Gå til innhold

Barack Obama får fredsprisen 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vel Obama-administrasjonens uttalelse i dag (via utenriksminister Clinton) en ganske sterk motvekt mot det.

 

Du bør ikke høre for mye på hva obama eller regjeringen i USA sier, for de sier som regel det motsatte av hva som er tilfelle.

 

Forøvrig så leste jeg i vg også i helgen om obamas helomvending.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Å ta en ny policy overfor Israel er ikke så lett som det kan virke. Obama må også arbeide med en kongress og et senat som (selv om de er demokratiske) ikke lar seg diktere av presidenten. I tillegg er det gjenvalg om bare tre år, og amerikanere husker lenge..

 

Hvis obama hadde væt en virkelig amerikansk president, så ville jeg nok vært enig med deg. Men obama er frontfigur og nikkedukke for folkene bak nwo, og han har selvfølgelig fått nye ordrer fra sine arbeidsgivere.

For Israel er viktig for nwo, og også i den planlagte i midøsten,som antakelig vil begynne med krig mot Iran.

 

Denne krigen vil antakelig starte i løpet av to år.

 

Så vi opplever stadig nye dybder i Obamas "fred" som han jo fikk fredsprisen for.

Lenke til kommentar
Jeg trodde folk hadde gått vekk fra NWO i disse dager. Jeg følger ikke med på konspirasjonsteorier, men jeg var sikker på at NWO hadde mistet følgerne. Jeg kan ikke huske sist en YouTube-kommentar rantet om det..

 

Det er ikke mulig å komme bort fra nwo, for det er ikke noen "konspirasjonsteori" men en realitet.

 

En global verdensregjering er planlagt innført på klimamøtet i køpenhavn i desember. Og Obama er valgt av folkene bak NWO, og ikke av folket i USA.

Lenke til kommentar
Jeg trodde folk hadde gått vekk fra NWO i disse dager. Jeg følger ikke med på konspirasjonsteorier, men jeg var sikker på at NWO hadde mistet følgerne. Jeg kan ikke huske sist en YouTube-kommentar rantet om det..

 

Det er ikke mulig å komme bort fra nwo, for det er ikke noen "konspirasjonsteori" men en realitet.

 

En global verdensregjering er planlagt innført på klimamøtet i køpenhavn i desember. Og Obama er valgt av folkene bak NWO, og ikke av folket i USA.

Vil det bli offentliggjort i desember? Jeg lurer på ved hvilket stadie vi vil merke at noe skjer, slik at vi som ikke tror helt enda vil bli overbevist av noe som uten tvil er et tegn på NWO.

Lenke til kommentar
Å ta en ny policy overfor Israel er ikke så lett som det kan virke. Obama må også arbeide med en kongress og et senat som (selv om de er demokratiske) ikke lar seg diktere av presidenten. I tillegg er det gjenvalg om bare tre år, og amerikanere husker lenge..

 

Hvis obama hadde væt en virkelig amerikansk president, så ville jeg nok vært enig med deg. Men obama er frontfigur og nikkedukke for folkene bak nwo, og han har selvfølgelig fått nye ordrer fra sine arbeidsgivere.

For Israel er viktig for nwo, og også i den planlagte i midøsten,som antakelig vil begynne med krig mot Iran.

 

Denne krigen vil antakelig starte i løpet av to år.

 

Så vi opplever stadig nye dybder i Obamas "fred" som han jo fikk fredsprisen for.

Jeg antar at det ikke finnes fnugg av bevis for dette?

Lenke til kommentar
Å ta en ny policy overfor Israel er ikke så lett som det kan virke. Obama må også arbeide med en kongress og et senat som (selv om de er demokratiske) ikke lar seg diktere av presidenten. I tillegg er det gjenvalg om bare tre år, og amerikanere husker lenge..

 

Hvis obama hadde væt en virkelig amerikansk president, så ville jeg nok vært enig med deg. Men obama er frontfigur og nikkedukke for folkene bak nwo, og han har selvfølgelig fått nye ordrer fra sine arbeidsgivere.

For Israel er viktig for nwo, og også i den planlagte i midøsten,som antakelig vil begynne med krig mot Iran.

 

Denne krigen vil antakelig starte i løpet av to år.

 

Så vi opplever stadig nye dybder i Obamas "fred" som han jo fikk fredsprisen for.

Jeg antar at det ikke finnes fnugg av bevis for dette?

 

Ikke som du kan godta.

 

Jeg har jo fått bekreftet gjentatte ganger at sosialister ikke vil tro på noe som strider med deres oppfatning av sosialismen og sosialistisk propananda, selv om de kan se det med egne øyne eller høre det med egne ører.

Lenke til kommentar
Ikke som du kan godta.

 

Jeg har jo fått bekreftet gjentatte ganger at sosialister ikke vil tro på noe som strider med deres oppfatning av sosialismen og sosialistisk propananda, selv om de kan se det med egne øyne eller høre det med egne ører.

Ah yes, samme argument som kreasjonister bruker. "Hvis du skal være streng og kreve ekte bevis så er det klart at du kun blir overbevist hvis det er sant, så trangsynt som du er."

 

Ingenting som å være så åpen at man svelger alt rått. Svarte du forresten på spørsmålet mitt?

 

Vil det bli offentliggjort i desember? Jeg lurer på ved hvilket stadie vi vil merke at noe skjer, slik at vi som ikke tror helt enda vil bli overbevist av noe som uten tvil er et tegn på NWO.
Lenke til kommentar
Ikke som du kan godta.

 

Jeg har jo fått bekreftet gjentatte ganger at sosialister ikke vil tro på noe som strider med deres oppfatning av sosialismen og sosialistisk propananda, selv om de kan se det med egne øyne eller høre det med egne ører.

Nei, du har ikke bevist dette. Du har vist til teoretikere som viser til indisier som kan antyde både det ene og det andre. Ut fra akkurat samme logikk kan jeg påstå at Jens Stoltenberg overvåker meg fordi jeg føler meg stolt over noe. Dersom du ikke tror på meg kan jeg vise til at du bare ikke vil tro på bevisene mine.

 

Du kan få tro hva du vil, men du må slutte å anklage alle andre enn deg selv for arrogansen når du faktisk ikke kan dokumentere de ville påstandene dine. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Du kan få tro hva du vil, men du må slutte å anklage alle andre enn deg selv for arrogansen når du faktisk ikke kan dokumentere de ville påstandene dine. Så enkelt er det.

 

Hva nytter det om jeg dokumenterer alt, og fyller noen sider her på forumet med videoer og linker, når de fleste uansett avviser alt sammen ?

Jeg har opplevd alt for mange ganger at uansett hva jeg dokumenterer, og uansett hvilke kilder jeg viser til så blir det avvist.

 

Det du og andre sosialister forlanger, er at jeg skal dokumentere at deres verdensbilde er riktig, og at sosialismen er en ideologi med og for engler som aldri gjør noe galt.

 

Men jeg beklager, det kan jeg bare ikke gjøre, for det er umulig.

Lenke til kommentar

Jeg har sett svært mye såkalt dokumentasjon for det du påstår, både fra deg og andre, problemet er ikke at jeg ikke har vurdert dokumentasjonen, problemet er at den påståtte dokumentasjonen ikke dokumenterer noe som helst.

 

Dersom du kan vise meg bevis skal jeg gledelig ta en titt på dem, men så langt har du ikke klart å fremskaffe et eneste bevis, i mangel av et bedre ord, du kan ikke dokumentere påstandene dine.

 

Vel. Om du påsto at det jeg sitter på nå er en sofa, eller at Jens Stoltenberg er Norges statsminister, eller at Barack Obama er USAs statsminister, er det påstander som ikke krever dokumentasjon, det er påstander som er selvsagte. Men når en snakker om påstander som er av en slik art at de ikke bare er langt fra selvsagte, de går mot alt annet som eksisterer av bevismateriale av relevanse for saken, da må man kunne dokumentere det man sier. Jeg vet at du tror på det, så det må eksistere noen former for bevis, hvorfor holder du dette fra oss?

 

Og som sagt, dersom det som har overbevist deg er det som til nå har kommet frem her på diskusjon.no fra deg og andre, da er det dessverre kun en mulig slutning, noen har lurt deg.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...