Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh, klarer ikke å ta Broodmother :( Har prøvd 3-4 ganger nå, klarer til litt under halve HP så dør alle folka mine. :/

 

Folka tar ikke skade fra tentaklene om de står på fastlandet. Var iallefall det jeg fant ut. Kverk tentaklene, så bossen.

 

 

 

Husker jeg også sleit skikkelig med den bossen helt først :p Men den er kjempe lett hvis du får alle til å stå på den ene steinen som er der. borsett fra tanken da. så er det bare å heale i veg :p og passe på at healern ikke blir drept av addsa. Da slepper du også og drepe tentaklene, siden de ikke rekker bort hvis du står på steinen

 

Lenke til kommentar

kjörer dvergen, prestedama, barddama og meg selv som tank jeg. trives godt med det.

 

Kan også si at jeg fant broodmother lett om jeg fikk alle characterene mine til å bruke bue. Bortsett fra når tentaklene kom opp da gikk melee characterene mine inn i melee og drap tentaklene.

 

ranged fungerer også fint mot de större dragene har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar

Har lagt merke til mange ripoffs fra Oblivion nå :mellow:

 

For eks. det at man skal dra til hver by og samle styrker derfra (en stor fight på slutten av spillet), men for å få styrker så må man gjøre en oppgave for den og den byen.

 

Er mange fler jeg har lagt merke til mens jeg har spilt men som ikke jeg husker atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...