Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, hva ser dere etter i en gutt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@TheMartine:

 

Problemet ligger vel i det at de fleste ikke har en såpass fornuftig tankegang? Gjesten på forrige side illustrerte vel det som gjelder medianen av jenter best i forhold til valg av partnere.

 

Nå er jeg litt usikker på hvilken av gjestene du refererer til, men jeg er selvsagt klar over at det finnes dem som stiller urealistisk og ikke minst urettferdig høye krav til partneren sin. Men da er det jo ikke verre enn å styre unna den typen jenter og gutter, for det finnes alltid alternativer. :)

Lenke til kommentar
Give and take, mener nå jeg. Jeg kan godt spandere på kjæresten en nye tlf hvis jeg får nye sko hos han, liksom.

 

Ved mindre du bruker sko for 4-5000, så syntes jeg det lyder som en fryktelig god deal :) (har null problemer med at jenter spanderer, _ved mindre_ det gjelder mat/kino/osv.)

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Hmm.

 

* Han bør være høyere enn meg (Nå er jeg såvidt over 1.60, så det er sjeldent et problem)

* Han bør ha egne interesser og være selvstendig - altså kunne finne på noe aleine eller med kamerater

* Han bør være intelligent og i stand til å føre en samtale om andre ting enn kun særinteressene sine

* Han bør ha ganske like verdier som meg (Jeg ender nok ikke opp med en nihilistisk FrP-er)

* Han bør ha humor og ikke være selvhøytidelig

* Han bør ha folkeskikk og oppføre seg blant folk (ingenting er mer turnoff enn folk som er frekke mot fremmede, kundebehandlere, autoritetspersoner etc.)

* Han bør kunne kose seg både hjemme og ute

* Han bør kunne gi meg litt bekreftelse (Ikke urimelig mye, altså. Men det er greit å føle seg verdsatt)

* Han bør kunne være kjæreste ute blant folk også (Jeg snakker ikke om å stikke tunga ned i halsen på hverandre på matbutikken, men å kunne gå inntil hverandre, kanskje holde hender osv.)

* Han bør være glad i dyr

 

Mindre viktige punkter, men pluss:

 

* Glad i å lese

* Kunne lage mat utover å slenge en Grandiosa i ovnen

* Relativt likt politisk ståsted og menneskesyn

* Litt idealistisk?

* Ha relativt likt syn som meg på hva som er god underholdning og ikke

* Skjeggvekst, mm

 

Og om han er metroseksuell, er det en dealbreaker uansett. Fysjameg.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Tja, noe sånt som:

 

- Intelligent

- Selvstendig

- Litt dominerende

- En smule sjalu (Så lenge det ikke krysser en viss grense)

- Svart humor (Vi må jo kunne le litt sammen)

- En jeg må kjempe litt for. De som omtrent kaster seg rundt beina mine kommer ikke langt med meg!

- Må kunne snakke om følelser, men uten å bli for cheesy

- Ateist

- Kinky

- Nerdete

- At han respekterer meg

 

Sikkert en haug av andre ting også.

 

Når det gjelder utseende (Ja, det spiller en rolle) faller jeg ofte for:

 

- Kraftig kjeveparti

- Sterke armer

- Skjegg!

- Trent til en viss grad, og maskulin

 

Når det gjelder penger gir jeg faen, men det er greit om han vil et sted med livet sitt, og har satt seg litt mål. Det har jeg.

Endret av Lenne
Lenke til kommentar
Oisann, for et sinna svar!

 

Men back to me:

* Han må være høy, fordi jeg liker å gå i høye hæler. I allefall over 175!

***

 

Faen ass, hva hvis du er akkurart 175 da? :p

Grenseland.. Hehe. Men det går vel, kanskje

 

Godt å høre!

 

Ble bare litt bekymret, hadde jente brukt den grunnen til å bli sammen med meg, hadde jeg mildt sagt blitt :blink:

 

Men jeg forstår at alle har sine "type" ;)

 

Var overrasket over at noen jenter/kvinner her liker skjegg/skjeggvekst, trodde det var "fyfy!"

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Men det er greit at DU ikkje har det? Berre spør. For å snu det rundt så krev eg personleg av ei jente at ho har/er godt i gang med høgare utdanning, og helst på masternivå. Ikkje faen om eg skal vera sugardaddy for nokon.

Uhm, håper det var ment som et mer generelt spørsmål, for jeg kan ikke se at jeg skrev noe i den duren i det hele tatt ;)

Nei, selvfølgelig forventer ikke jeg heller å bare sitte hjemme og lalle som det passer meg mens kjæresten jobber og får inn penger. Man skal jo bidra begge to.

Lenke til kommentar
Ikke for å være en hater, men dette er bortimot det mest stilte dumme spørsmålet jeg vet om. Ikke VÆR den jenta vil ha, og heller husk at det er en jente der ute som ser etter en som er akkurat som deg. Når hun kommer vil du ikke være en ugjennomført mixtur av det andre jenter har sagt de er ute etter

 

Kommer aldri til å gjøre det :roll:

Lenke til kommentar
Ikke for å være en hater, men dette er bortimot det mest stilte dumme spørsmålet jeg vet om. Ikke VÆR den jenta vil ha, og heller husk at det er en jente der ute som ser etter en som er akkurat som deg. Når hun kommer vil du ikke være en ugjennomført mixtur av det andre jenter har sagt de er ute etter

 

 

+1

 

Ser ikke helt hvor logikken ligger viss man prøver å endre seg etter det som står her. Greia er vel å lære hva jenter ser etter og se hva som kan inkorpireres i ditt liv i forhold til din personlighet

Lenke til kommentar

Herregud så mange krav. Eneste kravet jeg stiller til kvinnfolk er at de ikke skal være stygge eller uintelligente bimboer. Og ikke være kontrollerende da.

 

Over-the-top. GLHF

 

Tja, noe sånt som:

 

En sterk, skjeggete, dominerende og maskulin nerd med kraftig kjeveparti? :!:

Jeg har møtt ham ;)

Wannabe-nerd

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...