Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noe løsning på å kunne begynne å skrive sms før den har lastet inn alle meldingene? Hvis man har skreve en del meldinger til en person må man vente en liten stund før man kan begynne og skrive..

 

HTC vet om dette problemet. Har vært i kontakt med dem og ble fortalt at det kommer en fiks for dette om litt. Feilen kommer av at telefonen må laste hele SMS-samtalen før tastaturet dukker opp, noe som er godt synlig på scrollbaren til høyre som stadig blir mindre og mindre.

 

Det finnes imidlertid en "workaround" for dette. Mens du venter og telefonen laster alle meldinger, kan du klikke "Send" med en gang. Da vil den spørre deg om du virkelig ønsker å sende en tom melding. Klikk så "Nei" på denne. Vips, alle meldingene blir lastet umiddelbart. Når du blir vant til dette, så går det lynraskt etterhvert.

 

Egentlig veldig godt å se at mobilen faktisk klarer og har kapasitet til å laste alle meldingene på 1 sekund. Det er bare dårlig programmert og en fiks vil derfor komme.

Lenke til kommentar
Hmm, hvilken versjon av .net framework er det man skal legge inn og hvordan? etter hva jeg har skjønt så er det en msi-fil....

 

Er det denne: .Net Framework

 

Noen som kan hjelpe?

Det er nok heller denne (som da takler .NET 1.0, 2.0 og 3.5 på mobil).

 

Ja, det er en .msi-fil, men som instruksjonene sier:

This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.
Lenke til kommentar
@ Oftis:

 

Total Commander kan du laste ned herfra (clicky). Legg over på telefonen og kjør fra filutforskeren. Etter installasjon finner du TC i startmenyen. Windows mappa finner du på \Windows\. Dersom du bruker den originale filutforskeren finner du Windows-mappa under "Min enhet\Windows". Mer hjelp til Total Commander finner du her.

 

Ang FingerKeyboard. Forkortelsene representerer oppløsningen på skjermen. På HD2 er oppløsningen WVGA (480x800). Du skal dermed ha filen som heter FingerKeyb-2.1-WVGA.cab (direktelink).

 

PS: Husk å avinstaller den gamle versjonen av FingerKeyboard via Start - Instillinger - Program - Fjern programmer - Velg "Exidler's FingerKeyboard" og trykk på Fjern. Kan være lurt å starte telefonen på nytt etter avinstallering, og enda en gang etter du har installert ny versjon.

 

Noen som har et printscreen bilde av finger keyboard med æøå. Søkte på nett man fant ikke

Lenke til kommentar
Hmm, hvilken versjon av .net framework er det man skal legge inn og hvordan? etter hva jeg har skjønt så er det en msi-fil....

 

Er det denne: .Net Framework

 

Noen som kan hjelpe?

Det er nok heller denne (som da takler .NET 1.0, 2.0 og 3.5 på mobil).

 

Ja, det er en .msi-fil, men som instruksjonene sier:

This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.

 

 

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
Dere må skifte overskrift på denne topicen. Er ikke verdens råeste mobil i det hele tatt. Lame kamara og videooptak som er viktig i en phone

 

Finn en mobil som kan slå denne i en fullverdig test. Den blir omtalt som den råeste mobilen på mange nettisider i hele verden.

 

Ser forøvrig at du er en helt fersk bruker MenaceIISociety, så jeg vil tippe du er en dobbeltbruker, som liker en konkurrent bedre en HD2. Dessuten hvis du hadde hatt litt teknisk peiling, så hadde du visst at brukergrensersnitt, skjerm, prosessor, ram osv. som definerer om en mobil er rå. Hvor mange tror du det er som kjøper en HD2 eller Iphone bare for å ta bilder/filme!? ingen.

 

Test: HTC Touch HD 2 (Leo) - Verdens råeste mobil - mobilen.no

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Når jeg går inn på mine dokumenter og skal se bildene mine får jeg bare opp ikoner, går det ann at man får se bildet i listen? Sånn som man kan stille på pc windows...

 

Sliter forsatt med tastaturet/nettsider som ikke vil snu seg når jeg holder tlf i bredden.... Ingen som har noe svar på dette?

Lenke til kommentar
Når jeg går inn på mine dokumenter og skal se bildene mine får jeg bare opp ikoner, går det ann at man får se bildet i listen? Sånn som man kan stille på pc windows...

 

Sliter forsatt med tastaturet/nettsider som ikke vil snu seg når jeg holder tlf i bredden.... Ingen som har noe svar på dette?

 

Du kan ikke se miniatyrbilder i filbehandleren til HD2. Når det gjelder at nettsidene og tastaturet ditt ikke roterer, så må du ha vært veldig uheldig med din tlf. Prøv å oppdater G-sensoren din via instillinger, eller last inn en ny ROM

 

Hvor slår man av vibreringa som kommer hver gang man f.eks taster en bokstav når man skriver meldinger?

 

Last ned fingerkeyboard 2.1 der kan du slå av vibreringa, når det gjelder originaltastaturet så har jeg ikke funnet ut hvordan, men bruker det heller ikke.

Lenke til kommentar
Når jeg går inn på mine dokumenter og skal se bildene mine får jeg bare opp ikoner, går det ann at man får se bildet i listen? Sånn som man kan stille på pc windows...

 

Sliter forsatt med tastaturet/nettsider som ikke vil snu seg når jeg holder tlf i bredden.... Ingen som har noe svar på dette?

 

Du kan ikke se miniatyrbilder i filbehandleren til HD2. Når det gjelder at nettsidene og tastaturet ditt ikke roterer, så må du ha vært veldig uheldig med din tlf. Prøv å oppdater G-sensoren din via instillinger, eller last inn en ny ROM

 

Hvor slår man av vibreringa som kommer hver gang man f.eks taster en bokstav når man skriver meldinger?

 

Last ned fingerkeyboard 2.1 der kan du slå av vibreringa, når det gjelder originaltastaturet så har jeg ikke funnet ut hvordan, men bruker det heller ikke.

 

okidoki, får bruke fingerkeyboard, har det på telefon :) takker!

 

Edit: Tror jaggu jeg fant det ut... Prøv ut detta: Start -> Innstillinger -> Personliggjøring -> Vibrasjonstilbakemelding -> Vibrering -> så huk AV den som står der.

Endret av Taffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...