Gå til innhold

Den store Tekken 6 Tråden


Vault

Anbefalte innlegg

tekken-6-logo.jpg

 

Release dato: 30.Oktober.2009 (PS3,360 og PSP)

 

 

Nye Gameplay elementer

 

 

Katsuhiro Hirada, game director for Tekken 6 and previous Tekken games, said that the stages will be bigger and will have more interactivity, such as walls or floors that can be broken to reveal new fighting areas.The character customization feature has been enhanced, and will be more involved with the gameplay.

 

A new "rage" system has been added, which gives characters more power when their vitality is low. When activated, a red energy field surrounds the character and their health bar starts to flicker red.The rage aura can be customized in customization mode. Another gameplay feature added is the "bound" system. If certain conditions are met, such as slamming the opponent strongly to the ground or falling in a multi-tiered stage, the opponent will bounce back from the ground, allowing bigger combos and new techniques.

 

The console versions will have an extra mode entitled "Scenario Campaign" which bears similarities with the "Tekken Force" and "Devil Within" modes from previous installments. This mode can be played co-operatively with two players, and allows the players to pick up weapons such as poles and gatling guns. Players can move freely between fights, but when a group of enemies are encountered, the gameplay switches to the traditional Tekken style.

 

Both the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of the game will include an online versus multiplayer mode over PlayStation Network and Xbox Live respectively.Other features in the console versions include a toggle option for motion blur.

 

 

deviljin.jpg

 

New characters

* Alisa Bosconovitch

* Bob

* Lars Alexandersson

* Leo

* Miguel Caballero Rojo

* Zafina

* Azazel (unplayable final boss)

* NANCY-MI847J

 

Returning characters

* Anna Williams

* Armor King

* Asuka Kazama

* Baek Doo San

* Bruce Irvin

* Bryan Fury

* Christie Monteiro

* Craig Marduk

* Devil Jin

* Eddy Gordo

* Feng Wei

* Ganryu

* Heihachi Mishima

* Hwoarang

* Jack-6

* Jin Kazama

* Julia Chang

* Kazuya Mishima

* King

* Kuma

* Lee Chaolan

* Lei Wulong

* Lili Rochefort

* Ling Xiaoyu

* Marshall Law

* Mokujin

* Nina Williams

* Panda (costume change for Kuma)

* Paul Phoenix

* Raven

* Roger Jr.

* Sergei Dragunov

* Steve Fox

* Wang Jinrei

* Yoshimitsu

Aldri vært så mange i et Tekken spill før!

 

 

Gameplay: Heihachi vs Yoshimitsu

 

Anmeldelser:

Kommer snart!

 

 

Her kan alt angående Tekken 6 diskuteres! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede forhåndsbestilt Tekken 6 til PS3, og gleder meg som en unge, selv om jeg vet at det er jo den samme gamle leksa om igjen og om igjen. Tviler på at så mye er forandret siden Tekken 5, sett bort i fra bedre grafikk og sånt småpirk. Men likevel så er det noe med disse spillene som virkelig fenger meg. Så dette ser ut til å bli en bra november måned ja. :D

Lenke til kommentar

De har jo kommet med noen få nye ting, som f.eks rage systemet, men ellers blir det nok den samme dealen som tekken 5.

 

Jeg er heller ikke en fan av noen av de nye karakterene.

 

CypheroN: Vær glad de ikke tar en EA du!

Endret av Vault
Lenke til kommentar

Har først en ting å si, jeg er INGEN FAN av slåssespill. Jeg syntes vanligvis at de er kjedelige. Men når det kommer til Tekken. Da, kan jeg bare tenke på de gamle dager hvor jeg ''eide'' vennene mine på Tekken 3 og 5. Det var tider det. <3 Noe som blir lovely med Tekken 6 blir nok Xbox Live Gameplay og den ''walk around and kill'' spilletypen. Sånn at du ikke står innenfor en grense mot èn fiende. Men hvor du går rundt og slåss mot hauger av fiender. Dette blir awesome. Dette skal jeg ha!

 

 

360 FTW : p

Lenke til kommentar
Har først en ting å si, jeg er INGEN FAN av slåssespill. Jeg syntes vanligvis at de er kjedelige. Men når det kommer til Tekken. Da, kan jeg bare tenke på de gamle dager hvor jeg ''eide'' vennene mine på Tekken 3 og 5. Det var tider det. <3 Noe som blir lovely med Tekken 6 blir nok Xbox Live Gameplay og den ''walk around and kill'' spilletypen. Sånn at du ikke står innenfor en grense mot èn fiende. Men hvor du går rundt og slåss mot hauger av fiender. Dette blir awesome. Dette skal jeg ha!

 

 

360 FTW : p

Litt synd 360 suger til slossespill pga. D-paden da ;)

 

Uansett; gleder meg veldig! Spesiellt til online delen.

Lenke til kommentar
Har først en ting å si, jeg er INGEN FAN av slåssespill. Jeg syntes vanligvis at de er kjedelige. Men når det kommer til Tekken. Da, kan jeg bare tenke på de gamle dager hvor jeg ''eide'' vennene mine på Tekken 3 og 5. Det var tider det. <3 Noe som blir lovely med Tekken 6 blir nok Xbox Live Gameplay og den ''walk around and kill'' spilletypen. Sånn at du ikke står innenfor en grense mot èn fiende. Men hvor du går rundt og slåss mot hauger av fiender. Dette blir awesome. Dette skal jeg ha!

 

 

360 FTW : p

Litt synd 360 suger til slossespill pga. D-paden da ;)

 

Uansett; gleder meg veldig! Spesiellt til online delen.

 

Folk har forskjellig syn på det ; p Ikke noe problem syntest jeg : p

Lenke til kommentar
Har først en ting å si, jeg er INGEN FAN av slåssespill. Jeg syntes vanligvis at de er kjedelige. Men når det kommer til Tekken. Da, kan jeg bare tenke på de gamle dager hvor jeg ''eide'' vennene mine på Tekken 3 og 5. Det var tider det. <3 Noe som blir lovely med Tekken 6 blir nok Xbox Live Gameplay og den ''walk around and kill'' spilletypen. Sånn at du ikke står innenfor en grense mot èn fiende. Men hvor du går rundt og slåss mot hauger av fiender. Dette blir awesome. Dette skal jeg ha!

 

 

360 FTW : p

Litt synd 360 suger til slossespill pga. D-paden da ;)

 

Uansett; gleder meg veldig! Spesiellt til online delen.

 

Synd at onlinen til ps3 suger da (there ya go, bare for å vise deg at trolling bare er lame)

 

Uansett, gleder meg utrolig mye nå, lurer på hvordan TE stikka funker med spillet! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...