Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er tv'en kjøpt et annet sted.. Men jeg har fortsatt noe jeg vil kjøpe på dustinhome.no .

 

nr1. Jeg har 2 ordre, vet ikke hvordan jeg sletter duplikat.

nr2. Jeg klarer ikke å betale, får opp bankid, taster inn info.. Får godkjent av banken, men når jeg kommer tilbake til dustinhome.no så får jeg. Har prøvd et par ganger ganger men får samme feilmelding:

Betalingen kunne ikke gjennomføres

 

Av en eller annen grunn kunne ikke din betaling gjennomføres. Din ordre blir ikke sendt.

nr3. OBS! En ordre som ikke betales innen 15 dager, konverteres til postoppkrav!

Vil ikke ha 2 identiske varer sendt i oppkrav, nei takk..

 

Så kan dere kansellere ordrenummer: 8512752

Og forlenge betalingsfristen på ordenummmer: 8499840 ( Kan gjerne oppdatere prisen på varen også, ser at den har blitt litt billigere )

 

Skal ta en telefon til banken iløpet av uken.

 

 

til info:

Jeg kjører vista x64, og bruker google chrome som nettleser. ( har ikke IE installert pga det bugger ) skal betale med mastercard fra Nordea.

Får det heller ikke til å fungere på min laptop med ubuntu og firefox.

 

Takk takk!

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar
Både jeg og broderen har hatt problemer med å gjennomføre bestillingen i Chrome.

Jeg hadde derimot ingen problemer på samme bestilligene i Explorer og Firefox.

postbanken og verified by visa er litt bitchy, trur det funker nå, nå som jeg får logget inn på postbanken nettbank i chrome ;)

 

lenge siden har dere bestilt?

Lenke til kommentar
Både jeg og broderen har hatt problemer med å gjennomføre bestillingen i Chrome.

Jeg hadde derimot ingen problemer på samme bestilligene i Explorer og Firefox.

postbanken og verified by visa er litt bitchy, trur det funker nå, nå som jeg får logget inn på postbanken nettbank i chrome ;)

 

lenge siden har dere bestilt?

 

Ja en stund siden det ble bestillt. Alt er mottatt og montert. Rask levering til Stavanger, men elendig på bestillingen til Bergen. Det var selvfølgelig posten som var problemet i det tilfellet.

Den ene CPU'en fungerte ikke, og det er alltid kjedelig å måtte sende varer i retur. Går lett et par uker da før maskinen er i gang...

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
Både jeg og broderen har hatt problemer med å gjennomføre bestillingen i Chrome.

Jeg hadde derimot ingen problemer på samme bestilligene i Explorer og Firefox.

postbanken og verified by visa er litt bitchy, trur det funker nå, nå som jeg får logget inn på postbanken nettbank i chrome ;)

 

lenge siden har dere bestilt?

 

Ja en stund siden det ble bestillt. Alt er mottatt og montert. Rask levering til Stavanger, men elendig på bestillingen til Bergen. Det var selvfølgelig posten som var problemet i det tilfellet.

Den ene CPU'en fungerte ikke, og det er alltid kjedelig å måtte sende varer i retur. Går lett et par uker da før maskinen er i gang...

Du får si i fra hvordan retur er da :)

 

@dustinhome Det er chrome og verified by visa/nettbanken til postbanken som jeg hadde problem med, men har ikke problemet lengre med nettbanken, nettbank og verified by visa bruker begge samme BankID, dette skjer på flere andre nettsider, så det er chrome og BankID som har vert problemet

 

Det som er najs med ordre hos dustinhome er at når du bestiller kan man betale senere serlig vis man har problemer med betaling, fikk betalt det jeg skulle med firefox, neste gang skal jeg betale med visa i chrome og se om det funker nå

 

og ja i choose you chromium!

3573554024_d230f70a79.jpg

 

EDIT:

ser ut som det er bankens feil

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...t&p=7393491

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Heisann!

 

@Wisle; Duplikaten tatt bort, og den andre blir liggende, klar for betaling :). vil anbefale deg å bruke Firefox eller IE ved bestilling, vi har litt arbeid på gang med optimering for Opera och Chrome.

 

Det kan også være slik at Sikker netthandel ikke er aktivert på kortet?

 

//Henrik Breivik

 

Fikk det til nå i google crome, uten å gjøre endringer fra i går.:

Betalingen er nå gjennomført

Skriv ut

 

Dustin har nå mottatt din betaling. Din ordre blir sendt så raskt som mulig.

 

 

Brukte bankid, chrome, vistax64 !

 

EDIT: MEEEN, jeg betalte 22kr mer for varen enn det den faktisk koster i nettbutikken.

 

EDIT2: Det står at levering er '27 - PNL COB PALL' hva betyr det? Betyr det at dere ikke sender med posten, men med pallefrakt på min dør?

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar

Bestillte en N140 og 2GB med RAM for 3647,- inkl frakt ;)

 

Veldig bra pris, ingen andre nettbutikker jeg fant som kunne matche det.

I tilegg var DH den eneste nettbutikken jeg fant som hadde den på lager og hadde fullstendig teknisk info + bilder, noe som definitivt er et pluss da jeg liker å vite hva jeg får =P

 

Litt skeptisk til å betale på forhånd, men hvis dette går smertefritt kommer jeg garantert til å bruke DH fremover, prisene så meget bra ut :)

Lenke til kommentar

DustinHome.no' Heisann!

 

1. Hei jeg har spørsmål om TV fra derei DH og om riks-tv virker i Norge også dvs. mpeg4 std osv. ?

 

2. Ved kjøp av tv, melder da DH fra til nrk om lissens, jo vi betaler lissens men greit og vite hvilket kredittkort en skal bruke siden det er samboer som har det regisert på seg.

 

Griffin95

Lenke til kommentar

@futtbucker (høhø, tunga rett i munnen nå); Vi skal nok se til at det går smertefritt, takker for tilliten :)

 

@griffin95; Alle Tv'ene med DVB-T fungerer med RiksTV. Om du har abonnement med kort, så kan du kjøpe til en CA-modul, (kortleser), som du setter i TV'en.

 

Enn så lenge så melder vi ikke fra til NRK. :)

 

//Henrik Breivik

 

PS: Svar til tidligere i tråden, WD TV HD LIVE er oppe på siden nå :)

Lenke til kommentar
@futtbucker (høhø, tunga rett i munnen nå); Vi skal nok se til at det går smertefritt, takker for tilliten :)

 

@griffin95; Alle Tv'ene med DVB-T fungerer med RiksTV. Om du har abonnement med kort, så kan du kjøpe til en CA-modul, (kortleser), som du setter i TV'en.

 

Enn så lenge så melder vi ikke fra til NRK. :)

 

//Henrik Breivik

 

PS: Svar til tidligere i tråden, WD TV HD LIVE er oppe på siden nå :)

Her er en liste med lcdtver som støtter RiksTV uten motakker boks

http://www.rikstv.no/Hva-trenger-du/Digita...-mottaker-IDTV/

Lenke til kommentar

Hehe, Windows 7 anbefales på Seniornett.

http://seniornett.no/seniornett/Emner/Data/Windows-72

 

og det anbefales at man bytter over til Windows 7 hvis man har Vista

 

Seriøst, noen som kan gi noen gode, ikke bedriftsrettede grunner for å "oppgradere" fra Vista hvis den installasjonen av Vista man har er rask og responsiv?

 

Redigert: eh, feilpostet, var ganske sikker på at jeg var i "Windows 7 lansert tråden" :sleep:

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...