Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fullstendig galt for jente på 24 å ha sex med gutt på 16?


Gjest Guest_Jente24_*

Anbefalte innlegg

Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang.

 

Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel.

 

Feil. Pedofili er seksuelle tiltrekninger mot prepubertale barn.

Så vidt jeg vet er man ferdig med puberteten når en er 15/16.

Jenter er ofte ferdige i puberteten i 16-18 årsalderen. Men dette varierer veldig, og det er vel dermed ikke noe fasitsvar på akkurat dette.

 

Gutter kan være i puberteten helt til litt ute i 20 årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang.

 

Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel.

 

Feil. Pedofili er seksuelle tiltrekninger mot prepubertale barn.

Så vidt jeg vet er man ferdig med puberteten når en er 15/16.

 

Man er nok ikke ferdig med puberteten når man er 15/16 nei.

 

 

pubertet, tidsrommet fra de første tegn til kjønnsmodning melder seg og til full kjønnsmodenhet inntrer[...]Full kjønnsmodenhet inntrer gjennomsnittlig i 15–16-årsalderen.

http://www.snl.no/pubertet

Lenke til kommentar
Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang.

 

Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel.

 

Feil. Pedofili er seksuelle tiltrekninger mot prepubertale barn.

Så vidt jeg vet er man ferdig med puberteten når en er 15/16.

 

Man er nok ikke ferdig med puberteten når man er 15/16 nei.

 

 

pubertet, tidsrommet fra de første tegn til kjønnsmodning melder seg og til full kjønnsmodenhet inntrer[...]Full kjønnsmodenhet inntrer gjennomsnittlig i 15–16-årsalderen.

http://www.snl.no/pubertet

Gjennomsnittlig ja, men betyr ikke at denne gutten er fullt utviklet.

Lenke til kommentar
Gjennomsnittlig ja, men betyr ikke at denne gutten er fullt utviklet.

 

Det har jeg heller ikke sagt, det er heller ingen som har sagt at han ikke er det.

For det andre så var dette ikke et spørsmål om fyren er ferdig med puberteten eller ikke, dette dro jeg frem fordi noen begynte å kalle det for pedofili, noe det absolutt ikke er.

Lenke til kommentar
Gjennomsnittlig ja, men betyr ikke at denne gutten er fullt utviklet.

 

Det har jeg heller ikke sagt, det er heller ingen som har sagt at han ikke er det.

For det andre så var dette ikke et spørsmål om fyren er ferdig med puberteten eller ikke, dette dro jeg frem fordi noen begynte å kalle det for pedofili, noe det absolutt ikke er.

Dersom gutten er pubertal så er dette pedofili utifra det du sier.

 

EDIT: Utifra ny info er dama hebefil og ikke pedofil, dersom gutten ikke er fullt utviklet.

 

All takk til Ducktoy. Morsomt navn BTW

Endret av Absolut
Lenke til kommentar
Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang.

 

Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel.

 

Feil. Pedofili er seksuelle tiltrekninger mot prepubertale barn.

Så vidt jeg vet er man ferdig med puberteten når en er 15/16.

 

Man er nok ikke ferdig med puberteten når man er 15/16 nei.

 

 

pubertet, tidsrommet fra de første tegn til kjønnsmodning melder seg og til full kjønnsmodenhet inntrer[...]Full kjønnsmodenhet inntrer gjennomsnittlig i 15–16-årsalderen.

http://www.snl.no/pubertet

 

Inntrer ja. Starter som regel da, og kan vare opp til 1-2 år, som nevnt i linken du linket. Noen kan dog være i puberteten til de er i starten av tjue-årene.

Lenke til kommentar
Det er ytterst få som synes at det ikke gjør noe om en 24 år gammel mann har sex med en 16 år gammel jente. Og ord som ofte går igjen da er pedofili, ekkelt og sykt. Bare grav opp noen gamle tråder her i forumet.

 

EDIT: Svarte til Benny

Jeg hører hva du sier, kan du nå vennligst fortelle meg HVORFOR?

 

At "alle andre sier" er ikke noe argument...

Jeg personlig stiller meg egentlig ganske likegyldig til denne aldersforskjellen. Og hvorfor kan ikke det at mange andre mener at så stor aldersforskjell er ekkelt, være et argument?

 

Gjennomsnittlig ja, men betyr ikke at denne gutten er fullt utviklet.

 

Det har jeg heller ikke sagt, det er heller ingen som har sagt at han ikke er det.

For det andre så var dette ikke et spørsmål om fyren er ferdig med puberteten eller ikke, dette dro jeg frem fordi noen begynte å kalle det for pedofili, noe det absolutt ikke er.

Dersom gutten er pubertal så er dette pedofili utifra det du sier.

 

 

Nei. Pedofili er som tidligere nevnt seksuelle tiltrekninger til prepubertale barn - altså barn som ikke har kommet i puberteten enda.

Jeg oppdaterte posten før du svarte nå.

Lenke til kommentar

Bor mann på landet, eller på kyststripa i nord. Så er det helt vanlig at 16år gamle jenter drar rundt og puler alle guttene i nabolaget over 20 år. På kyststripa i nord er det vertfall ikke uvanlig at en på24 år er sammen med ei på 16.

 

Jeg trodde det var mindre akseptert at jenter på 24 puler gutter på 16.

 

Men er man gutten på16, så "NICE!"

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar
Bor mann på landet, eller på kyststripa i nord. Så er det helt vanlig at 16år gamle jenter drar rundt og puler alle guttene i nabolaget over 20 år. På kyststripa i nord er det vertfall ikke uvanlig at en på24 år er sammen med ei på 16.

 

Jeg trodde det var mindre akseptert at jenter på 24 puler gutter på 16.

 

Men er man gutten på16, så "NICE!"

Nå er det slik at det varierer veldig hva som er tabu og ikke fra miljø til miljø.

Lenke til kommentar
Bor mann på landet, eller på kyststripa i nord. Så er det helt vanlig at 16år gamle jenter drar rundt og puler alle guttene i nabolaget over 20 år. På kyststripa i nord er det vertfall ikke uvanlig at en på24 år er sammen med ei på 16.

 

Jeg trodde det var mindre akseptert at jenter på 24 puler gutter på 16.

 

Men er man gutten på16, så "NICE!"

Haha. Det sa læreren vår til oss og. Han er fra nord-Norge. Og der var mann vist ikke noe tess vist ikke man var gravid før man var 16 :p

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...