Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Da er førsteposten oppdatert :) De som har 75 eller høyere er i fet. Det begynner å bli noen nå. Stå på, folkens!

 

Ellers driver jeg og jobber med en hjemmeside for laget nå. En side som skal gi litt mer oversikt, og senere er det tenkt at folk kan besøke den istedenfor forumet for å se om det er noe nytt. Blir litt mer ryddig.

 

Jeg har begrenset tid i hverdagen, men skal etter planen få hjemmesiden oppe og gå i løpet av helga :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg endelig online. Ble desverre ikke kontoen Tantillus eller thht men thht7. Av en eller anna grunn så ville ikke diskusjon.no sende meg en bekreftelses e-post til noen av de andre kontoene som jeg lagde (Alle var hotmail kontoer), så jeg måtte bruke Gmail kontoen min.

 

Anyways, jeg får skaffa meg Xbox og FIFA til torsdag. Begynner med en gang på å traine proen min så fort jeg får laget den.

Endret av thht7
Lenke til kommentar
Anyways, jeg får skaffa meg Xbox og FIFA til torsdag. Begynner med en gang på å traine proen min så fort jeg får laget den.

Flott! :)

 

Er dere i Nord Europa ligaen? Kanskje ta en kamp mot dere:)

Vi har også ett norskt lag som heter The Saintz.

 

Har sendt dere en challenge for i kveld kl 21 om dere har lyst

 

Vi er i den Nord-Europeiske ligaen, ja.

Jeg har dessverre ikke tid til å delta i kveld, tror jeg, men det kan jo hende at det er noen andre på laget som har det :)

Ellers venter vi egentlig nå på at flere folk skal få trent sin spiller opp til minst 75, før vi begynner med kamper for fullt.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar
Er det plass til enda ein spelar? :) Speler helst midtstopper.

 

Vi har alltid plass til midtstoppere.

 

Vil ellers nevne at vi nå faktisk er 17 folk totalt. Det er strålende! Med mindre noen mener noe annet, vil jeg nå stenge klubben for flere medlemmer. Jeg ser ingen grunn til å ha flere. Vi har folk på hver posisjon, samt backup om noen ikke er tilgjengelige :) For mange medlemmer blir bare krig om posisjoner, og spilletid når alle vil spille.

 

Har egentlig satt en grense nå, som TomHel tydligvis ikke har fått med seg. Er du uenig i at jeg satt en grense?

 

Folkens, jeg sier nok en gang, si ifra om dere er uenig i noe av det jeg skriver!

 

Skal vi ta imot alle som vil være med, eller stenge for flere medlemmer?

Jeg har ikke noe problem med å la klubben være åpen - jeg må bare vite hva jeg skal forholde meg til. Blir det sykelig mange i klubben, må vi jo også lage et system for hvem som skal prioriteres om to fra samme posisjon vil spille samtidig..

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan være greit å ha dekning på alle posisjoner, men det finnes selvfølgelig en øvre grense på hvor mange man kan ha med. Det er skjeldent at det spiller 10 i samme kampen, så litt ekstra er ikke så dumt. Tror ikke vi bør ta inn flere som vil spille i angrep, da vi har flust av dem allerede, og det blir ikke noe problem å fylle angrepsrekka når vi spiller kamp. Et par stoppere er kanskje greit, så vi har to å gå til om vi vil ha designerte stoppere i kamp.

 

Legger med en liten frisparkgodbit fra BaP: Seasons.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11443788

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har fått med meg grensa, men tenkte at han kunne krype under, siden han ville være midtstopper, og jeg ikke tror vi har noen rene midstoppere.

 

Når det er sagt så orker jeg ikke å spille mot CPU for å levle proen min. Hater det verre enn pesten. Er pisslei og har begynt å spille online de to siste dagene, og latt proen stå i ro.

Lenke til kommentar

Sweet frispark Stonemeister ^^.

 

Men over til topic: med tanke på backups og hvor mange vi har i klubben fra før av så synes jeg vi ikke bør ta inn så mange fler egentlig. Ca en til to backups på hver posisjon tror jeg bør holde. Kanskje 3 om det trengs (vet vi har en del av det i angrepsrekka) men det får bare stå som det er.

 

Vi får nok inn et rotasjonsystem så fort alle har fått opp proen sin til 75+ i overall, fått spilt et par kamper sammen og får sett hvordan ting fungerer sånn i helhet (vet en del av dere allerede har spilt et par kamper sammen, så med fult lag så tror jeg nok det blir enda bedre og vi får en større oversikt over hvordan vi ligger ann med tanke på sammarbeid og be a pro modusen online generelt).

Endret av thht7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skal vi si at Mutu er med med så full stopp? Det gjør jo strengt tatt ingenting at any er to-tre spillere. Vi holder jo på med taktikker og sånt, men det hjelper ikke om f.eks rb opphever offside fem ganger i hver kamp. Om man er nybegynner eller ikke er ikke spesielt vanskelig å avdekke. Med CPU vet vi hva vi får, synes det blir greit, ihvertfall i starten.

Lenke til kommentar

Noe annet som like godt kan tas opp i samme slengen.

 

Når vi spilte våre første kamper, ble det tatt opp i chatten at navnet kanskje skulle byttes, da Sarpsborg ikke passer så veldig når vi som spiller er fra forskjellige deler av landet. Det leder til to spørsmål:

 

Er alle fornøyde med navnet?

Hvis nei, har dere noen forslag?

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært tilhenger av at flertallet bestemmer, og det er derfor jeg forsøker å dra i gang diskusjoner :)

 

Mutu er med på laget :) Og midtstoppere trenger vi. Jeg har egentlig aldri vært uenig i at TomHel svarte at Mutu kunne bli med - det var mer det at jeg ville få til en diskusjon angående de valgene jeg tar og få litt synspunkter.

 

Det jeg tenker er at.. det er jo flere Match-rom. Det gjør kanskje at det er mulig at en klubb kan spille flere kamper samtidig? At det for eksempel organiseres kamper i Match rom 1 og 2 samtidig. Isåfall er det overhodet ikke noe problem at vi er mange. Da kan det bare organiseres to lag. Det eneste jeg tenker er at visse personer bør spille sammen for at et lag skal fungere - blir det for mye ruleringer kommer laget aldri til å prestere. Det er det jeg er redd for. Og det er viktig at folk føler seg som "en del" av laget. Ting blir fort upersonlig om vi er mange.

 

Vi kan si at klubben i hovedsak er stengt, men jeg kommer ikke til å nekte noen å være med. Men da må de som eventuelt joiner nå være beredt på å ta roller som andre ikke vil ha.

Hvis noen av dere vil spille Be a Pro online med kamerater kommer jeg heller ikke til å stenge de ute. Selv har jeg jo flere kamerater i klubben som ikke er medlem her på forumet.

Min oppfatning, utifra hva folk skrev, er at dette avsnittet er noe de fleste kan si seg enig i. Si ifra om du er uenig.

 

Angående klubbnavn:

Sarpsborg var egentlig ikke et tenkt klubbnavn for denne klubben. Jeg lagde en klubb med det navnet fordi jeg har elendig fantasi. Det var også tiltenkt en midlertidig klubb for å samle (erfarne) spillere, for så å danne en endelig klubb. Jeg har en plan :) Og jeg har 100% forståelse for at folk overhodet ikke har tilhørighet med klubbnavnet slik det er nå.

 

Jeg foreslår at vi møtes her: http://fifa.dieplz.net/ Klokka 23:00 på fredag. Så har vi et møte angående klubbnavn. Er dette en tid de fleste er komfortable med? Hvis det ikke passer for mange, så tar vi en annen dag/tid. Det er bare et forslag :)

De som vil ha en påvirkning på klubbnavn bør da delta.

 

Edit: Ellers driver jeg og jobber med en Wiki! Som skal bli hjemmesiden vår.

Slik ser den ut nå: http://fifa.dieplz.net/wiki/hovedsiden

Jeg skal jobbe mer med den til helga når jeg har tid. Planen er å få til alt av informasjon der, samt at folk poster sine stats der. Jeg skal få i gang et system på det til helga, som sagt.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...