Gå til innhold

Den store Tekken 6 Tråden


Vault

Anbefalte innlegg

uff....noen som har tips til hvordan slå den drage greia? Prøvde vel 40 ganger...ja 40 faktisk uten å greie det :cry: omg :mad:

 

med Jin Kazama btw

w00t? kjørte meg igjennom på medium jeg og kom akuratt igjennom spillet :p Beste tipset mitt er hvertfall å ha "hjelperen" din levende hele tiden , blir mye lettere da. Da kan du slå på dragen mens han slår på din m8.

 

Syntes faktisk det var vanskeligere og sloss må Aliza ( vår tidligere hjelper) for første gang jeg, måtte prøve ett par ganger før jeg kom meg videre derfra.

Ganske bra spill alt i alt :) Nå får jeg fyke online å spille litt :)

 

edit; oh noes, var ikke helt igjennom, "nightmare Train" er jo umulig :p den er den eneste jeg mangler på kartet men dør hele tiden :(

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er knall og som forventet, men online delen må være noe av det verste jeg har vært borti. Av og til glemmer den å registere stats, og det ser ut som jeg spiller med folk i uzbekistan hvor det hele lagger så kraftig at det går flere sekunder siden man trykka på knappene til det skjer noe på skjermen. Noe som var ufatttelig tullete var jo at jeg spilte en kamp, OG vant den men på slutten fikk jeg opp et vindu "Communcation error" hvor jeg ble kastet ut tilbake på online delen og det sto at fikk penality fordi jeg quitta midt i en kamp :/ Håper de får patchet det opp og kanskje de finner en måte å tweake loadetidene på for team battle inntil da er helt ubrukelig.

 

Men som sagt så er spillet som forventet - Helt Tekken :D Litt dumt de fjerna X + O med dobbel saltoen til Law, men men...

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Jeg fikk dette spillet i går, og jeg må si jeg elsker det.

Spiller selvfølgelig med Law, som var favorittcharacteren min på Tekken 3, på min gode gamle PS1 <3

 

Er nå på den "banen" hvor man skal ta Heihachi tror jeg. (Tok Raven på forrige. Kan det stemme?)

 

Har ikke fått testa onlinedelen enda, men tenkte jeg skulle prøve den i kveld :)

Lenke til kommentar

Da var det i hus. Førsteinntrykket var ærlig talt litt skuffende. Rent visuelt var det tilbakegang fra fjorårets Soul Calibur IV og 2007s Virtua Fighter 5, lastetidene var utålelige, og siste bossen på arcade mode var bare kjip. Hjalp litt på nummer to der når jeg fikk installert spillet på harddisken, så får gi det litt tid, blir sikkert mer givende når jeg kommer litt inn i det. Zafina virker festlig å spille som.

Lenke til kommentar

Negative ting:

 

- Grafikken har tatt et steg tilbake på enkelte av karakterene. (legg merke til ansiktet og håret til Lee for eksempel)

 

- At de har fokusert på den 3D moden i singelplayer/story mode er bare helt latterlig. Sjarmen med tekken var filmsnuttene som fortalte om historien, samtidig som man spilte arcade mode og unlocka folka på denne måten. Den story moden som er i Tekken 6 minner meg noe dårlige greier fra 90-tallet.

 

- At alle folka er unlocka i arcade-moden fra begynnelsen av. Syntes det var mye gøyere å unlocke de etterhvert.

 

- EKSTREMT irriterende at det er så mye loading. Det må faktisk loade bare for å vise spilleren du velger, og så må det loade når begge har valgt.

 

- Jævlig mye lagging på online modus, selvom man spiller mot folk som bor i samme by. (Ja, jeg vet at dette skal fikses i neste patch. Fortsatt elendig av dem å ikke finne ut av dette før de gir ut spillet)

 

- Det at man kan dette ut av banen/gjennom gulvet hørtes kult ut, men hele greia ser egentlig bare rart og klønete ut. DoA2 på PS2 har mye bedre "dette-ut-av-banen" opplegg.

 

- At siste bossen er en svær selvlysende drage som man egentlig ikke kan bruke noe særlig skills på å ta, men som er enkel å ta om man bruker såkalte "feige triks" som botter er dårlige på. I tilleg ser det bare teit ut at man skal stå å slå og sparke med never og bein på noe så stort til det dør. (Ja jeg veit at en kamp mellom Jack-6 og Julia kan se nogenlunde like teit ut, men dette har vært med siden starten og er fortsatt noe av sjarmen med Tekken)

 

Positive ting:

 

- De har tatt med så og si alle karakterene fra de forrige spillene. Kunne kanskje tatt seg bryet med å faktisk ta med absolutt alle.

 

- Enkelte av karakterene (muligens alle) har fått noen nye triks, samtidig som de har beholdt stort sett alle de gamle.

 

- Når man først er forbi all loadinga og irritert seg grønn på det så er det faktisk gøyere å spille Tekken 6 enn forgjengerne. (Arcade-mode / Vs battle)

Lenke til kommentar

har rundet det helt nå, faktisk fått nesten alle achievments.. er vanligvis ikke en achievment hore men det var så lett her at jeg prøver jeg på det! siste bossen er og blir en jævla tulleboss, og det er helt idiotisk at de har tatt han med.. men bortsett fra det så var spillet egentlig helt greit, moret meg med storymoden etter jeg først fikk dreisen på å slå ned alle motstanderene med en håndfull kjipe triks.. så gi det litt tid så blir det gøyere, ble det her vertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...