Gå til innhold

Den store Tekken 6 Tråden


Vault

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg helt sjokkert. Trodde interessen for tekken 6 ville bli større enn forza 3. Ny review, og den eneste som telles for min del!

 

Faen at ingen selger det idag. Alle butikkene er så forbanna strenge på det med release datoer :S Har spurt på 2 spaceworld, 3 platekompanier, 2 gamestops og flere.

Gamer.no sin Tekken 6 anmeldelse. 9/10 :D

Endret av asad
Lenke til kommentar

Jeg bare drar til byen og kjøper det der. Var ikke så dyrt heller. Tror spaceworld ( i oslo sentrum ) har det til 450kr, konsoll og pc. Det er crap å forhåndsbestille og ikke få spillet dagen det gis ut.

 

For en non-gamer kan det være uforståelig at noen få dager har så mye å si, men vi spillinteresserte vet bedre , ikkesant? :D

Lenke til kommentar

Haha, det der minner meg om da Skate 2 kom ut. Jeg visste det ville koste 399,- på Elkjøp, men jeg så det i hylla på musikkverket til 599,- 2 dager før.

 

Gjett hvem som hadde misunnelige kompiser som maste på msn i to dager, og runda det før det kom uti de andre butikkene? Jo, det var meg :D

 

Vel verdt hver krone!

 

On-Topic: Jeg bestilte ikke spillet før tirsdag, så skjønner egentlig at cdon ikke har fått sendt det enda :)

Lenke til kommentar

Nettop testet Tekken 6 og jeg syntes det SUGER HARDT!

 

For det første er det helt forjævlig lange loadesekvenser hele forbanna tiden. Det tar tid å loade character når du velger, det tar tid å loade det neste bildet (f.eks Kazuya vs Jin) og det tar tid å loade før kampen endelig begynner.

 

Det tar også jævlig lang tid å loade alle de forbanna cutscenes'a i den latterlige singleplayer modusen... Hurra liksom, gode gamle story mode er erstattet med minispillet fra Tekken 4...

 

Nevnte jeg at siste boss i arcade mode er helt forjævlig vanskelig? Det er ikke morsomt en gang, det er ikke utfordrende, det er bare jævlig irriterende... Jeg er ikke noe noob Tekken-spiller heller, har spilt Tekken 5 DR masse i det siste, så det burde være unødvendig å bruke 20 forsøk på medium for å drepe den jævla feige firfisla. Ekstra gøy å oppleve den dødstreige loadingen 20 ganger på rad hver gang man har blitt eid av siste boss også forresten...

 

Kan noen være så snill si at det er noe jeg ikke har skjønt eller noe? :s Føles som om jeg drømmer en fæl drøm...

 

Jeg er rett og slett jævlig skuffet etter å ha brukt 450 kroner på dette spillet som er mye dårligere enn Tekken 5 DR som jeg allerede har på maskinen... Angrer bittert på at jeg ikke heller tok med meg GTA 4 Episodes From Liberty City hjem fra platekompaniet i dag...

Lenke til kommentar

Da er spillet endelig i hus :D Var en hel hundrelapp billigere hos platekompaniet enn EBgames på byporten ( 100m avstand ).

 

Installerer det nå. Bah, alle som klager over loadetider kan legge seg, det er tekken det er snakk om. Gameplay er i fokus her. Jeg er 95% sikker på at dette er et av de beste slåssespillene ever :D

 

Skal skrive mer når jeg har fått testa det, en kompis kommer over snart og spillet skal VOLDTAS til sent inatt!

Lenke til kommentar
Bah, alle som klager over loadetider kan legge seg, det er tekken det er snakk om. Gameplay er i fokus her.

 

I utgangspunktet enig, men hvis loadingen er så ille som det er beskrevet rundt omkring så er jo spillet for min del regnet som ødelagt, og lite vits i å bruke penger på. No offense til dere som har det, jeg bare gjør det klart at jeg, og veldig mange andre, nå ikke kommer til å kjøpe Tekken 6, rett og slett fordi de har gitt ut et spill som ikke fungerer ordentlig.

 

Hva er det utviklerne/utgiverne har tenkt med egentlig?? Dette kan da umulig være god business!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...