Gå til innhold

Barack Obama får fredsprisen 2009


Anbefalte innlegg

Jeg har sett svært mye såkalt dokumentasjon for det du påstår, både fra deg og andre, problemet er ikke at jeg ikke har vurdert dokumentasjonen, problemet er at den påståtte dokumentasjonen ikke dokumenterer noe som helst.

 

Ja riktig, i sosialisters øyne er det ikke mulig å dokumentere at sosialismen ikke er en "god og rettferdig"ideologi, og det er også umulig å dokumentere at sosialister er noe annet enn gode og rettferdige engler, som ikke kan gjøre noe galt, og som vil alle vel.

 

Derfor overser de og fornekter all slik dokumentasjon, uansett hvor den kommer fra.

Og selv om en sosialistisk president eller statsminister avslører sine onde hensikter, så er viljen blandt sosialister til å glatte over og fornekte så stor at om man legger ut en video av en slik avslørende tale, så vil sosialistene likevel fornekte den, og rope ingen dokumentasjon, eller "dette dokumenterer ikke noe som helst"

 

Du får bare vente og se hva som skjer. Jeg håper du vil oppdage hvilken fyr obama er etter hvert, men jeg tror det skal mye til før det skjer, hvis det i det hele tatt skjer.

Det er jo massevis av historiske bevis på at sosialister fortsetter å tro på sosialismen helt til de blir skutt og drept av andre sosialister.

Så å omprogrammere en sosialist er ikke lett.

 

Jeg har uansett gitt opp å dokumentere noe for sosialister, alt jeg legger frem blir avvist uansett om det er american thinker, inforwars, new york times, bbc, fox news, cnn eller noe annet.

 

Hvis det ikke er bevis på at sosialister er gode "engler" som ikke kan gjøre noe galt, eller at sosialismen er bra osv. så blir alt avvist uansett kilde.

 

Du sier du "vurderer" dokumentasjonen, men problemet er at du alltid "vurderer"den innenfor en boks med sosialistiske rammer, som er satt og fastspikret av den sosialistiske ideologi, og sosialistisk propaganda.

Derfor er dine vurderinger et produkt av dine egne fordommer, og forhåndsbestemte verdensbilde.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva nytter det om jeg dokumenterer alt, og fyller noen sider her på forumet med videoer og linker, når de fleste uansett avviser alt sammen ?

Kanskje ta hintet da, at du er den som er hjernevasket her.

 

At du ikke vil bevise noe fordi "sosialister" (som du så fint kaller det) ikke tror på dine beviser synes jeg er merkelig. Det er flere enn sosialister som sier du har feil. (Men det gjør vel disse til sosialister, antar jeg)

Lenke til kommentar
Ærlig talt baltazar, nå ror du, og det syns jeg er ganske ufint av deg. Dersom du ikke kan produsere dokumentasjon (NEKTER du?) syns jeg du skal slutte å bortforklare. Vis oss bevis!

 

Og som sagt, jeg håper du ikke har betalt for denne informasjonen du snakker om. Da er du ikke bare lurt, men svindlet.

 

Jeg "ror" ikke i det hele tatt.

I din siste detning her så avslører du jo deg selv en smule, fordi du egentlig på forhånd slår fast at det jeg påstår ikke er riktig.

 

Og når du på forhånd slår fast på denne måten at det jeg sier ikke er riktig, så har du egentlig allerede utelukket at den dokumentasjonen jeg legger frem kan bevise noe som helst.

 

Jeg har lagt frem mye dokumentasjon i andre tråder, bla filmen the obama deception, men du har jo avgjort at det jeg legger frem beviser ingenting, så da har du jo ikke gitt meg noen særlig mulighet til å dokumentere noe for deg heller.

 

Når man bare blir kalt paranoid og andre lite hyggelige ting fordi man følger med på hva dom skjer i verden, så får man heller ikke noen særlig lyst til å legge fram dokumentasjon, bare for å få noe slikt slengt i ansiktet på nytt.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Du svarte ikke på spørsmålet mitt - var det denne filmen som overtalte deg?

 

Spørsmålet er irrelevant. Dette er ikke e tråd om meg, og hvor jeg har min kunnskap fra.

 

Det er en tråd om Obama og om han fortjener fredsprisen.Filmen over er heller ikke Obama deception, men fall of the republic.

 

Obama deception finnes i en annen tråd, men nå er den også her.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Det er jo mulig at en av grunnene til at Obama fikk fredsprisen var den indoktrineringen av barn som han har fått i gang.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Ops nå holdt jeg nesten på å glemme den planlagte krigen mot Iran. Det er jo klart at Jagland og Jens også ønsket å gi Obama fredsprisen for sine planer om å spre "freden"til Iran.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-Shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

http://www.usnews.com/blogs/news-desk/2008...ar-in-iran.html

 

http://www.washingtontimes.com/news/2009/o...-war-with-iran/

 

http://www.dailymotion.com/video/x405ss_fu...n-iran_politics

 

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/...ainst-Iran.html

 

http://www.globalresearch.ca/index.php?con...va&aid=3299

 

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/worl...ticle626630.ece

 

http://www.rferl.org/content/The_Kremlin_W...an/1824223.html

 

http://www.americanthinker.com/2009/10/who..._with_iran.html

Lenke til kommentar
Ærlig talt baltazar, nå ror du, og det syns jeg er ganske ufint av deg. Dersom du ikke kan produsere dokumentasjon (NEKTER du?) syns jeg du skal slutte å bortforklare. Vis oss bevis!

 

Og som sagt, jeg håper du ikke har betalt for denne informasjonen du snakker om. Da er du ikke bare lurt, men svindlet.

 

Jeg "ror" ikke i det hele tatt.

I din siste detning her så avslører du jo deg selv en smule, fordi du egentlig på forhånd slår fast at det jeg påstår ikke er riktig.

 

Og når du på forhånd slår fast på denne måten at det jeg sier ikke er riktig, så har du egentlig allerede utelukket at den dokumentasjonen jeg legger frem kan bevise noe som helst.

Nå syns jeg du er liberal med fakta. Det jeg har sagt er at dersom det er den informasjonen du til nå har fremvist som skal bevise noe, håper jeg at du ikke har betalt for den, da er du svindlet.

 

Jeg har lagt frem mye dokumentasjon i andre tråder, bla filmen the obama deception, men du har jo avgjort at det jeg legger frem beviser ingenting, så da har du jo ikke gitt meg noen særlig mulighet til å dokumentere noe for deg heller.

Jeg har sett the Obama deception. Det er en film med mye skummel musikk, mange udokumenterte påstander, resonnement som ikke henger på greip, man bruker enkelte populærkulturelle mennesker og et par frilansjournalister som sannhetsvitner, uten at det viser seg at det er noe hold i det de påstår. Det er vel også en professor eller to, heller ikke de kan på noen måte underbygge teoriene sine. Jeg liker spesielt godt når filmskaperen er på et hotellrom og brannalarmen går, da må det jo være et forsøk på å silence dem..

 

Når man bare blir kalt paranoid og andre lite hyggelige ting fordi man følger med på hva dom skjer i verden, så får man heller ikke noen særlig lyst til å legge fram dokumentasjon, bare for å få noe slikt slengt i ansiktet på nytt.

Men problemet er at du IKKE HAR LAGT FRAM DOKUMENTASJON. Du har lagt frem mye teoretisk, mange som mener ymse ting om ymse ting, men ingen dokumentasjon. Jeg kan lage the Bjørn Dælhi deception etter samme mal, og påstå at Bjørn Dæhli er leder for en organisasjon som heter "Knappenålens venner", og at de forsøker å forgifte vanlige nordmenn med curare. Dersom the Obama deception er et eksempel på dokumentasjon vil jeg kunne snakke med tre halvkjendiser, en gal professor og en frilansjournalist (jeg kan snakke med meg selv, faktisk), og "bevise" at jeg har rett.

 

Men det ville være å lyve for meg selv. Det beviser nemlig ingenting. Det er kun teorier i hodet mitt. Det betyr ikke at de ikke kan være sanne, det er mer mellom himmel og jord enn vi tror, men det betyr like fult at det ikke er dokumentert. :)

Lenke til kommentar
Kall det hva du vil, synsing og random youtube-videoer er ikke dokumentasjon.

 

Det er ikke snakk om "random" youtube videoer. Og ikke noen "synsing" heller. Men det jeg sier her, stemmer jo ikke med sosialistenes meninger og oppfatning av virkeligheten, så da må de fornektes, og budbringeren må mobbes bort fra tråden.

 

Det er jo ingen som gidder å lage en video som disse jeg har lagt ut, hvis det ikke var for å formidle et viktig budskap.

Og det er jo heller ingen som bruker tid på å arangere og lage slike videoer bare for å lure folk. Og jeg har ikke laget dem selv heller om det er det dere tror.

 

Og hva med de linkene jeg la ut ?

 

Jeg får jo bekreftet gang på gang at det jeg sier om sosialister er riktig.

 

Sosialister kommer ferdigprogrammert ut fra fabrikken, og har ikke evne till å tenke selvstendige tanker. De er toalt styrt av sosialismen, og kan ikke avvike fa det innprogrammerte verdensbilde og oppfatningen av den sosialistiske kunstige virkelighet som de er programmert med.

 

Jeg har fått bekreftet utallige ganger nå at uansett hva jeg legger ut som dokumentasjon og hvilke kilder jeg viser til, så blir det avvist.

Det eneste sosialister kan godta, er dokumentasjon på at deres egen mening og virkelighetsoppfatning er riktig. Men det er som sagt umulig.

Lenke til kommentar
Det er jo ingen som gidder å lage en video som disse jeg har lagt ut, hvis det ikke var for å formidle et viktig budskap.

Og det er jo heller ingen som bruker tid på å arangere og lage slike videoer bare for å lure folk. Og jeg har ikke laget dem selv heller om det er det dere tror.

Du tror på alle slike YouTube-videoer, altså? Samtlige kommer fra ærlige mennesker med viktige budskap? Jeg tror du må lære deg kildekritikk.

 

Og slutt å kalle alle som ikke er enig med deg sosialister. Det er ikke et skjellsord, det er et ord som beskriver en tilhenger av sosialisme. Med mindre personen du kaller er en tilhenger av sosialisme så fremstår du som en idiot når du kaller dem det basert utelukkende på at de ikke deler meningen "Alle som lager en film har et viktig budskap å formidle, og ingen av dem lager den for å lure folk". Hvis du har så stor tro på at Obama og alle de andre politikerne i verden er naive og ondskapsfulle, hvorfor er du ikke like kritisk mot folk på YouTube?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...