Gå til innhold

Den store Tekken 6 Tråden


Vault

Anbefalte innlegg

Dette spillet er virkelig driiit kuuult! Er den noen Trondhjemmere her som gamer Tekken 6? Alle er jo fra Oslo virker det som :( suger hardt..! :(

Hvis noen her er fra Trondheim og kjenner et lite Tekken miljø hvor de samles for å spille Tekken 6 så må de si ifra for det er jeg VELDIG keen på å være med på! :D

Online delen suger så hardt at det er rett og slett uspillbart..

 

Det skal forresten være turnering den 28. november i Trondheim, og 5. desember i Oslo på spaceworld! Det kan bli morro det! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er blitt såpass lei av å til stadighet bli banket av Azazel (har kun klart å slå ham med Hwoarang og Bryan), så for øyeblikket holder jeg meg til Offline Ghost Mode. Satser på å få alle karakterene opp til 1. dan før jeg begir meg på onlinedelen, leker med tanken på å gjøre Mokujin som min hovedkarakter (spilte mest som Mokujin i Tekken 3).

 

Noen her som har noen tips på hvordan man skal klare å ta NANCY-MI847J? Og har man på noen som helst måte påvirkning på den rulett-tingen som kommer titt og ofte (fikk faktisk "Lucky" en gang)?

Lenke til kommentar

Jeg er blitt kynisk, kritisk og skeptisk til Tekken serien. Jeg synes egentlig den har fornyet seg altfor lite, og blir overhode ikke interessert når jeg ser videoer fra Tekken 6. Er det verdt å kjøpe seg for en som meg?

 

Jeg synes ikke grafikken ser imponerende nok ut, og synes vel kanskje at Tekken Tag var det beste spillet, og at hele konseptet bare er dratt alt for langt og melket nå.

 

Er det noen som tenker som meg? Jeg vet ikke om det er alderen, jeg er bare 22, men var mye villere etter Tekken-opplevelser i 16 års alderen.

Lenke til kommentar

Om det er verdt å kjøpe, tja. Jeg er litt i samme båt som deg, kjenner knapt noen som spiller lenger, men plukket det opp likevel. Grafikken er ikke spesielt imponerende, gameplay er mer eller mindre det samme som det alltid har vært. Kan godt være en som bare er sånn halvveis interessert like gjerne kunne klare seg med Dark Resurrection.

Lenke til kommentar

T5DR fungerer like fint etter min mening. Karakterene virker litt stivere, men selve grafikken er "bedre" selvom den har "dårligere" teksturer. T6 er dessuten altfor accessible i forhold til det forrige spillet.

Er man fan så kjøper man klart T6 også.

 

3 trophies left så har jeg platiunum :D

Lenke til kommentar
Huh, lurer på hva du har spilt for jeg synes søren meg ikke alle fightingspill er like.

Jeg har spilt så å si alt som er, og jo, de er veldig like alle sammen. Det eneste som skiller dem er billig gimmiker, kostymer og vanskelighetsgrad.

 

Soul Calibur, Dead or Alive, Tekken, Virtua Fighter osv osv osv. Alt dette opplever jeg som altfor likt.

 

Jeg gjorde ikke det før, det skal sies, da sverget jeg til VF en stund. Men etter å ha spilt lite slossespill en stund, for så å sette seg inn i sjangeren igjen, er det plutselig ikke så stor variasjon lenger. Det er liksom knappemosing, stønning, og unaturlig akrobatikk blandet med mote og fantasi. Det er for monotont blitt. Det er ikke dypt nok.

Lenke til kommentar

Gameplayet i VF5 og T6 er jo helt forskjellig, kan du komme med noen eksempler på hvordan de er like, bortsett fra at de begge er 3D fighting spill? Samme kan sies om DoA og SC også.

Har liten tro på at du har satt deg skikkelig inn i disse når du kommer med slike uttalelser. Du nevnte også alle fighting spill, hva med 2d spillene?

 

Og det er søren meg ikke no buttonmashing hvis du virkelig setter deg inn i et ordentlig fighting spill.

Lenke til kommentar

Storfornøyd med Tekken6 jeg, har bare 2 negative ting og si og det er at det ikke er på playstationstore, og loadingtiden.

 

Sjangeren redefinert? Hvordan skal det gå seg til? et slåssespill er et slåssespill, i Soul Calibur har du våpen, mortal kombat har finishing moves :p men i bunn og grunn er det 2 characters som slåss 1v1.

 

Nei la Tekken være det det er, regnbarket slåssespill med en drøss characters og utallige komboer.

Law har fått seg en riktig oppgradering for min del hvertfall, kan bli noen artige Law vs Law fighter nå :)

Lenke til kommentar

Gode nyheter til alle som bor i Trondheim, og som ønsker å møtes en gang i blant for å spille Tekken.

Vi har nylig opprettet gruppa "Lamon Tekken" på Facebook, og målet er å skape et lite Tekken miljø her i byen, som den i Oslo. Vi er allerede en vennegjeng på rundt 12 stykker, så det er bare å sende en request om det er av interesse.

 

Mvh Alex

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...