Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mye klaging over bagateller,jeg har hatt iphone,og for min del er ikke tastaturet på hd2 verre enn iphonen sitt.

Er du misfornøyd bare bytt tilbake til iphonen da,så blir du nok fornøyd igjen:)

HD2 er den råeste i verden akkurat nå,og er det noe som er problem så kommer det fix for det og nedlastninger over alt etter hvert.

 

Vist du ser på det å ha et "underutviklet" keyboard som en bagatel så vær så god..

 

Men det er ikke noe vits å bare skryte den opp i skyene å bare se på det positive, den har mangler(som alt annet) å det bør det ikke legges skjul på.

 

Å har du noen gang brukt en iPhone? Iallfall over en litt lengre periode? Vist du har det så vil jeg gjerne vite hva som får deg til å mene at keyboardet på HD2'n er bedre..

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg endre snarvei ikonene jeg har lagt inn under klokka? og få æ ø å på tastaturet? koster det med væroppdatering når jeg er utenfor nettet mitt?

Meny > Fjern snarvei (eller lignende, noe med fjern). Se noen få innlegg før deg. Vær bruker data, og data koster. Netcom tar rundt en tier for en megabyte hvis du ikke har noen dataplan.

 

Takk :) Hvordan får jeg da stilt inn at været kun oppdaterer seg når jeg er innenfor hjemmenettet?

 

Fikk til menyen, flotters.

 

Om det er det jeg tenker på, så forsvinner tastaturet når du snur telefonen til vanrett modus.. Et enkelt trykk på tastaturknappen i bunn av skjermen fikser dette hos meg, da er det bare å skrive videre. Vet ikke om det funker under redigering av kontakter.

 

*edit*

Fant forøvrig en skriveleif når jeg ville forkaste meldingen jeg satt og prøvde meg på. "Er du på at du vil forkaste meldingen?".. Er jeg nå egentlig det? :D

 

Flotters! Sorry at jeg maser folkens, men dette var veldig uvant!

Lenke til kommentar

Hei, trenger en hjelpende hånd her!

 

Har hatt telefonen i en måneds tid nå, men har enda ikke tatt meg tid til å legge inn oppdateringer av software osv. Er det noen som gidder å gi meg direktelink til det jeg trenger som retter opp diverse bugs på telefonen? I tillegg sier jeg ikke nei takk om noen har et par kule tilleggsprogrammer å gi meg. Har som sagt ikke lagt inn noe som helst så langt, så setter pris på hjelp!

Lenke til kommentar
Hei, trenger en hjelpende hånd her!

 

Har hatt telefonen i en måneds tid nå, men har enda ikke tatt meg tid til å legge inn oppdateringer av software osv. Er det noen som gidder å gi meg direktelink til det jeg trenger som retter opp diverse bugs på telefonen? I tillegg sier jeg ikke nei takk om noen har et par kule tilleggsprogrammer å gi meg. Har som sagt ikke lagt inn noe som helst så langt, så setter pris på hjelp!

 

 

htc

Lenke til kommentar

Tusen takk!

 

Har nå lagt inn ROM-oppdateringen. Mista seff alle numrene mine, men det ordner seg. Hvor skal jeg legge de andre oppdateringene for å få de til å starte? Sier at jeg skal legge .exe-filen over til devicen, men er det noen spesifikk mappe?

 

Og en ting til, kan noen gi meg direktelink til keyboard-oppdateringen?

Lenke til kommentar
Tusen takk!

 

Har nå lagt inn ROM-oppdateringen. Mista seff alle numrene mine, men det ordner seg. Hvor skal jeg legge de andre oppdateringene for å få de til å starte? Sier at jeg skal legge .exe-filen over til devicen, men er det noen spesifikk mappe?

 

Og en ting til, kan noen gi meg direktelink til keyboard-oppdateringen?

På WM-telefoner skal .exe-filer åpnes på pc med telefon tilkoblet.

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg å få til dette?

 

 

hva skal jeg skrive inn på

 

Datamaskin

Brukernavn

Passord

Domene

 

??

Datamaskin: Hostnavnet eller IP-adressen til maskinen du vil koble til.

Brukernavn: Brukernavnet du vil koble til med (din brukerkonto på datamaskinen)

Passord: Passordet til brukerkontoen

Domene: Hvis maskinen du kobler til bruker Active Directory, skriver du inn domenet her. Ellers kan dette feltet stå blankt.

 

Telefonen er tilkoblet. Får bare opp at applikasjonen ikke er valid for win32 elns. Tips?

Akkurat hotfixene, selv om de er .exe-filer, skal overføres til telefonen og kjøres derfra. Det spiller ingen rolle hvor du legger dem, og etter at de er installert, kan du fint slette de .exe-filene du førte over.

Lenke til kommentar
Datamaskin: Hostnavnet eller IP-adressen til maskinen du vil koble til.

Brukernavn: Brukernavnet du vil koble til med (din brukerkonto på datamaskinen)

Passord: Passordet til brukerkontoen

Domene: Hvis maskinen du kobler til bruker Active Directory, skriver du inn domenet her. Ellers kan dette feltet stå blankt.

 

så den første blir da den ip adressa pc'en har fått utdelt av router? 192.168.0.199?

2: brukerkontoen heter Tore, bare skrive tore?

3: har ingen passord på brukerkontoen.

 

har prøvd:

 

1: 192.168.0.199

: Tore

: blankt

: blankt

 

men går ikke.. må jeg være på wifi?

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...