Gå til innhold

Fascismen kommer tilbake - Feil i Europas styring?


Anbefalte innlegg

Nå er hverken USA eller Norge noe å sammenligne med Tysksland under nazismen! At Patriot Act under Bushregjeringen kverket noen rettigheter for amerikanerne er klart, men det er lagt igjen til en politistat som Nazi-Tyskland!

 

 

Det er ikke så langt igjen som du tror.

For så lenge folket fortsetter å bevisstløst finne seg i alle kontrolltiltak osv. som politikerne finne på, og som i Norges tilfelle, bare roper på mer statlig kontroll, så vil det gå fortere enn de fleste tror.

Men uansett om det går fort eller ikke fullt så fort, så er det dit vi er på vei.

 

Utviklingen mot en totalitær politistat i USA begynte under president clinton, den fortsatte med Bush og har eksplodert under Obama.

Obama har allerede fått laget en liste over "statens fiender" i USA, dvs kritikere av Obamas politikk. Og politiet blir i stadig større grad brukt mot folket i USA,og folk oppfordres til å angi sine naboer for det som regjeringen oppfatter som"forbytelser mot staten"

 

Akkurat dette siste har vi også lenge sett tendenser til her i Norge fra regjeringens side.

 

Verden er på vei mot fascisme. Men mange i USA er i det minste bevisste nok til å kjempe mot.

Men her i europa og Norge så er flertallet totalt bevisstløse og hjernevasket av mange tiår med sosialistisk styre, så de har ikke engang vett til å protestere, men roper hele tiden bare på mer statlig kontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk skjønner nå at det ikke er det å redde andre mennesker som er hensikten med masseimmigrasjonen, men på sikt ødelegge vår egen kultur og rase.

Om de av dem som allerede er her har en egen agenda om å ta over landet vårt vet jeg ikke, men blir det nok av dem, så kommer de til å gjøre det. Mullah Krekar tror jeg kanskje har en slik agenda.

 

Jeg ville for lengst stengt porten og kastet ut dem som var arbeidsledige og/eller manglet oppholdstillatelse. De koster millioner/millarder av skattekroner i form av sosialstøtte, rettsaker ved lovbrudd, etc.

Lenke til kommentar

Det blir ikke nok av det på noen måte! De som flytter hit fra feks. muslimske land gjør det for å få et bedre liv, ikke for å islamisere verden slik idioter som Osama bin-Laden og Mullah Omar kunne tenke seg. Og når det kommer til mer eller mindre fascistiske partier i europeiske land så ser jeg ingen grunn til å bekymre seg så lenge det bare er parodier på partier slik feks. FRP er!

 

Som sagt, er mer engstlig for en ny, kald krig.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi får se nazister osv. med særlig mye makt i Europa med det meste. Men, jeg tror at vi er inne i, og vil se i større grad, ett skifte i retning når det gjelder innvandrings og asylpolitikk. Dette tror jeg også støtten til Frp er ett uttrykk for, noe vi ser at de andre partiene slenger seg etter. Før var det, slik jeg husker det, mye mer snakk om at vi måtte være humane å slippe inn fler. Nå har folk blitt skremt av i hvor stor grad dette skader de som bor her fra før. Jeg frykter at vi vil gå fra en alt for "snill" linje til mer rasisme og fremmedfrykt fordi folk ser ut til å være lei av at problemer fornketes og bortforklares.

 

Hva gjøt Mullah Krekar i Afghanistan forresten?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Ved tanke på at det er mange ordførere i Tyskland som er i høyreekstremistiske/fascistiske partier, og to av regionslederne. NPD heter det.. Så mye hjalp det for Tyskland å ha lover mot det.

 

Hitler var sosialist. Han var leder for det tyske sosialistiske arbeidepartiet.

Lenke til kommentar
Om de av dem som allerede er her har en egen agenda om å ta over landet vårt vet jeg ikke, men blir det nok av dem, så kommer de til å gjøre det. Mullah Krekar tror jeg kanskje har en slik agenda.

 

Islam har sin egen agenda om verdenskalifatet, og den inkluderer å overta Norge.

Men det vi virkelig bør være bekymret for, er at det er regjeringen som importerer alle disse i den hensikt å ødelegge Norge, og skifte ut et brysomt folk.

 

Jeg har advart mot Jens Stoltenberg i og sosialistene i mange år, men nesten ingen vil tro annet en at de er snille og gode og vil oss alle vel.

Og folk flest fortsetter å gi sin stemme til disse bandittene som vil ødelegge landet. Og det vil vi alle få svi for om ikke lenge.

 

Ja, folk flest er så til de grader hjernevasket at de fortsetter å tro på løftene til løgneren Jens Stoltenberg, selv om han aldri har holdt noen løfter.

Og uansett hva man dokumenterer av negative ting når det gjelder Jens,ap eller sosialistene generelt, så er ikke folk flest i stand til å tro annet enn det Jens Stoltenberg eller ap-media forer dem med av sosialistforherligende propaganda.

 

Fascismen er på full fart tilbake i europa og USA, og de som presser på for å få innført globalt fascistisk styre, er bla. våre sosialistiske regjeringer, og sosialistene står bak ødeleggelsen av Norge også.

I USA er prosessen mer synlig, fordi de har vært vant til å ha personlig frihet, og der er prosessen også mer brutal fordi det er flere betydningsfulle personer som advarer mot utviklingen.

 

Men i europa og spesielt Norge har vi lenge blitt hjernevasket av et sosialistisk tyranni, vår frihet er blitt gradvis redusert gjeenom mange tiår, og hjernevaskede zombier i folket roper også hele tiden bevisstløst på mer statskontroll.

Så vi i Norge og europa blir på en måte kokt langsomt, så langsomt at de fleste ikke merker det selv. Men opptrer som nyttige idioter for staten, idet de alle strømmer til for å latterliggjøre og mobbe til taushet de som prøver å advare mot det som skjer.

 

Selv oppfører de seg som villig slaktekveg for staten, og vil være blandt de første som blir uskadeliggjort når den tid kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm. NRK lager en dokumentar som prøver å skremme oss med div. høyreekstreme grupperinger rundt om i Europa, men de nevner ikke med et eneste ord alle de store og mye mer innflytelsesrike venstreekstreme grupperingene i Europa.

 

Jeg er helt sikker på at de vanstreekstreme grupperingne som blandt annet står for mange av de store voldelige demonstrasjonene i Europa er mye større enn de små høyreekstreme grupperingene som er rundt omkring. Og mange av de venstreekstreme grupperingene får også store summer i statsstøtte.

 

Jeg fordømmer begge grupper like mye, men det må jo være ytringsfrihet også for disse og de må jo få gjøre og tro som de vil så lenge de ikke bryter loven.

 

Bare det at noen får seg til å nevne FRP også her er jo helt latterlig. FRP er mye lenger inn mot sentrum enn f.eks. SV.

Og Rødt, NKP, tjen-folket, blitz, osv. er mye større enn div. høyreekstreme organisasjoner og partier.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Hmm. NRK lager en dokumentar som prøver å skremme oss med div. høyreekstreme grupperinger rundt om i Europa, men de nevner ikke med et eneste ord alle de store og mye mer innflytelsesrike venstreekstreme grupperingene i Europa.

 

Det er fordi disse ekstreme og voldelige sosialistene blir aktivt brukt av de såkalte "sosialdemokratene" til nettopp det jeg nevnte i mitt inlegg over, nemlig å bringe til taushet alle kritikerne av den sosialistiske politikken som drives av europas sosialistiske regjeringer.

 

Jeg er helt sikker på at de vanstreekstreme grupperingne som blandt annet står for mange av de store voldelige demonstrasjonene i Europa er mye større enn de små høyreekstreme grupperingene som er rundt omkring. Og mange av de venstreekstreme grupperingene får også store summer i statsstøtte.

 

At det er slik som du her beskriver, er et faktum. Det kunne vi se bla før valget da en gjeng venstevridde pøbler demonstrerte ulovlig og voldelig mot norgespatriotene mens politiet passivt sto og så på.

 

Vi har hatt mange slike eksempler opp gjennom årene, bla med venstrevridde pøbler som har demonstrert, gjort heverk mot fps valgboder, og kastet egg ol mot frp politikere.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Fascismen er på full fart tilbake i europa og USA, og de som presser på for å få innført globalt fascistisk styre, er bla. våre sosialistiske regjeringer, og sosialistene står bak ødeleggelsen av Norge også.

I USA er prosessen mer synlig, fordi de har vært vant til å ha personlig frihet, og der er prosessen også mer brutal fordi det er flere betydningsfulle personer som advarer mot utviklingen.

 

Men i europa og spesielt Norge har vi lenge blitt hjernevasket av et sosialistisk tyranni, vår frihet er blitt gradvis redusert gjeenom mange tiår, og hjernevaskede zombier i folket roper også hele tiden bevisstløst på mer statskontroll.

Så vi i Norge og europa blir på en måte kokt langsomt, så langsomt at de fleste ikke merker det selv. Men opptrer som nyttige idioter for staten, idet de alle strømmer til for å latterliggjøre og mobbe til taushet de som prøver å advare mot det som skjer.

 

Selv oppfører de seg som villig slaktekveg for staten, og vil være blandt de første som blir uskadeliggjort når den tid kommer.

 

Kan du begrunne og komme med kilder til alt det der?

Lenke til kommentar
Fascismen er på full fart tilbake i europa og USA, og de som presser på for å få innført globalt fascistisk styre, er bla. våre sosialistiske regjeringer, og sosialistene står bak ødeleggelsen av Norge også.

I USA er prosessen mer synlig, fordi de har vært vant til å ha personlig frihet, og der er prosessen også mer brutal fordi det er flere betydningsfulle personer som advarer mot utviklingen.

 

Men i europa og spesielt Norge har vi lenge blitt hjernevasket av et sosialistisk tyranni, vår frihet er blitt gradvis redusert gjeenom mange tiår, og hjernevaskede zombier i folket roper også hele tiden bevisstløst på mer statskontroll.

Så vi i Norge og europa blir på en måte kokt langsomt, så langsomt at de fleste ikke merker det selv. Men opptrer som nyttige idioter for staten, idet de alle strømmer til for å latterliggjøre og mobbe til taushet de som prøver å advare mot det som skjer.

 

Selv oppfører de seg som villig slaktekveg for staten, og vil være blandt de første som blir uskadeliggjort når den tid kommer.

 

Kan du begrunne og komme med kilder til alt det der?

 

 

ja, og det har jeg også dokumentert i flere tråder allerede. Men jeg kan ikke dokumentre det ut fra godkjente sosialistiske kilder som jeg går ut fra at du vil ha.

 

Og hvis du bor i Norge og ikke ser de åpenbart totalitære trekk ved hele systemet, da er du antakelig selv sosialist og du vil gjøre alt for å forsvare sosialismen og sosialistiske politikere.

Og da nytter ingen dokumentasjon jeg kan legge ut heller.

 

Derfor får du tro meg eller la være, jeg gidder ikke å legge ut mer dokumentasjon på forespørsel bare for å oppleve at alt blir oversett og stadig nye spørsmål om dokumentasjon blir fremført.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er jo at du aldri har dokumentert dette. Du bare lirer av deg påstand etter påstand, den ene villere en den forrige, og blir grinete fordi ingen tror deg. At du i tillegg mener vi er så blinde/sosialister som ikke ser det åpenbare tegner egentlig bare ett bilde av en person som sliter litt med virkelighetsoppfatningen sin.

Uansett hvilke motargumenter vi skulle komme med er det jo bare å svare sosialist/blind/du er en av dem.

 

Kan jeg forøvrig spørre hvor gammel du er baltazar?

Lenke til kommentar
Poenget er jo at du aldri har dokumentert dette. Du bare lirer av deg påstand etter påstand, den ene villere en den forrige, og blir grinete fordi ingen tror deg. At du i tillegg mener vi er så blinde/sosialister som ikke ser det åpenbare tegner egentlig bare ett bilde av en person som sliter litt med virkelighetsoppfatningen sin.

Uansett hvilke motargumenter vi skulle komme med er det jo bare å svare sosialist/blind/du er en av dem.

 

Kan jeg forøvrig spørre hvor gammel du er baltazar?

 

Uansett hva jeg evt legger fram for deg av dokumentasjon, så ville du fortsette å hevde at jeg bare kommer med løse påstander uten å dokumentere noe, inntil jeg legger frem noe som støtter dine egne meninger.

 

Hvorfor kan ikke dere sosialister prøve å argumentere for, og dokumentere at vi "konspirasjonsteoretikere" tar feil, istedenfor å komme med dårlig skjulte personangrep ?

 

 

Og når det gjelder min alder, så har dette ingenting med dette å gjøre. Så jeg kan opplyse om at 94 ikke er min fødselsdato. Vil du absolutt vite det mer nøyaktig, så send meg en pm.

 

Dette har uansett ikke noe med fascismen i europa og gjøre.

Lenke til kommentar

Man kan ikke motbevise en negativ påstand, vi kan ikke motbevise personers hensikter, eller fantastiske skapningers eksistens. Du kan ikke motbevise julenisse, gud eller onde hensikter. Derfor er bevisbyrden på dem som måtte mene at en eller flere av disse eksisterer. Det er din jobb, baltazar.

 

Forøvrig har jeg ikke sett en eneste kilde fra deg, kan du linke til den du synes er best, så skal jeg gjøre et hederlig forsøk på å sette meg inn i saken?

Lenke til kommentar

Baltazar: Som Hamnli2 sier, det er umulig å tilbakevise slike påstander. At ingen godtar "dokumentasjonen" din er jo at ikke fordi vi er sosialister osv. men fordi den er enten helt fraværende eller alt for dårlig. Sett deg inn i vårt sted da. Hvis noen kom til deg og fortalte deg noe du var sikker på var helt feil, kom med latterlige påstander, uten å kunne dokumentere dette og i tilleg hadde en oppførsel som tydet på at han var paranoid/ slet med noe. Ville du trodd ham da?

 

Ellers så er jeg ingen sosialist, men på den annen side, å forholde seg til virkeligheten er kanskje ikke noe du er så glad i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...