Gå til innhold

Google Phone / Nexus One


xenoxz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At batteriet er dårlig etter første oppladning har jo gjerne å gjøre med at du bruker telefonen langt mer den første tiden enn hva du vil normalt gjøre etter hvert

 

Nja brukte den svært lite på første opplading (brukte den mye første dagen men da hadde jeg den koblet til pcen hele tiden). Var fulladet før jeg la meg, og den varte til ca 17.30 dagen etter. Nå har jeg hatt den på i snart 26 timer og har brukt den ganske mye i dag og har 15% igjen.

 

Så lenge den holder hele dagen er jeg egentlig fornøyd, kan alltids lade den på natta.

Lenke til kommentar
Jeg tok enkelt og greit å opprettet en APN profil som er blank og aktiverer denne når jeg ikke ønsker at datatrafikk skal bli brukt.

 

Mye enklere å bare legge apndroid på skrivebordet, så kan du aktivere og deaktivere med én berøring.

 

Jeg gjorde også som deg før jeg oppdaget apndroid.

Lenke til kommentar
de som har hatt wm og denne android, hva er det som er bedre på android enn wm?
Android er laget for å brukes. Det er ikke WM, trist men sant. Med Sense på WM er det jo en grei brukeropplevelse, men OSet i grunn er et lappetppe av ineffektiv kode som stammer fra pocket pc 2002.
Lenke til kommentar

Noen som bruker "flat to round-adapter" på den amerikanske laderen som følger med?

 

Det går helt greit? Tenker på spenning, volt og alt sånt i statene?

Men det er kanskje samme lader i hele verden.. Må bare være sikker.

 

Har kjøpt en sånn fra dealextreme.com.

Endret av James King
Lenke til kommentar
Noen som bruker "flat to round-adapter" på den amerikanske laderen som følger med?

 

Det går helt greit? Tenker på spenning, volt og alt sånt i statene?

Men det er kanskje samme lader i hele verden.. Må bare være sikker.

 

Har kjøpt en sånn fra dealextreme.com.

 

Ja det fungerer fint, laderen er for 100-240V. Bruker samme adapter selv, slik blir den seende ut:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15012084

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...