Gå til innhold

Skal vi gjøre "Dine beste 4chan-bilder" om til en diskusjon-tråd om 4chan?


Om 4chan-tråden  

152 stemmer

  1. 1. Vil du gjøre tråden om til et en diskusjons-tråd der du kan gjøre mer enn bare bilder?

    • Ja, jeg vil snakke om alt relevant til /b/.
      77
    • Nei, jeg liker den ryddig og kun med bilder.
      64
    • Jeg har ikke peiling på hva det er snakk om, men jeg vil stemme.
      11


Anbefalte innlegg

Jeg stemte nei, men jeg er for en egen tråd til diskusjon om og rundt 4chan. hvor alt som angår diskusjon rundt det skal holdes. Slik at man får to ryddige tråder rundt det og folk kan ungå det lett om de ønsker det.

 

Edit: Dette v skal være en diskusjonstråd som alle andre tråder på diskusjon.no. Dett er ikke 4chan og det skal det aldri bli. Men det er best å stue dette på en plass. 4chan bilder og 4chan diskusjon er to forskjellige ting. Jeg ønsker å ha begge, men ikke rotet sammen i en gigantisk uoversiktlig tråd.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er HELT greit at vi kan diskutere litt rundt 4chan samtidig som vi poster bilder. Er ufattelig plagsomt at modsene kommer å sletter poster bare fordi man kommenterer på et bilde.

Det stemmer ikke.

 

Kommentarer på bilder er bare fint og flott og blir ikke slettet. Jeg fjernet f.eks akkurat omtrent 20 poster om Fight Club krydret med poster med bare «Jesus er stor», «Lurer på hvordan det hadde blitt om /b/ begynte med forumtreff ^^,» og lignende. I tillegg til de 20 postene ble det postet fire bilder hvor det i tre av postene også ble lagt til OT om Fight Club. Det vil si at det er postet én post det siste døgnet etter tråden mål.

 

Det må også legges til at å bestemme at en generell 4chan-tråd skal opprettes er ikke bare opp til brukerne. Generelle tråder ungås så mye som mulig og vil nok måtte få et klart regelverk og mål før noe slikt vil fungere.

Lenke til kommentar

Jeg stemte for å diskutere det meste rundt /b/ for jeg synes det er fascinerende :wee:

Pluss at jeg helst ikke vil besøke /b/ spesielt ofte siden man aldri vet hva som dukker opp på skjermen. Og her ville det blitt filtert ganske bra, noe som gjør at man sannsynligvis har fått en konsentrert og ordentlig versjon av det :) Viktig å holde seg oppdatert på internetten

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Skal du holde deg oppdatert på internetten burde du kanskje få en usensurert versjon. Det blir litt som å lese nyheter, men ikke lese om noe som helst negativt eller ille. "100 000 døde i jordskjelv? Nei det blir for galt. Det vil jeg ikke vite noe om."

 

Dessuten, er man ømtållig for bilder, rasisme og alt annet er vel ikke /b/ stedet å henge. :wee:

 

EDIT: Fortsatt soleklart nei fra meg.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...