Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

burde nesten hatt bonuspoeng for entusiastene som refererer kunder til dere

 

Me har allereie ein forumtråd der me får svar frå butikken, gode prisar (slik eg ser det i alle fall) og i tillegg gratis returfrakt på angrerett. At Dustin dekker returfrakt på angrerett, noko som ikkje er lovpålagt på nokon som helst måte (det står i lova at det er kunden som skal stå for retur av vare, med mindre anna er avtala), DET er bonus det.

 

Mykje vil ha meir, men sjå på kva me faktisk har fått òg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dear Mr.Dustin.

 

Jeg ser etter et hjemmekinoanlegg til moderen (full pakke, eventuelt spiller med høytalerpakke seperat).

Jeg har fått følgende krav maks 5000,-

Hun synes også det hadde vært artig med ipod docking, fordi det har en eller annen venninne.

Må man fysisk klikke inn på samtlinge produkter hos dere for å finne dette, eller har dere en avansert søkesak jeg ikke finner?

 

Ser at dere har en sort Asus eee 1101HA i sortimentet, men den ligger inne med 10,1". Det er nå en bagatell. Den ligger også inne med XPH. Har dere fått indikasjoner på når netbooks selges med Win7?

 

Edit:

Ser det har fått inn W7HP på sine 1101HA. Også de påstår den er 10,1". Tar jeg feil når jeg går rundt og tror den er 11,6"?

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Det mest spennende med dette er potensialet for at Dustin vil beholde sin egne leverandører som de er vandt med, og dermed diferensiere utvalget av varer (og priser) her i Norge, noe som utvilsomt vil komme oss kunder til gode på mange måter dersom der skjer.

 

La oss håpe at de gjør det, og ikke bare ender opp med samme utvalg som alle de andre 99% av norske webshopper for elektronikk.

 

Likte de Dell skjermene i starten av tråden for eksempel :)

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Dustin jeg må bare si en ting.

 

Dere har skjønt noe INGEN andre har skjønt.

Dere vet å behandle kunden med respekt, kanskje er det fordi att en kunde som ikke er fornøyd sier det til 10 stykker?

Vel, det er alltid naturlig med høy sigarføring ved lanseringer. Hva når hverdagen etterhvert trenger seg på og grinete kunder forlanger reklamasjon, returett, garantisaker, osv.? Makter de å være like imøtekommende da, over lang tid?

 

Men for all del, kudos til Dustin :thumbup: (hitil i allefall :D

Lenke til kommentar
Vel, det er alltid naturlig med høy sigarføring ved lanseringer. Hva når hverdagen etterhvert trenger seg på og grinete kunder forlanger reklamasjon, returett, garantisaker, osv.? Makter de å være like imøtekommende da, over lang tid?

 

Men for all del, kudos til Dustin :thumbup: (hitil i allefall :D

Dustin er ikke akkurat noen ny aktør på web. De er, om ikke den største, blant de største i Sverige.

 

På prisjakt.nu har Dustin en gjennomsnittscore på 9,15/10 etter 3259 erfaringer. På pricerunner.se har de 4,74/5 etter 2449 erfaringer. Etter å ha handlet en del med dem her i Sverige, også meldt returer, har jeg aldri opplevd noen problemer.

 

De har vært på det svenske markedet siden de startet med diskettsalg på postordre i 1984, så de har nok samlet en del erfaringer ;)

Lenke til kommentar

Jaggu fant jeg ikke en mus til kr 0,-

Bestilte den med en gang :p

Se bildet jeg har lagt ved.

 

EDIT: Sendte dem en mail, så får man se om prisen min blir bekreftet eller ikke :p

 

EDIT2:

I fra dustins nettside:

"Ved åpenbare feil som for eksempel forklaringsfeil eller lignende i forhold til pris eller produktinformasjon som oppgis i bestillingsbekreftelsen eller fakturaen, har Dustin home AS rett til å korrigere prisen eller informasjonen, hvorpå ny bestillingsbekreftelse eller faktura sendes ut. Kunden har rett til å avbestille ordren uten kostnad om korrigeringene ikke aksepteres."

 

Det vil da si at om jeg ikke får musen til kr 0,- så har jeg rett til å takke nei?

post-98276-1256770878_thumb.jpg

Endret av aGal
Lenke til kommentar
EDIT2:

I fra dustins nettside:

"Ved åpenbare feil som for eksempel forklaringsfeil eller lignende i forhold til pris eller produktinformasjon som oppgis i bestillingsbekreftelsen eller fakturaen, har Dustin home AS rett til å korrigere prisen eller informasjonen, hvorpå ny bestillingsbekreftelse eller faktura sendes ut. Kunden har rett til å avbestille ordren uten kostnad om korrigeringene ikke aksepteres."

 

Det vil da si at om jeg ikke får musen til kr 0,- så har jeg rett til å takke nei?

 

Hvis du leser din egen quote, finner du fort ut at du slipper å betale hvis du ikke ønsker å godta den nye prisen.

Lenke til kommentar

Guten morgen!

 

@Ganske mange; Takk for referrals. Kansje vi skulle hatt en spesialare for Diskusjonsmedlemmer? Kan ta dette opp på neste møte vi har, om det finnes mulighet. Litt lavere priser på enkelte produkter, kansje også lavere frakt. Merk at jeg lover ingenting her, men jeg kan sjekke opp, om interressen finnes :)

 

@Sovehest: Skulle denne være noe: http://www.dustinhome.no/pd_5010333764.aspx[/url]? Ipod dock, fyller ikke huset med kabler og høyttalere, samt bra lyd.

ASUS EEE 1101HA står markert med 11,6# i tagen, men 10,1# i produktet. Det skal vi fixe.

 

@Flimzes: Ny søkemotor er (heldigvis?) på vei inn, i samarbeid med et firma som har steinkoll på det. Avansert søk skal bygges inn, der man kan velge og vrake bland kriterier for søk.

 

@Mandela: Vi skal føre begge, og den du linker til kommer inn i helgen, om alt går som planlagt.

 

@Lilac1: Hmmm. Jeg tror du har en forretningside der ;)

 

@Stigma; Korrekt, vi har et ganke bredt nett i Norden, england, og USA, som gjør at vi får tak i mye rart.

 

@Mekkus; Man drar ikke spurten før oppløpet, man legger bare grunnen. Vi skal jobbe hardt med å opprettholde det nivået vi har holdt til nå, blandt annet ligger det stillingsannonse ute, så vi har folk klare for når det drar igang for fullt. Angrerett og returer har vi god prosess på, så det er ingen fare. :)

 

@Tee: Du har gjort hjemmeleksen ser jeg, flotters! Du kan jo holde litt argusøyne på oss angående reklamasjoner, angreretter og slikt da, skulle vi satt pris på :) . Har lest forbrukertvistsaker til øynene blør for å få et grunnlag for reklamasjonstider, og tror vi har truffet ganske rett med de vi har.

 

@aGal: Siden det er torsdag, og vårt system syntes det var en bra ide at denne senktes til 0 kr, så får vi stole på systemet. Du får den for 0kr, pluss frakten. Prisen skal være endret igjen nå det som har skjedd er en feil.

 

Mvh

Henrik Breivik

Endret av DustinHome.no
Lenke til kommentar
Guten morgen!

 

@aGal: Siden det er torsdag, og vårt system syntes det var en bra ide at denne senktes til 0 kr, så får vi stole på systemet. Du får den for 0kr, pluss frakten. Prisen skal være endret igjen nå det som har skjedd er en feil.

 

Mvh

Henrik Breivik

 

Haha nå ble jeg glad, takker og bukker :)

Lenke til kommentar

Tru det er bra får Dustinhome at Diskusjonsmedlemmer kjem med tilbakemelding om nettsiden eller spørsmål og det er kjempe bra at Dustinhome svar dem!

 

Men la merke til ein par ting på nettsiden.

 

1. Prosjektorpakkene er det 0 beskrivelse på... veldig vanskeleg for kunden kva prosjektor han kjøpe og forskjellen mellom dem.

 

2. NAS er veldig vanskeleg og finne! PC-er og tilleggsutstyr > Lagring > Harddisker > Eksterne harddisker > Ethernet / NAS Kva med og sette det direkte under Lagring? : PC-er og tilleggsutstyr > Lagring > Ethernet / NAS Eller under Nettverk (NAS = Network-attached storage)

 

3. Skjermer menyen er veldig bra at du kan velge vilken tommer du vill sjå! Men kvifor står det TFT? er det snakk om TFT LCD? Hadde våre bedre får kundene att det hadde stått LCD eller TFT LCD sån at dei ikkje lure på om dei trykke riktig eller feil.

 

4. Ein del produkter mangler forsatt beskrivelse sån som POPCORN HOUR A-110 og eit par andre produkter nokon ganger står produkt beskrivelsen på Engelsk men det er ikkje eit stort problem det er endå større problem at det står ingen beskrivelse

 

For min del er da full sparing mot desember og kline til med ein stor bestiling sirkler på Dell U2410, QNAP NAS, Hardisker og eit par andre små ting! Håper kundeservicen holder seg på dette nivået!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Fulgt med i tråden her og liker måten Dustin kommuniserer ut til kundene på. De oppsøker de kanaler hvor mange kunder er, og det er lett å få svar på det man vil. Dette liker jeg. Det værste jeg vet er når jeg sender en e-mail til en nettbutikk og ikke får svar på det jeg egentlig spør om. Da handler jeg ikke der, enkelt og greit. Dustin er absolutt i bakhodet fremover når det gjelder innkjøp av HW.

 

Stå på, så tror jeg nok ikke dere trenger å bruke så mye penger på reklame for det vil fornøyde kunder ta seg av :)

Lenke til kommentar

Siden han ene her oppe fikk en datamus gratis, tenkte jeg å presse ned prisen på et annet produkt..

 

Jeg har lenge sett etter en filmscanner/negativscanner for å digitalisere gamle bilder. Jeg ser pixmania har Plustek 7600i SE til rundt 3000. Dere selger samme til 4200. Nå er Pixmania rimelig uaktuell uansett, men er dere sikker på at dere ikke har priset dere 6-700kr for høyt der? ;)

 

Edit:

Må legge til at jeg selvsagt da vil kjøpe hjemmekinoanlegget du har linket til fra dere (skjer sannsynligvis uansett, men det er en annen sak..). I tillegg kan jeg slenge inn en DVD-brenner med lightscribe (typisk LG til 200-250). Mersalg, mersalg.

 

Hva gjør man vel ikke for å føle man har forhandlet seg frem til et knallkjøp. Jeg skal også love at jeg ikke sjekker priser på filmscannere de neste årene, slik at jeg vil være fornøyd med kjøpet nesten uansett (med forbehold om jeg får DOA produkt).

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...