Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fullstendig galt for jente på 24 å ha sex med gutt på 16?


Gjest Guest_Jente24_*

Anbefalte innlegg

Gjest anonymiss
Er jo ofte slik at når paret med stor aldersforskjell er ungt blir det sett på med rare øyne, men når de kommer i 30-40 årene og oppover tenker ikke andre folk noe særlig over det lenger.

 

 

Har vel også noe med bosted og miljø å gjøre. Jeg var sammen med en som var 11 år eldre da jeg var 15, og da jeg var 17 ble jeg sammen med en på 26 som ble min mann og far til barnet mitt to år senere. Helt vanlig her jeg kommer fra..

Har vært diskutert tidligere at det er mer vanlig i nord-Norge enn resten av landet.

Er ikke tilfeldigvis der du kommer fra og da?

 

Nei, bygd på østlandet. Og de fleste bygder rundt her har det på samme måten. Jeg vil tro det har mer med innbyggertall å gjøre, enn hvor i landet det er. Ikke minst ser jeg en sammenheng med hvor det er sterkest "råne-kultur".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja. Det er jo samme aldersforskjell.

Hvilken form for logikk tror du at du tar i bruk når du skriver sånt?

 

Jeg sa bare at det er samme aldersforskjell. Jenta gikk fortsatt i 3. klasse da du ble født, uansett om du nå er 12 eller 16.

lol, er du helt dum i hodet?

 

Hva så om hvilken alder noen hadde før, man blir mer moden fysisk og psykisk hvor eldre man blir.

 

Derfor blir det ikke det samme, selv om aldersforskjellen er den samme.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke den eneste som lider av en form for dobbelmoral ser jeg, 24 jente - 16 gutt = ja, omvdent = nei. Tror nesten det må være pga av misunnelse! Her får den rakkeren servert alle 16 års gutters STØRSTE DRØM servert på et fat, og han bare sitter der og får! Oh man.

 

Vel, hva vil du tåle i ettertid av sladder? Jeg sier go for it anyway :)

Lenke til kommentar
Drit i samfunnet, da. Det man må tenke på her, er om begge forstår hva de gjør, og er enige om at det er en bra ting.

 

Det er en klisje det du sier. Som 24 åring driter du ikke om du får et rykte om å ha sex med unggutter.

Hadde du gitt faen i det? Neppe. Det er viktig å se for seg det værste som kan komme ut av situasjonen og vurdere risikoen.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en jeg var glad i og ville være sammen med (er gutt selv da) så hadde jeg ikke brydd meg om hva andre hadde tenkt og synes. Men vis det kun er snakk om en liten fantasi, så ville jeg prøvd å legge det fra meg! ;) Fantasier er ikke verdt å skaffe seg et uønsket rykte for.

Lenke til kommentar
Det høres kanskje ut som en klisjé for deg, men for meg høres det bare tåpelig ut å bekymre seg mer for hva "folk" skal si, enn for om begge er klare for dette eller ikke.

 

Desverre så er samfunnet litt annderledes enn din oppfattning tilsier. Er du jente på 24 år og har sex med en 16åring så er det stor sjanse for at du får et rykte om at du liker yngre gutter. Du kan bli pedostemplet...

Lenke til kommentar
Kunne noen vennligst forklare hvorfor det er greit for denne dama å ha sex med gutten?

Kan noen vennligst forklare hvorfor det IKKE er greit for denne dama å ha sex med gutten?

WHAT? Er du helt teit eller? Leste du posten min?

Hvorfor er det greit når dama er den som er eldst men ikke omvendt?

 

Såså, så slapper vi av litt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...