Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som er veldig irriterende, og lurer på om andre har det samme.

 

Når jeg skal skrive en melding, så kan jeg ikke begynne å skrive før alle de tidligere meldingene fra vedkommende er lastet inn. Så før jeg kan "Trykk for å skrive tekst", må jeg sitte og vente på at alle meldingene lastes inn, som kan ta 20-30 sekunder. Og det er SLITSOMT!

 

Lurer på om HTC'en har en løsning som iPhone har, at man laster inn tidligere meldinger om man ønsker. Er jo veldig slitsomt om jeg må slette alle meldinger én gang daglig.

 

Det kommer en fix på dette snart:) men i mens så kan du trykke på "send" og deretter på "nei" så er hele tråden uploadet på øyeblikket, og du kan skrive med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem som er veldig irriterende, og lurer på om andre har det samme.

 

Når jeg skal skrive en melding, så kan jeg ikke begynne å skrive før alle de tidligere meldingene fra vedkommende er lastet inn. Så før jeg kan "Trykk for å skrive tekst", må jeg sitte og vente på at alle meldingene lastes inn, som kan ta 20-30 sekunder. Og det er SLITSOMT!

 

Lurer på om HTC'en har en løsning som iPhone har, at man laster inn tidligere meldinger om man ønsker. Er jo veldig slitsomt om jeg må slette alle meldinger én gang daglig.

 

Det kommer en fix på dette snart:) men i mens så kan du trykke på "send" og deretter på "nei" så er hele tråden uploadet på øyeblikket, og du kan skrive med en gang.

Nydelig! Da kan jeg bli lykkelig igjen!

 

Håper det ikke tar veldig lang tid da. Takk for svar foresten.

 

En annen ting jeg også lurer på, er om Fingerkeyboard bruker norsk ordbok, eller om det ikke har noe å si hvilket keyboard man bruker. For jeg føler at HTC'en aldri retter meg, hvis jeg f.eks. skrive vjøre istedenfor gjøre.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg også lurer på, er om Fingerkeyboard bruker norsk ordbok, eller om det ikke har noe å si hvilket keyboard man bruker. For jeg føler at HTC'en aldri retter meg, hvis jeg f.eks. skrive vjøre istedenfor gjøre.

 

ja tror den skal ha fingerkeyboard, men det må du sette på inne på instillinger. Har forøvrig ikke testet det ut.

Du må ta en titt på side 44. Her er det mye bra for HD2-eiere;)

Lenke til kommentar

Til deg med sms-problem:

 

Er det forresten andre enn meg som har hatt trøbbel med å sende SMS? Fant løsningen etter å ha trålet gjennom utallige tråder på XDA-devs.Start - Innstillinger - Meny - Avansert - Tilkoblinger - Avansert nettverk - SMS-tjeneste - Sett til "GSM".Dette løste problemet for meg i alle fall ...

 

Jeg har gjort dette, ikke et eneste problem siden.

Lenke til kommentar
Til deg med sms-problem:

 

Er det forresten andre enn meg som har hatt trøbbel med å sende SMS? Fant løsningen etter å ha trålet gjennom utallige tråder på XDA-devs.Start - Innstillinger - Meny - Avansert - Tilkoblinger - Avansert nettverk - SMS-tjeneste - Sett til "GSM".Dette løste problemet for meg i alle fall ...

 

Jeg har gjort dette, ikke et eneste problem siden.

Jeg har gjort det. Er fortsatt meldinger som ikke blir sendt, før jeg har restarta HTC'en.

Lenke til kommentar
Til deg med sms-problem:

 

Er det forresten andre enn meg som har hatt trøbbel med å sende SMS? Fant løsningen etter å ha trålet gjennom utallige tråder på XDA-devs.Start - Innstillinger - Meny - Avansert - Tilkoblinger - Avansert nettverk - SMS-tjeneste - Sett til "GSM".Dette løste problemet for meg i alle fall ...

 

Jeg har gjort dette, ikke et eneste problem siden.

Jeg har gjort det. Er fortsatt meldinger som ikke blir sendt, før jeg har restarta HTC'en.

 

når ikke meldinger blir sendt med meg kommer det utropstegn i en trekant på siden av meldingen i tråden, så trykker jeg bare på meldingen og prøver på nytt så bli den sent :)

Lenke til kommentar

Vurderer denne telefonen, men orker ikke å lese 49 sider ;)

Hvordan er det med denne vs Hero sann med tanke på aftermarket programmer?

Er her noen kule "må ha" programmer til denne?

Når kommer spotify for WM ? Vet om etterligningen, men uten offline funksjon så blir det dyrt..

Lenke til kommentar
Flere her som bruker TrineBank? finnes bl.a på marketplace. har virka fint til nå, nå vil det ikke starte. det har oppstått en uventet feil i trinebank.exe

 

Prøvd reinstall uten att det hjalp.

 

Det samme skjedde meg og idag!

 

 

Viktig melding:

TrineBank trenger en oppdatering, og vi venter og venter på Microsoft!

Når vi går inn i 2010, slutter programmet å virke.

 

LES HER

 

Sjekk ut linken folkens!

Endret av Taffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...