Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Om det er det jeg tenker på, så forsvinner tastaturet når du snur telefonen til vanrett modus.. Et enkelt trykk på tastaturknappen i bunn av skjermen fikser dette hos meg, da er det bare å skrive videre. Vet ikke om det funker under redigering av kontakter.

 

*edit*

Fant forøvrig en skriveleif når jeg ville forkaste meldingen jeg satt og prøvde meg på. "Er du på at du vil forkaste meldingen?".. Er jeg nå egentlig det? :D

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner som bestilte under tilbudet fra Elkjøp fikk nylig beskjed om at den ville bli sendt fra hovedlageret ca 08.01.10. Om han var tidlig eller sen med å bestille vet jeg ei. Kan jo hende han var veldig sen. Kanskje du får mye før? Kan være verdt å ta en telefon for å få sjekket statusen skikkelig.

Lenke til kommentar

Har hatt HD2 i et par dager nå, gikk over fra 1.gen iPhone å må si jeg virkelig HATER, jeg gjentar HATER(!) ordboka og tastaturet på HD2 kontra iPhone.

 

For det første har HD2 brede skjerm enn iPhone, men fortsatt ikke ÆØÅ (wtf) og ordboka gir meg grøssninger hver eneste gang jeg prøver å skrive et ord på over 5 bokstaver. For ikke å snakke om når jeg "glemmer meg bort" fra tiden da iPhone ikke hadde ÆØÅ, skulle enn skrive: "så" så trykket enn bare "sa" så kom så opp i relevant sammenheng.

 

Også synes jeg fokuserings funksjonen som går på hvilken tast enn prøver å trykke på skjermen er bedre på iPhone, vanskeligere for å trykke feil på den enn på HD2.

 

Forhåpentligvis vil det bli opdateringer for det her senere, men pr. dags dato får jeg omtrent lyst til å sette tilbake simkortet i iPhonen igjen hver gang jeg skal skrive SMS.

Endret av Exerqtor
Lenke til kommentar
Har hatt HD2 i et par dager nå, gikk over fra 1.gen iPhone å må si jeg virkelig HATER, jeg gjentar HATER(!) ordboka og tastaturet på HD2 kontra iPhone.

 

For det første har HD2 brede skjerm enn iPhone, men fortsatt ikke ÆØÅ (wtf) og ordboka gir meg grøssninger hver eneste gang jeg prøver å skrive et ord på over 5 bokstaver. For ikke å snakke om når jeg "glemmer meg bort" fra tiden da iPhone ikke hadde ÆØÅ, skulle enn skrive: "så" så trykket enn bare "sa" så kom så opp i relevant sammenheng.

 

Også synes jeg fokuserings funksjonen som går på hvilken tast enn prøver å trykke på skjermen er bedre på iPhone, vanskeligere for å trykke feil på den enn på HD2.

 

Forhåpentligvis vil det bli opdateringer for det her senere, men pr. dags dato får jeg omtrent lyst til å sette tilbake simkortet i iPhonen igjen hver gang jeg skal skrive SMS.

 

Høres ut som du vil ha stor nytte av å laste ned fingerkeyboard 2.1! inkl. æøå.. finere skin + du kan legge til tonnevis av snarveier og hele meldinger/setninger med å holde inne kun en knapp.

 

Er du flink på en qwerty-tastatur så trenger du heller ikke ordbok.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Høres ut som du vil ha stor nytte av å laste ned fingerkeyboard 2.1! inkl. æøå.. finere skin + du kan legge til tonnevis av snarveier og hele meldinger/setninger med å holde inne kun en knapp.

 

Er du flink på en qwerty-tastatur så trenger du heller ikke ordbok.

 

Rekti rekti, hvor finner jeg det? Å en annen ting, jeg finner virkelig ikke noe sted å få lasta ned ting til telefonen..

 

Å ang. qwerty-tastatur så er jeg vant med det mtp. jeg har brukt iphone siden 2mnd etter den ble lansert i statene:P Blir uansett veldig handycapet når det er både en inhabil ordbok pluss mangel på 3 bokstaver.

Endret av Exerqtor
Lenke til kommentar
Høres ut som du vil ha stor nytte av å laste ned fingerkeyboard 2.1! inkl. æøå.. finere skin + du kan legge til tonnevis av snarveier og hele meldinger/setninger med å holde inne kun en knapp.

 

Er du flink på en qwerty-tastatur så trenger du heller ikke ordbok.

 

Rekti rekti, hvor finner jeg det? Å en annen ting, jeg finner virkelig ikke noe sted å få lasta ned ting til telefonen..

 

Å ang. qwerty-tastatur så er jeg vant med det mtp. jeg har brukt iphone siden 2mnd etter den ble lansert i statene:P Blir uansett veldig handycapet når det er både en inhabil ordbok pluss mangel på 3 bokstaver.

 

søk på google "fingerkeyboard 2.1" du må kanskje lage en bruker på xda.

 

www.freewarepocketpc.net her er det tusenvis av gratis programmer til windows mobile:)

Lenke til kommentar

mye klaging over bagateller,jeg har hatt iphone,og for min del er ikke tastaturet på hd2 verre enn iphonen sitt.

Er du misfornøyd bare bytt tilbake til iphonen da,så blir du nok fornøyd igjen:)

HD2 er den råeste i verden akkurat nå,og er det noe som er problem så kommer det fix for det og nedlastninger over alt etter hvert.

Lenke til kommentar

grrrr.....

 

nå har jeg googlet og feilet så mange ganger at jeg håper at det er noen der ute som kan hjelpe meg:

 

Prøver å kople meg opp til min datamaskin via hd2. Jeg drar frem programmet: "mobile eksternt skrivebord", og TROR jeg taster inn rette tall, men får ikke kontakt.....

 

Jeg kjører dlink trådløs router til min pc, samt vista....må jeg gå inn i routeren min og endre noe der??

hva skriver jeg i datamaskinen min? ipadr som jeg får når jeg gør inn på kjør....cmd....ipconfig/all? skal jeg da bruke ipv4 adr?

hva med brukernavn?

passord?

domene?

jeg har ikke noe brukernavn eller passord når jeg åpner maskinen.....menes det da event brukernavn/passord til routeren eller internettleverandøren min???

 

beklager at jeg høres ut som en ignorant 10-åring, men dette er frustrendes :-)

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg endre snarvei ikonene jeg har lagt inn under klokka? og få æ ø å på tastaturet? koster det med væroppdatering når jeg er utenfor nettet mitt?

Meny > Fjern snarvei (eller lignende, noe med fjern). Se noen få innlegg før deg. Vær bruker data, og data koster. Netcom tar rundt en tier for en megabyte hvis du ikke har noen dataplan.

Lenke til kommentar
grrrr.....

 

nå har jeg googlet og feilet så mange ganger at jeg håper at det er noen der ute som kan hjelpe meg:

 

Prøver å kople meg opp til min datamaskin via hd2. Jeg drar frem programmet: "mobile eksternt skrivebord", og TROR jeg taster inn rette tall, men får ikke kontakt.....

 

Jeg kjører dlink trådløs router til min pc, samt vista....må jeg gå inn i routeren min og endre noe der??

hva skriver jeg i datamaskinen min? ipadr som jeg får når jeg gør inn på kjør....cmd....ipconfig/all? skal jeg da bruke ipv4 adr?

hva med brukernavn?

passord?

domene?

jeg har ikke noe brukernavn eller passord når jeg åpner maskinen.....menes det da event brukernavn/passord til routeren eller internettleverandøren min???

 

beklager at jeg høres ut som en ignorant 10-åring, men dette er frustrendes :-)

Har du servicene kjørende? Hvilket OS? Åpne 3389 i ruteren din bare for å være sikker.

 

På PC: Start -> Kjør -> skriv "cmd" -> skriv "ipconfig", og under ethernet eller wireless (spørs om du er kablet eller trådløs :p), notér ned XX.XX.XX.XX bak IPv4. Denne skriver du inn i RDC på mobilen.

 

Ikke akkurat så kult å bruke uten penn, dog funker det fint med multitouch.

 

PS: Om du har Vista home basic, XP Home el.l som ikke har remote desktop servicene, så har jeg ikke tid å forklare. Må på jobb. Google it. ;)

Lenke til kommentar
Er det en grunn til at jeg ikke finner denne på Telenor sine sider? Prøver å finne denne til min bror med abonnement fra Telenor, men finner den ikke. Skulle gjerne hatt den med surfprat M foreksempel, men det er kanskje ikke mulig?

 

jeg kjøpte telefonen med djuice phone abbonement. 3600kr + 175kr mnd, men med en slik telefon så går det mye datatrafikk (fant jeg ut :roll: ) Så jeg bytta til Surfprat M, da blir mnd prisen 389 så lenge du bytter i bindingstida di.

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt hd2 fra elkjøp, og de sier de får den 5 januar.

 

Jeg spurte kundeservice om det følger med en beskyttelsesveske/futeral som man blant

annet ser på unboxing videoen til pocketnow.com, det gjør det ikke. Litt merkelig når man har en så stor skjerm å beskytte. Var det med veske på hd2ene deres? dere som har kjøpt den andre steder enn elkjøp. Minnekort på 2 gb følger med den engelske versjonen ser jeg, mens på elkjøp må det kjøpes utenom.

Endret av staller
Lenke til kommentar

Bestilte telefon fra Komplett.no. Fikk med 2gbyte minnekort og en veldig trang tynn skinnveske/futteral å ha telefonen i. Gidder ikke å bruke den, da jeg sikkert hadde gått glipp av anropet om noen ringte mens den lå i skinnvesken. Alt for trang. Minnekortet byttet jeg ut med et på 16gbyte temmelig kjapt, så det spilte liten rolle for meg om jeg hadde fått med noen av delene.

Lenke til kommentar
Bestilte telefon fra Komplett.no. Fikk med 2gbyte minnekort og en veldig trang tynn skinnveske/futteral å ha telefonen i. Gidder ikke å bruke den, da jeg sikkert hadde gått glipp av anropet om noen ringte mens den lå i skinnvesken. Alt for trang. Minnekortet byttet jeg ut med et på 16gbyte temmelig kjapt, så det spilte liten rolle for meg om jeg hadde fått med noen av delene.

 

Dere som kjøpte den hos elkjøp da. Var det med 2gb minnekort og "trang tynn skinnveske"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...