Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Siden dette er Dragon Age-tråden, tar jeg det her, selv om det kanskje bør være en egen tråd.

 

Da jeg kjøpte Dragon Age-spillet for ca to uker siden, redeem'et jeg Shale-karakteren. Det har blitt registrert hos EA/på nettet. Men jeg har ikke fått lastet ned noe, og det står heller ikke registrert på min pc eller i spillets meny. Hva kan jeg gjøre evn. har gjort galt? Vil ikke redeeme Blood Armor før jeg vet hva som gikk galt med den første koden.

 

Håper det er hjelp å få :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Nettopp" kommet i gang med Da:O, og må si jeg synes det er utrolig artig. Men, jeg lurer på om noen vet om noen mods som f.eks. lar deg skjule hjelmene på folka? Syns de ble seende så latterlig stusselige ut med de low-level hjelmene som man får etterhvert. :p

uff ja. Ihvertfall de leather-helmet greiene. Ser så teite ut.

Lenke til kommentar

Du kant fint legge inn de andre reedem kodene også, alt er i orden. Hadde samme problemet selv med at jeg ikke fikk lastet ned eller så noe av dette DLC greiene i menyen inne i selve spillet. Men ta og gå til mappen der du har spillet og finn daupdater og kjør den som admin.

 

pleier og ligge under her: dragon age origins\bin_ship

 

Når jeg gjorde det så funker det ihvertfall hos meg. Sørg også for logge deg inn på Dagonage/EA kontoen din inne i selve spillet også da for få tilgang til det ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

Har prøvd, og fant updateren der du sa. Men får bare opp en infoboks der det står:

"Could not connect to local control server for DAUpdaterSvc. Is the service running?"

 

Så kommer opp boksen der jeg egentlig skal velge en fil eller noe... :S Og jeg skjønner meg virkelig ikke på dette, ser jeg.

Lenke til kommentar

Jeg startet en ny character i går, og nå er all DLCen borte.

Ingenting på available, ingenting på downloading, og ingenting på installed.

 

Noen som vet hva dette kan komme av, og hvordan jeg får det tilbake?

 

Edit: Jeg er logget inn..

Og spillet er kjøpt gjennom Steam.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Jeg startet en ny character i går, og nå er all DLCen borte.

Ingenting på available, ingenting på downloading, og ingenting på installed.

 

Noen som vet hva dette kan komme av, og hvordan jeg får det tilbake?

 

Edit: Jeg er logget inn..

Og spillet er kjøpt gjennom Steam.

 

Beklager at jeg bumper mitt eget spørsmål, men er det noen som har vært borti noe lignende?

Jeg har fremdeles ikke noe DLC på noen av characterne mine...

Lenke til kommentar
Som Halky hjalp meg til å forstå, start spillet som admin. Hver gang jeg starter spillet, høyreklikker jeg på ikonet på skrivebordet og velger "Kjør som administrator". Eneste måten jeg vet om som får meg til å spille med de figurene jeg har, som også har DLC.

 

Jeg har prøvd dette allerede, men det har ingen effekt dessverre.

Lenke til kommentar

Til YellowCake: Beklager, da har jeg ingen andre forslag.

 

Bloodwake: Jeg har bare spilt frem til starten av Lothering, men vil si at normal er akkurat så vanskelig som normal bør være. Man klarer å unngå reloads så lenge man følger med,latskap/lite gjennomtenkt dristighet har konsekvenser. (Og så er det lettere å spille som mage enn rogue eller kriger føler jeg personlig i forhold til vanskelighetsgrad)

Lenke til kommentar
Som Halky hjalp meg til å forstå, start spillet som admin. Hver gang jeg starter spillet, høyreklikker jeg på ikonet på skrivebordet og velger "Kjør som administrator". Eneste måten jeg vet om som får meg til å spille med de figurene jeg har, som også har DLC.

 

Jeg har prøvd dette allerede, men det har ingen effekt dessverre.

Ta og finn daupdater'n inne i spillmappa i steam mappa de og kjør den som admin. Selve spillet trenger man ikke kjører i admin, og steam liker heller ikke og kjøre spillet som admin. Er ihvertfall sånn det har funket for meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...