Gå til innhold

Den store Tekken 6 Tråden


Vault

Anbefalte innlegg

Det sies at det var masse loading i arcadeversjonene også - uten at det rettferdiggjør noe som helst. T5DR kjører raskt som bare faen, så ser ikke noe i veien for at Tekken 6 skal være noe treigere (selvom det kjøres fra disk + BD).

 

Lal, thesinner! Mats, det er deg :D Kom online så skal jeg eie deg i dimensjoner :D Siste bossen er heftig vanskelig, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt litt nå, og...vel, jeg er ikke kjempeimponert. Lastetidene er riktignok irriterende som dere nevner, men ikke så irriterende at jeg henger meg opp i det. Men jeg er kanskje ikke så bortskjemt.

Er heller ikke så veldig imponert over grafikken, hadde trodd det skulle være enda mer "stunning". Menmen.

 

Siste bossen på arcade-delen, denne krystalldragen eller hva faen det er, er forresten latterlig overpowered. Enda verre enn Jinpachi i Tekken 5, og jeg syns DET var ille.

Lenke til kommentar
Har spilt litt nå, og...vel, jeg er ikke kjempeimponert. Lastetidene er riktignok irriterende som dere nevner, men ikke så irriterende at jeg henger meg opp i det. Men jeg er kanskje ikke så bortskjemt.

Er heller ikke så veldig imponert over grafikken, hadde trodd det skulle være enda mer "stunning". Menmen.

 

Siste bossen på arcade-delen, denne krystalldragen eller hva faen det er, er forresten latterlig overpowered. Enda verre enn Jinpachi i Tekken 5, og jeg syns DET var ille.

 

Mener å ha hørt at du kan få bedre grafikk om du slår på motionblur (tror det er litt mer enn bare motion-blur som skjer da), men du mister litt FPS, men penere skal det vistnokk bli. :-/

Gidd du teste det, og gi tilbakemelding om du så noe forskjell?

Lenke til kommentar
Lal, thesinner! Mats, det er deg :D Kom online så skal jeg eie deg i dimensjoner :D Siste bossen er heftig vanskelig, ja.
Skulle gjerne eid deg online, men Tekken 6 online er helt ubrukelig for meg, det lagger hele tiden! Har vel en 4 mbps linje som funker mer enn bra nok på Uncharted 2 f.eks, men det er tydeligvis ikke bra nok for Tekken 6.
Lenke til kommentar

Etter å ha rundspilt Tekken 1, 2 og 3 fra 97 når det første ble sluppet, falt alt av interessen.

Men med Tekken 5(med endel comboer i minne :D ) kom mye av interessen tilbake.

 

Tekken 6 var jo et av de aller største spillene å se frem til før PS3 kom ut, og i trailere kunne vi se grafikk som ga meg frysninger på plasser jeg ikke trodde var mulig og få. :blush:

Selv om grafikken fortsatt er ganske bra, så er det jo spillbarheten som er viktigst her. Og jeg håper ikke lastetider kan ødelegge for mye.

 

Hilsen en som fortsatt husker magien fra det første Tekken spillet.

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar
Lal, thesinner! Mats, det er deg :D Kom online så skal jeg eie deg i dimensjoner :D Siste bossen er heftig vanskelig, ja.
Skulle gjerne eid deg online, men Tekken 6 online er helt ubrukelig for meg, det lagger hele tiden! Har vel en 4 mbps linje som funker mer enn bra nok på Uncharted 2 f.eks, men det er tydeligvis ikke bra nok for Tekken 6.

 

Skjønner hva du mener! Input'en min er ca 1 sekund bak de jeg spiller mot. Helt umulig.

Men får prøve match uansett en dag :D

Lenke til kommentar
Har spilt litt nå, og...vel, jeg er ikke kjempeimponert. Lastetidene er riktignok irriterende som dere nevner, men ikke så irriterende at jeg henger meg opp i det. Men jeg er kanskje ikke så bortskjemt.

Er heller ikke så veldig imponert over grafikken, hadde trodd det skulle være enda mer "stunning". Menmen.

 

Siste bossen på arcade-delen, denne krystalldragen eller hva faen det er, er forresten latterlig overpowered. Enda verre enn Jinpachi i Tekken 5, og jeg syns DET var ille.

 

Mener å ha hørt at du kan få bedre grafikk om du slår på motionblur (tror det er litt mer enn bare motion-blur som skjer da), men du mister litt FPS, men penere skal det vistnokk bli. :-/

Gidd du teste det, og gi tilbakemelding om du så noe forskjell?

 

Vel, her sto visst motion blur på fra før, så..tviler på at det har noen effekt.

Men altså, jeg klager ikke, grafikken er jo grei nok den. Bare ikke så bra som jeg hadde forventet av et storspill som Tekken i 2009. Syns faktisk grafikken i DR er på grensa til bedre eller hvertfall like god.

 

Men jeg må bare spørre: hvorfor overpowerer de en boss så jævli som de har gjort her, som de også gjorde i Tekken5 med Jinpachi? Det er jo bare latterlig. Mister liksom all motivasjon til å i det hele tatt prøve å gjøre motstand når alt er så forbanna random. Klarte til slutt nå å endelig overivnne han (etter MANGE forsøk og å ha satt vanskelighetsgraden til easy).

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Konklusjonen min med dette spillet er at Namco Bandai rett og slett bare la på masse unødvendig stuff oppå T5:DR. Spillets fokus på Scenario campaign, loadtimes, meh menues og ikke minst den horrible online delen gjør spillet rett og slett værre enn T5:DR :(

 

Skulle ønske de bare slutta å fokusere på undøvendige ting og holdt seg til å gjøre fighting systemet og alt annet rundt det hovedfokuset dems.

Lenke til kommentar

Liker spillet godt til nå jeg, story delen er morsom den da. Kjekt at man kan finne forskjellige plagg og ting til charakteren sin, som gjør han bedre på forskjellige områder. Det er fett

 

Online delen har jeg også spilt endel på , har mista connection noen ganger og noe slik bøg, men som regel går det bra og uten lagg.

 

Ang. Grafikken så syntes jeg den er topp! Bedre grafikk på spillet kunne jeg jo nesten ikke tenke meg engang :p Men nå skal det sis at jeg ikke er så kresen på det området da :p

Lenke til kommentar

Er selv meget fornøyd med tekken 6 kontra tekken 5: DR, online fungerer uten lagg, møtt en online som det lagget mot men han hadde vel mest sannsynlig dårlig ping.

Loade tider er lave etter installering på disk, grafikken er jo helt greit, skal da ikke være noe crysis det her, bedre at det kjører litt lavere for å få en bedre flyt i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...