Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Folkens, kom dere inn her:

 

*Adresse fjernet med fare for random medlemmer som skal misbruke servern*

 

Selvom adressen ser veldig ustabil ut, så er det en chatteside klassen min "STE" bruker på skolen fordi MSN er blokka på nettverket :p

 

Kom dere inn der, så kan vi kommunisere ved hjelp av lynmeldinger.

Vi begynner å spille når nok folk er på chatten og bekrefter seg klare.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg oppdatert førsteposten med litt info. Jeg kommer til å skrive øverst der med dato hver gang jeg skriver noe nytt, slik at det blir lett for folk å få med seg ting :)

 

Vil ellers nevne at vi nå faktisk er 17 folk totalt. Det er strålende! Med mindre noen mener noe annet, vil jeg nå stenge klubben for flere medlemmer. Jeg ser ingen grunn til å ha flere. Vi har folk på hver posisjon, samt backup om noen ikke er tilgjengelige :) For mange medlemmer blir bare krig om posisjoner, og spilletid når alle vil spille.

 

 

Edit: Folkens, post deres gamertag om din allerede ikke står der :) Så blir det lett å finne hverandre.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar

Førsteposten er oppdatert :)

 

Alle som har fyren sin på over 75 i skill overall sier ifra. Alle som har 75 i skill overall har sitt gamertag i fet skrift i førsteposten. Dette for å se hvor mange som er klare. Foreløpig er det bare meg og Stonemeister

 

Formasjonen er i boks! Nå har jeg laget den:

Dette bildet viser forholdet mellom å jobbe oppover og nedover.

DSC00301.jpg

 

Dette bildet viser hvordan folk skal løpe.

DSC00303.jpg

 

Det som er greia er at det ikke går an å laste opp selve formasjonen, slik at den er tilgjengelig for alle. Så det betyr at den som skal være kaptein/ordne med kampene når vi spiller, må ha laget denne formasjonen manuelt på sitt spill for at denne formasjonen skal være et alternativ! Så jeg tok noen bilder, slik at dere ser hvordan posisjonene er, arbeidsmengden og hvordan folk skal løpe (pilene).

 

Vi har også nå fått en egen server med en fullt fungerende chat! Med hjelp av en kamerat fikk vi (det vil si han) satt opp en chat her: http://fifa.dieplz.net/

 

Jeg er fullstendig klar over at adressa ser veldig ustabil og merkelig ut :p Men drit nå i det.

 

Jeg ser for meg at vi bruker den chatten til å kommunisere, samt at folk her i tråden kan be folk om å joine den chatten for å avtale nærmere det å spille sammen og få til kamp :) Vi så i går at den chatten fungerte utmerket.

 

Ellers er det bare å komme med synspunkter og meninger. Let etter feil i førsteposten - noe du er uenig i. Den som tier samtykker.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar

Har fortsatt å utvikle spilleren min. Har Outside of Foot-traiten i tillegg til 92 i shot power og 86 i long shot når jeg er i form, så det river godt når jeg fyrer av fra distanse. Har fire stjerner på weak foot også. 80 i Overall så langt, må ha 8 kamper til, så får jeg Skilled Dribbling trait og en del accomplishments som følger med milepæler.

 

Jumping, dribbling, ball control, shot power, long shots, acceleration, sprint speed, strength og stamina ligger rundt omkring eller over 80.

 

Har unlocka alle feiringene også, for litt show :wee:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...