er forskjell på PL og BG på finger keyboard? :) på sistnevte står "å" på slutten av øverste linje, og på andre linje står d "æ" så "ø" og på PL står "å" på andre linje med (parantes bak ")") og "ø" så "æ" på siste linje, begger har jo æ,ø,å, menst PL har den i rett æ,ø,å qwerty rekkefølge men er på dei to nederste midterste linjene istedenfor på di to øverste som er rett ifølge qwerty.. hvilken er den norske?

Lenke til kommentar
Windows Mobile 7 kommer til HD2.

 

http://msmobiles.com/news.php/8869.html

 

Gleder meg mye til dette! Selv om vi hd2 brukere ikke er innom wm 6.5 så altformye siden vi for det meste er innenfor HTC Sense.. WM7 er bygget opp fra scratch, så ingenting av det gamle vil være med=)

Har snakket med et par. Med HTC Sense så vil ikke dette være klart for oss før tidligst september. Men tipper jeg rett så er det vel et par mnd. forsinkelse.

 

Skal si denne tråden her er populær. 2500 visninger bare idag!

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Etter jeg la inn .Net Framwork 3.5 så dukka det opp noen ikoner i start-menyen. de som dukka opp er: HTC People, HTC Calendar, HTC Music, HTC Footprints og HTC Twitter. Gjør det noe om jeg fjerner disse... og hvordan får jeg eventuelt gjort det? Har også lagt inn Opera Mobile 10 Beta2. Den gamle operaen får jeg ikke fjerna under "Fjern Programmer" muligens pga den ligger i ROM`n.

 

Så da er mitt spørsmål.... hvordan får jeg fjerna ikonet fra Start-Menyen ?

Lenke til kommentar
Nytt problem;

Restartet telefonen, og da var tastaturet tilbake til det gamle. Måtte avinstallere og innstalere på nytt. Prøvde igjen å restarte for å se om det bare var en feil, men neida, da var det gamle tilbake igjen. Andre med samme erfaring eller en løsning på det?

 

I FingerKeyboard tråden på XDA-devs står følgende: - If you wish to set FingerKeyb as default keyboard, even after restart of your device, use SIP change application. Remember to set the time-delay to 40-50 seconds! Some users reported that another app, with same functionality, called IMSelector works better on Samsung Omnia. Ser at SIP Change er eldgammelt, men er verdt å prøve.

 

 

Lurte på en sak... er det mulig å endre klokken på idag skjermen, altså legge til en helt ny klokke fks. med visere?

 

Er lei av den standard hvite store... :)

 

Ramsoy

 

Kanskje Max Manila 2.5 gjør susen? Ikke prøvd denne selv, og anbefaler å lese nøye gjennom tråden før du setter i gang om du ikke er dreven. Virker som dette programmet gjør en god del mer enn å endre klokka. Ellers er det verdt å holde et øye med Themes and Applications delen av forumet for Leo (kodenavnet til HD2).

 

Hmm, hvilken versjon av .net framework er det man skal legge inn og hvordan? etter hva jeg har skjønt så er det en msi-fil....

 

Er det denne: .Net Framework

 

Noen som kan hjelpe?

 

Ta en kikk på punkt 13 i det første innlegget i denne tråden. Her står det utførlig hva du skal gjøre (innebærer registerendringer). Det er også linket til filene du trenger her.

 

Edit: Ser at du har fått inn .Net 3.5 alt, men lar det stå i tilfelle andre lurer på det samme.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Etter jeg la inn .Net Framwork 3.5 så dukka det opp noen ikoner i start-menyen. de som dukka opp er: HTC People, HTC Calendar, HTC Music, HTC Footprints og HTC Twitter. Gjør det noe om jeg fjerner disse... og hvordan får jeg eventuelt gjort det? Har også lagt inn Opera Mobile 10 Beta2. Den gamle operaen får jeg ikke fjerna under "Fjern Programmer" muligens pga den ligger i ROM`n.

 

Så da er mitt spørsmål.... hvordan får jeg fjerna ikonet fra Start-Menyen ?

 

så det er NET Framework som er synderen ja! jeg la inn så mange programmer etterhverandre, att jeg ikke fikk det med meg. jeg fikk sletta de, men de bare kom tilbake :/

 

noen som har et triks?

Lenke til kommentar
Etter jeg la inn .Net Framwork 3.5 så dukka det opp noen ikoner i start-menyen. de som dukka opp er: HTC People, HTC Calendar, HTC Music, HTC Footprints og HTC Twitter. Gjør det noe om jeg fjerner disse... og hvordan får jeg eventuelt gjort det? Har også lagt inn Opera Mobile 10 Beta2. Den gamle operaen får jeg ikke fjerna under "Fjern Programmer" muligens pga den ligger i ROM`n.

 

Så da er mitt spørsmål.... hvordan får jeg fjerna ikonet fra Start-Menyen ?

 

så det er NET Framework som er synderen ja! jeg la inn så mange programmer etterhverandre, att jeg ikke fikk det med meg. jeg fikk sletta de, men de bare kom tilbake :/

 

noen som har et triks?

 

jajamen, NET Framework som er syndern ja... men ang. det nicket ditt... ere Ovechkin som i Alexander Ovechkin eller hur? Flere hockeyfans med HD2? det ekke dårlig det heller :D

Lenke til kommentar

@Ovechk1n:

 

Fra denne tråden på XDA devs:

 

42. Permanently Delete Reappearing HTC Icons from Start Menu

If you delete the HTc shortcuts to Peep, People, Messaging etc and reset, they always come back. To delete these shortcuts for good (not the apps just the shortcuts) use the tweak below.

HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\IsShortcutEnable

Change to 0 and soft reset.

@mellers: MySpot gjør nok susen. Krever premium membership på Spotify.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
@mellers: MySpot gjør nok susen. Krever premium membership på Spotify.

 

Takk for det :)

 

Har et problem til her.. Når jeg trykker på avslutt knappen og skjermen blir svart, og når jeg skal ha den tilbake igjen går den rett til Hjemskjermen, jeg vil at den skal gå via der man må dra den boksen til en av sidene. Hvordan får jeg det tilbake? Vil ikke ha det slik at jeg må taste inn et passord.

Lenke til kommentar
@mellers: MySpot gjør nok susen. Krever premium membership på Spotify.

 

Takk for det :)

 

Har et problem til her.. Når jeg trykker på avslutt knappen og skjermen blir svart, og når jeg skal ha den tilbake igjen går den rett til Hjemskjermen, jeg vil at den skal gå via der man må dra den boksen til en av sidene. Hvordan får jeg det tilbake? Vil ikke ha det slik at jeg må taste inn et passord.

 

Hold inne avknappen i 3sec. så trykker du på "lås enhet" så er alt tilbake som før

Lenke til kommentar
@Ovechk1n:

 

Fra denne tråden på XDA devs:

 

42. Permanently Delete Reappearing HTC Icons from Start Menu

If you delete the HTc shortcuts to Peep, People, Messaging etc and reset, they always come back. To delete these shortcuts for good (not the apps just the shortcuts) use the tweak below.

HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\IsShortcutEnable

Change to 0 and soft reset.

@mellers: MySpot gjør nok susen. Krever premium membership på Spotify.

 

føler meg litt dum når jeg spør, men hvordan er det egentlig vi endre/bruker tweaker, liker best cab'filer jeg, så har aldri funnet ut dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...