Slupert Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Hei, jeg skal studere datateknikk på NTNU høsten 2010. Dvs at jeg har et halvt år å forberede meg på. Hvilke bøker burde jeg kjøpe for å være godt forberedt til skolestart?
Slush1 Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 (endret) Pensumbøker fortrinnsvis? Tipper det står i fagplanen.. Dessuten har du faktisk 11 måneder på deg, pluss minus noen dager. Endret 21. september 2009 av Slush1
Fløffy Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Kanskje nokon av bøkene frå Tisip er aktuelle?
Slupert Skrevet 21. september 2009 Forfatter Skrevet 21. september 2009 Jeg er for tiden i forsvaret med voksenopplæring på siden, så jeg kommer ikke til å starte med forberedelsene før i januar. Noen som vet hvor jeg kan få tak en liste over bøker som blir brukt i studiet? Fant det ikke på NTNU sin hjemmeside. Hva er det første programmeringsspråket jeg kommer til å bli introdusert til?
Blåbær Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Kos dykk: http://www.idi.ntnu.no/education/datatekni...;menu=teknologi
ITOslo Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Mitt beste tips for å være godt forberedt er dessverre kjedelig: matematikk. Matematikken er det som så godt som alle sliter mest med første året på siv. ing. Skal du være forberedt så drill på matematikk, gjerne de tøffeste oppgavene i 3MX (eller hva det heter nå til dags), samt at du kan begynne å se på bøkene til matematikk 1. I tillegg er nok det å begynne å programmere et godt tips, og kanskje et hyggelig avbrekk til matematikken. Altså: 1. Matematikk (siste året fra vgs og matte 1 pensum) 2. Programmering (Java)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå