Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. Det ser ut til at de fleste er på juleferie - det har vært liten aktivitet i går og i dag, men vanligvis starter vi opp i 20-tiden de fleste dagene..

Formasjon er litt variabelt, men vi gjør gode resultater med 4-1-2-1-2 med sterkt fokus på å spille frem den dødelige venstrevingen med støtte i midten fra CAM, RS og halve forsvarsrekka til tider :p

 

Godt nytt år folkens, i morgen blir det flatfyll helt til neste år..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jess må bare oppklare litt om hvorfor jeg har vært borte så lenge.

 

Har desverre ikke hatt tilgang til XBOX Live på en liten stund nå så kinda derfor jeg har vært afk fra FIFA. Får fikset Live igjen rundt den 15 Februar, så until then, keep it up! :)

 

//Zidmaister

Endret av thht7
Lenke til kommentar

Hey Zid.

 

Vi har, tradisjonen tro, hatt gode resultater, vinner det meste, og trenden er jo at jo bedre motstand vi får jo bedre spiller vi. Med et hederlig unntak hvor vi fikk skikkelig grisebank har vi eid det meste. Litt loking til tider, men alle har dårlige dager..

 

I helgen klarte vi, midt på natta og alle var skikkelig trøtte, å kapre det siste troféet (10 seiere på rad) så stemningen var rimelig god. Siste kampen som avgjorde troféet viste seg å bli skikkelig jalla - vi vant 11-1 mot en gjeng med duster som hadde 0-1-9 formasjon (ikke langt unna ihvertfall). Skjønner ikke helt hva de tenkte på, jeg, men pytt pytt..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...