Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fullstendig galt for jente på 24 å ha sex med gutt på 16?


Gjest Guest_Jente24_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg tenker meg om så skjønner jeg ikke hvorfor i alle dager det skulle være greit for en 24 år gammel dame å ha sex med en 15/16 år gammel gutt når det motsatte blir sett på som ekkelt, pervo, sykt og alle mulige andre skjellsord.

 

Kunne noen vennligst forklare hvorfor det er greit for denne dama å ha sex med gutten?

Det er det fleire grunnar til. Ein er at mannen er det sterke kjønn og i ein handling der han er eldst vil mange sjå på det som at han utnyttar ho. Samfunnet er og opplært til å tenke i dei banar, sånn er det med mange ting. Ein mann som brukar sexleiketøy på seg sjølv er ein pervers gris, ei dame som har dildo er uavhengig og sterk.

 

I eit samfunn der menn og kvinner er 100% likestillt ville ein ikkje gjort forskjell på situasjonane, men det er ikkje tilfelle. Kan samtidig nevnte voldtekt og overgrep som i dei aller fleste tilfellene blir utført av ein mann, gjerne på ei yngre kvinne. At ein mann på 24 skal ha sex med ei jente på 16 blir difor ikkje godt mottatt i samfunnet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*
En ting skal være sikkert, hvis trådstarter havner i senga med 16åringen. Det blir vertfall ikke imponerende senge-prestasjon fra strikens side. Han vet sikkert ikke hva som skal til. Sånnsett tror jeg du vil nyte en jevnaldrende mann mye bedre. Sikkert mange interesserte på forumet som gladelige kunne tenke seg og sende deg PM :p

 

 

He he, jeg er som sagt rimelig sikker på at han har hatt sex flere ganger før. Uansett så blir det slik man gjør det til selv. ;)

 

Har opplevd uerfarne gutter som har vært ti ganger bedre enn den mest drevne playern.. Stort sett gjenspeiler personligheten godt hvordan en person er i senga, uavhengig av alder og erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*
Hva som føles rett for deg må du selv avgjøre. Selv ville jeg nok ikke tatt en som var 8 år yngre hvis jeg var 24 (uavhengig av kjønn), men det er jo forskjellig fra person til person. Klandrer deg ikke hvis du har sex med han, jeg mener du bør kjøre på med mindre du føler det er feil.

 

Hodet sier det er feil, fornuften sier det er feil og egentlig alt annet. Unntatt følelsene og det faktum at jeg blir helt mo i knærne rundt han og spinner idiotiske fantasier.

 

Synes selv at det er ganske utrolig at det i det hele tatt er mulig å reagere sånn på en 16åring.

Lenke til kommentar

I og med at begge vil være over den seksuelle lavalder er det ikke noe straffbart som er gjort og det er ingen som egentlig kan si noe på det heller. Men det kommer vel gjerne litt mer an på hvordan du selv tenker om det og om du vil føle deg komfortabel med det hvis dere har sex. Hvis dere bestemmer dere for å ha sex, men du er redd for at det skal komme ut til hans og dine venner - så må du nesten revurdere saken. Eventuelt snakke med gutten om det. Hvis han vil ha sex med deg, så kunne du jo eventuelt fortalt han at hvis dere skal gjøre det - så må han i beste grad holde det hemmelig - iallefall til senere.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*
I og med at begge vil være over den seksuelle lavalder er det ikke noe straffbart som er gjort og det er ingen som egentlig kan si noe på det heller. Men det kommer vel gjerne litt mer an på hvordan du selv tenker om det og om du vil føle deg komfortabel med det hvis dere har sex. Hvis dere bestemmer dere for å ha sex, men du er redd for at det skal komme ut til hans og dine venner - så må du nesten revurdere saken. Eventuelt snakke med gutten om det. Hvis han vil ha sex med deg, så kunne du jo eventuelt fortalt han at hvis dere skal gjøre det - så må han i beste grad holde det hemmelig - iallefall til senere.

 

 

For meg er det viktig at det ikke snakkes om i ettertid. Også fordi at om vi ender i seng ønsker jeg ikke at det skal være fordi det er kult for han å ha sex med meg som er så mye eldre..

 

Er vel bare å droppe tanken. Og håpe at jeg ikke havner i en situasjon hvor jeg får muligheten. ;)

 

 

Han er forresten mer "mann" enn mange på 18-19, så det er egentlig kun det fordømte tallet som plager meg. Både i forhold til moralen og at det kan komme ut.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så skjønner jeg ikke hvorfor i alle dager det skulle være greit for en 24 år gammel dame å ha sex med en 15/16 år gammel gutt når det motsatte blir sett på som ekkelt, pervo, sykt og alle mulige andre skjellsord.

 

Kunne noen vennligst forklare hvorfor det er greit for denne dama å ha sex med gutten?

Det er det fleire grunnar til. Ein er at mannen er det sterke kjønn og i ein handling der han er eldst vil mange sjå på det som at han utnyttar ho. Samfunnet er og opplært til å tenke i dei banar, sånn er det med mange ting. Ein mann som brukar sexleiketøy på seg sjølv er ein pervers gris, ei dame som har dildo er uavhengig og sterk.

 

I eit samfunn der menn og kvinner er 100% likestillt ville ein ikkje gjort forskjell på situasjonane, men det er ikkje tilfelle. Kan samtidig nevnte voldtekt og overgrep som i dei aller fleste tilfellene blir utført av ein mann, gjerne på ei yngre kvinne. At ein mann på 24 skal ha sex med ei jente på 16 blir difor ikkje godt mottatt i samfunnet.

Bare fordi mannen er eldst og sterkest betyr ikke at jenten ikke ville ha sex, da er det jo snakk om voldtekt, noe som ikke er aktuelt her.

Det med sexleketøy er bare enda et godt eksempel på forskjell mellom kjønnene. Om hva som er akseptert og hva som ikke er det.

Lenke til kommentar
For meg er det viktig at det ikke snakkes om i ettertid. Også fordi at om vi ender i seng ønsker jeg ikke at det skal være fordi det er kult for han å ha sex med meg som er så mye eldre..
Det er jo ikke sikkert han bare gjør det fordi det er kult. Det er jo ikke kult hvis du ikke ser bra ut, og da ville han heller ikke tent på deg. Hvis du ser bra ut, tenner han på deg og da er det kult i tillegg.
Lenke til kommentar
Så lenge begge er over 16 (18) år og forholdet er frivillig fra begge parter ser jeg ingen problemer med alderforskjeller!

 

Selv kunne jeg ikke tenkt meg en gutt på 16 år, men hver sin smak! :)

Nå høres det ut som om du mener at det ikke er noe problem uansett aldersforskjell, så lenge begge er over 16. Stemmer dette? Eller snakker du om denne aldersforskjellen her i tråden på 8 år?

Lenke til kommentar
Nå høres det ut som om du mener at det ikke er noe problem uansett aldersforskjell, så lenge begge er over 16. Stemmer dette? Eller snakker du om denne aldersforskjellen her i tråden på 8 år?

Jeg er ikke helt sikker på hvor "smertegrensen" min går det gjelder forskjell på veldig mange år, men generelt har jeg ingen problemer med alderforskjell så lenge begge parter er over 18 (16) år og forholdet er frivillig. Jeg mener at den yngste parten burde være over 18 år, da.

Lenke til kommentar
Gjest anonymiss
Er jo ofte slik at når paret med stor aldersforskjell er ungt blir det sett på med rare øyne, men når de kommer i 30-40 årene og oppover tenker ikke andre folk noe særlig over det lenger.

 

 

Har vel også noe med bosted og miljø å gjøre. Jeg var sammen med en som var 11 år eldre da jeg var 15, og da jeg var 17 ble jeg sammen med en på 26 som ble min mann og far til barnet mitt to år senere. Helt vanlig her jeg kommer fra..

Lenke til kommentar
Er jo ofte slik at når paret med stor aldersforskjell er ungt blir det sett på med rare øyne, men når de kommer i 30-40 årene og oppover tenker ikke andre folk noe særlig over det lenger.

 

 

Har vel også noe med bosted og miljø å gjøre. Jeg var sammen med en som var 11 år eldre da jeg var 15, og da jeg var 17 ble jeg sammen med en på 26 som ble min mann og far til barnet mitt to år senere. Helt vanlig her jeg kommer fra..

Har vært diskutert tidligere at det er mer vanlig i nord-Norge enn resten av landet.

Er ikke tilfeldigvis der du kommer fra og da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...