Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

hvordan kan jeg endre snarvei ikonene jeg har lagt inn under klokka? og få æ ø å på tastaturet? koster det med væroppdatering når jeg er utenfor nettet mitt?

Meny > Fjern snarvei (eller lignende, noe med fjern). Se noen få innlegg før deg. Vær bruker data, og data koster. Netcom tar rundt en tier for en megabyte hvis du ikke har noen dataplan.

 

Er det noen måte og sjekke på denne telefonen hvor mye megabyte du har "brukt" dersom vær så snill og hjelp meg jeg klarer ikke og finne det. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, kjører Windows 7 på pcen, har lagt inn "Windows Mobile

Device Center 6.1" men får det ikke noe sted, kommer heller ikke opp noe på skjermen når jeg kobler telefon til pcen via usb`n.

 

Noen som kan hjelpe?

Innstillinger -> Annet -> USB til PC: ActiveSync skal være valgt. Prøv også å fjerne haken til "Aktiver raskere..."

Endret av intel_inside
Lenke til kommentar
hvordan kan jeg endre snarvei ikonene jeg har lagt inn under klokka? og få æ ø å på tastaturet? koster det med væroppdatering når jeg er utenfor nettet mitt?

Meny > Fjern snarvei (eller lignende, noe med fjern). Se noen få innlegg før deg. Vær bruker data, og data koster. Netcom tar rundt en tier for en megabyte hvis du ikke har noen dataplan.

 

Er det noen måte og sjekke på denne telefonen hvor mye megabyte du har "brukt" dersom vær så snill og hjelp meg jeg klarer ikke og finne det. :(

 

Innstillinger > SD kort og telefonlagring

Lenke til kommentar
Tusen takk!

 

Har nå lagt inn ROM-oppdateringen. Mista seff alle numrene mine, men det ordner seg. Hvor skal jeg legge de andre oppdateringene for å få de til å starte? Sier at jeg skal legge .exe-filen over til devicen, men er det noen spesifikk mappe?

 

Og en ting til, kan noen gi meg direktelink til keyboard-oppdateringen?

 

tast

 

Ligger link litt tidligere i tråden også.

Lenke til kommentar
Telefonen er tilkoblet. Får bare opp at applikasjonen ikke er valid for win32 elns. Tips?

 

Jeg lastet de bare ned og trykte kjør rett fra opera på tlf. Gjørde det ikke gjennom pc'n.

Den siste ROM'en er den samme som er på tlf'en min så den har jeg ikke prøvd meg på.

 

 

 

Noen flere som plages med at tastaturet/nettsider osv. ikke "legger" seg ved tilting av tlf'en? Tips fra tidligere funker ikke.

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg endre snarvei ikonene jeg har lagt inn under klokka? og få æ ø å på tastaturet? koster det med væroppdatering når jeg er utenfor nettet mitt?

Meny > Fjern snarvei (eller lignende, noe med fjern). Se noen få innlegg før deg. Vær bruker data, og data koster. Netcom tar rundt en tier for en megabyte hvis du ikke har noen dataplan.

 

Er det noen måte og sjekke på denne telefonen hvor mye megabyte du har "brukt" dersom vær så snill og hjelp meg jeg klarer ikke og finne det. :(

 

Innstillinger > SD kort og telefonlagring

 

Takk for kjapt svar. Men kansje dårlig formulert av meg glemte og skrive at jeg mente hvor mye Mb du har brukt på nettet. Greit og ha kontrollen på det synts jeg :)

Lenke til kommentar
Hmm, kjører Windows 7 på pcen, har lagt inn "Windows Mobile

Device Center 6.1" men får det ikke noe sted, kommer heller ikke opp noe på skjermen når jeg kobler telefon til pcen via usb`n.

 

Noen som kan hjelpe?

Innstillinger -> Annet -> USB til PC: ActiveSync skal være valgt. Prøv også å fjerne haken til "Aktiver raskere..."

takker og bukker, la inn ActiveSync på på laptoppen(win XP) istede, fikk det ikke til å funke i win7.

Lenke til kommentar

Når jeg skal legge inn update`ene på htc så får jeg bare opp en feilmelding: C:\Documents and settings\Tommy\Desktop\_HTC HD2_LEO07268.exe is not a valid Win32 application.

 

Hva gjør jeg feil? jeg skal vel åpne filene via pcen, mens jeg er synca til telefon?

 

 

Edit: Fikk ordna det!

Endret av Taffern
Lenke til kommentar
Når jeg skal legge inn update`ene på htc så får jeg bare opp en feilmelding: C:\Documents and settings\Tommy\Desktop\_HTC HD2_LEO07268.exe is not a valid Win32 application.

 

Hva gjør jeg feil? jeg skal vel åpne filene via pcen, mens jeg er synca til telefon?

 

 

Edit: Fikk ordna det!

 

Kunne du, eller noen andre som har hatt samme problemet, sagt hvordan?

 

 

Tusen takk!

 

Har nå lagt inn ROM-oppdateringen. Mista seff alle numrene mine, men det ordner seg. Hvor skal jeg legge de andre oppdateringene for å få de til å starte? Sier at jeg skal legge .exe-filen over til devicen, men er det noen spesifikk mappe?

 

Og en ting til, kan noen gi meg direktelink til keyboard-oppdateringen?

 

tast

 

Ligger link litt tidligere i tråden også.

 

Thank you!

 

Mulig å få vite hvilke av de som er lagt ved i den posten som jeg skal laste ned?

Lenke til kommentar
Når jeg skal legge inn update`ene på htc så får jeg bare opp en feilmelding: C:\Documents and settings\Tommy\Desktop\_HTC HD2_LEO07268.exe is not a valid Win32 application.

 

Hva gjør jeg feil? jeg skal vel åpne filene via pcen, mens jeg er synca til telefon?

 

 

Edit: Fikk ordna det!

 

Kunne du, eller noen andre som har hatt samme problemet, sagt hvordan?

 

 

Du må legge .exe filene over på telefonen via ActiveSync, også går du på "Filutforsker" på telefonen, så innstalerer du hotfixene der.

 

Tusen takk!

 

Har nå lagt inn ROM-oppdateringen. Mista seff alle numrene mine, men det ordner seg. Hvor skal jeg legge de andre oppdateringene for å få de til å starte? Sier at jeg skal legge .exe-filen over til devicen, men er det noen spesifikk mappe?

 

Og en ting til, kan noen gi meg direktelink til keyboard-oppdateringen?

 

tast

 

Ligger link litt tidligere i tråden også.

 

Thank you!

 

Mulig å få vite hvilke av de som er lagt ved i den posten som jeg skal laste ned?

Lenke til kommentar

HD2 tråden er for tiden den mest populære tråden som er under "Åpen diskusjon om mobil" med tanke på sidevisninger.

post-203727-1262125788_thumb.jpg

 

Med mellom 1200-2500 visninger pr.dag så er det den tråden som vokser mest for øyeblikket. Den har kun vært oppe i litt over 2mnd, og har allerede over 57.000 visninger.

 

Noen som vet noe om salgstallene til denne mobilen?

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Har fått fikset det meste nå tror jeg. Skal man merke noen forskjell på å legge inn fixen til kalenderen? Og hva betyr alle forkortelsene i den keyboardtråden, litt vanskelig å vite hvilken av dem jeg skal velge.. Hva vil med og uten arrow si? At den er midt på tastaturet?

Lenke til kommentar

Har du lyst på et nytt oppstartsbilde på din HD2?

post-203727-1262133731_thumb.jpg

 

1. Last ned dette som .png her!

2. Endre navnet til "welcomehead"

3. Last det over på minnekortet

4. Lim det inn i windowsmappen med Resco file explorer eller Total commander!

5. Ta en softreset og du har en nytt fint oppstartsbilde på din HD2=)

 

Jeg har gjort dette, og det funker helt uten noen problemer.

 

her er forklaringen på engelsk:

New startscreen for Blackstone, Rhodium or Leo. Save it, rename it ("welcomehead.png" or "welcomehead.192.png") and just put it on windows folder. To do it, use Total Commander and overwrite existing file. Backup the original, if you want change it back after time.

 

Og her er url til hovedsiden med flere bilder:

http://forum.xda-developers.com/showthread...googtrans/it/no

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Tusen takk!

 

Har nå lagt inn ROM-oppdateringen. Mista seff alle numrene mine, men det ordner seg. Hvor skal jeg legge de andre oppdateringene for å få de til å starte? Sier at jeg skal legge .exe-filen over til devicen, men er det noen spesifikk mappe?

 

Og en ting til, kan noen gi meg direktelink til keyboard-oppdateringen?

På WM-telefoner skal .exe-filer åpnes på pc med telefon tilkoblet.

 

Tradisjonelt stemmer dette, men med disse oppdateringene skal faktisk .exe filene kjøres fra telefonen.

 

@Oftis: Du kan legge exe filene akkurat hvor du vil på telefonen. Bare merk deg hvor du legger de. Deretter åpner du exe-filene på telefonen med filutforskeren. (Personlig har jeg en mappe på minnekortet for alle mulig installasjonsfiler (exe-filer som disse og cab-filer. Kjekt å ha til evt. senere anledning også.)

Lenke til kommentar
Interessant! Hvor ligger den Windowsmappa? Og hvordan bruker jeg total commander osv?

 

Og gjentar spørsmålet mitt fra forrige innlegg. Jeg valgte QVGA, men fikk beskjed om at oppløsningen ikke passet, så keyboardet funket ikke.. Hva har andre valgt?

 

Windowsmappa ligger på "Min enhet" :) alså selve mobilen og ikke på minnekortet. Vet ikke noe om total commander, men jeg bruker Resco file explorer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...