Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fullstendig galt for jente på 24 å ha sex med gutt på 16?


Gjest Guest_Jente24_*

Anbefalte innlegg

Ekte konsekvenser trumfer alt.

 

Vel, da koker det ned til hva man bryr seg om og ikke da. Synes man samfunnets mening er av stor viktighet får man velge å leve slik andre mener man bør. Hvis ikke; gjør som du vil.

Det er ikke snakk om "samfunnet" som en helhet, det er snakk om de man er med, de man tilbringer tid med, de man potensielt kan bli kjent med og ryktet man har. Praktiske, reelle konsekvenser. Jeg snakker ikke om "jeg er homo og bryr meg ikke om samfunnet ikke aksepterer det".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke snakk om "samfunnet" som en helhet, det er snakk om de man er med, de man tilbringer tid med, de man potensielt kan bli kjent med og ryktet man har. Praktiske, reelle konsekvenser. Jeg snakker ikke om "jeg er homo og bryr meg ikke om samfunnet ikke aksepterer det".

 

 

Men, nå er det jo slik at noen ikke kunne brydd seg mindre om hva andre mener om seg. Og hvis vi tar utgangspunkt i at trådstarter er en av disse, da, hva er det verste som kan skje? Kan man gå glipp av jobbtilbud? Bli trakassert? Brent på bålet? Eller er det bare det at det er ubehagelig å vite at andre tenker negativt om deg. For akkurat dét, det kan man faktisk fint leve med, så lenge man vet med seg selv at man ikke har gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Jeg tviler virkelig på deg og enhver annen som sier at de ikke bryr seg om hva andre mener. Det er en fin tanke og man burde være tro til seg selv, men ingen er så distansert at de ikke bryr seg om hva andre mener om de.

 

Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg om hva andre mener om meg, men så lenge jeg vet med meg selv at jeg har gjort et godt valg, kan de mene hva de vil, uten at det plager meg nevneverdig. Jeg hadde nok blitt provosert, men det hadde ikke påvirket meg i særlig stor grad. Det er sikkert fordi jeg ikke har det beste forholdet til "folk", og da betyr ikke meningene deres så himla mye heller.

 

Noen er faktisk slik, tro det eller ei, at de av en eller annen grunn, på en eller annen måte, har kommet til det punkt at de ikke legger mer vekt på andres meninger, enn sine egne. Selvsagt bryr de fleste seg, men det betyr ikke at legger særlig mye vekt på andres meninger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*
Jeg tviler virkelig på deg og enhver annen som sier at de ikke bryr seg om hva andre mener. Det er en fin tanke og man burde være tro til seg selv, men ingen er så distansert at de ikke bryr seg om hva andre mener om de.

 

Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg om hva andre mener om meg, men så lenge jeg vet med meg selv at jeg har gjort et godt valg, kan de mene hva de vil, uten at det plager meg nevneverdig. Jeg hadde nok blitt provosert, men det hadde ikke påvirket meg i særlig stor grad. Det er sikkert fordi jeg ikke har det beste forholdet til "folk", og da betyr ikke meningene deres så himla mye heller.

 

Noen er faktisk slik, tro det eller ei, at de av en eller annen grunn, på en eller annen måte, har kommet til det punkt at de ikke legger mer vekt på andres meninger, enn sine egne. Selvsagt bryr de fleste seg, men det betyr ikke at legger særlig mye vekt på andres meninger.

 

TS igjen..

 

Jeg har dessverre ikke kommet til det punktet enda. Jeg vektlegger om det kommer ut rykter av sanne ting som er negativt for meg. Så jeg dropper nok hele tanken fordi jeg er redd han ikke holder kjeft.

 

Møtte han i helgen, han har hatt sex med flere jenter, og skrøt av at han hadde klina med ei på 27. Første gang jeg er på samme fest som han, hvor begge drikker. Så av det han snakket med meg om da vet jeg at det er helt uaktuelt for min del. Jeg ønsker ikke å bli det store samtaleemnet i gjengen.

 

Hadde jeg visst han holdt kjeft hadde jeg glatt hoppet til sengs med han, jeg skal innrømme jeg slet på festen, enda så "fjortis" samtaleemnet var. Er bare noe med han på en måte. Merkelig. Men da er saken løst for min del. Han gav jo "svaret" selv.

 

Takk for alle tanker og meninger. Diskuter gjerne videre! ;)

Lenke til kommentar

Han kommer jo til å fortelle deg til noen. Du er 8 år eldre enn han, og han er en 16 år gammel gutt. Han kommer til å skryte eller nevne det for noen, det lover jeg deg.

 

Hva angår saken så liker jeg det egentlig ikke, men om en 24 år gammel jente hadde tilnærmet meg når jeg var 16 hadde jeg definitivt hatt meg med henne en heeel del.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*
Han kommer jo til å fortelle deg til noen. Du er 8 år eldre enn han, og han er en 16 år gammel gutt. Han kommer til å skryte eller nevne det for noen, det lover jeg deg.

 

Nettopp. Og på bakgrunn av det så er det bare å glemme bort disse tankene for min del.

Lenke til kommentar

Narsissisten: Er da ikke sikkert det.

 

Jeg hadde da et "friend fuck" opplegg med ei eldre jente når jeg selv var 17, hu var 26.

 

Jeg holdt kjeft pga jeg ville ha mer rett og slett. Hadde det kommet ut ville hun selvfølgelig ha "kuttet tråden" og muligheten for fast sex på det tidspunktet ville ha svintet hen.

 

Er vell mulig at TS kan få samme "forhold" med denne gutten som jeg engang hadde med den jenta.

Lenke til kommentar
Han kommer jo til å fortelle deg til noen. Du er 8 år eldre enn han, og han er en 16 år gammel gutt. Han kommer til å skryte eller nevne det for noen, det lover jeg deg.

 

Nettopp. Og på bakgrunn av det så er det bare å glemme bort disse tankene for min del.

 

Jeg baserer dette på egen erfaring da, jeg har vært idiot nok til å la det glippe ut av meg når jeg har hatt sex, til venner som selv ikke klarer å holde kjeft. I dag hadde jeg aldri gjort noe slikt - kanskje personen du tenker på ikke hadde sagt noe likevel? Det vet du sikkert selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...