Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det sykeste valget jeg har vært borti, og Assassina fikk meg til å trekke på smilebåndet ved å kalle sin PM "Valg 09". Høres ut som dette er skikkelig seriøse saker! :p

 

Det er til nå 7 personer som har stemt. Det vil si at ett navn maksimalt kan ha fått 35 poeng. Det er ikke tilfelle. Sjekk denne fordelingen:

 

1. 22

2. 21

3. 19

4. 15

 

Dæven... poengene til nå er fordelt godt, som dere ser. Og dere ser også at hver eneste stemme teller. Fortsett og stem, folkens! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ser ingen problem med at vi er en 20 stykker på laget, sålenge vi er godt organisert. Bare morsommere om vi fikk igang kamper flere kvelder i uka.

 

På en annen side er det greit å ikke være så jævlig mange.

 

Hvem stiller i chatten, meg, du og...?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Er det noe plass på laget deres? Pro'en min har for øyeblikket 73 i overall, og kommer seg stadig høyere.

Kan spille de fleste steder, men foretrekker høyrekanten. Er flink til å fordele baller.

 

gt: BaisOne

 

Gir deg samme svar som jeg har gitt de andre. Vi nekter ingen å være med, men du må regne med å ta posisjoner som ingen andre vil ha.

 

 

Jeg skulle gjerne vært med på kamp i kveld, men skal dessverre på LAN/gaming hos en kamerat. Så jeg troooooor ikke jeg er disponibel.

Håper dere får til noe! :)

 

 

Og, folkens: Husk å lese posten til Stonemeister om valget. Det er ikke mange folk som har stemt til nå, og fristen er bare til søndag kveld.

 

Edit: Valget så langt er fryktelig jevnt. Det vil si at hver eneste stemme som kommer inn teller.

 

Ok. Men da er jeg gjerne med jeg, ikke noe stress om jeg må ta de "mindre populære" plassene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...