Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Det hørtes ikke så galt ut. Jeg skal evt henge den opp sammen med nettverksutstyr og fiberboks i et kjellerrom, men ønsker muligheten for å kunne sette boksen ut ifra ønske, og ikke ut ifra støynivå. Så det at du føler den ikke bråker så mye etter skifte av vifter er et godt tegn.

 

Jeg får se hva jeg gjør, har i utgangspunktet inne "ordre" på egetdesignet server kabinett, men mulig jeg skroter den i fordel for denne. Får snakke litt mer med folka som skal lage det, blir endel større enn Norco boksen, men vil kunne stå i stua i utgangspunktet, uten å være til sjenanse.

 

Uansett godt å se at Dustin tar inn sånne typen produkter til en levelig pris. Ikke akkurat vært overflod på markedet etter min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så den norske går fra vanlig norsk stikk kontakt til den hvite tingen? Mens den amerikanske går fra det tre-pinnede monstere til en vanlig svart nesten firkant som går inn i TV'n?

 

Nei, den hvite er enden på den amerikanske tre-pinnede kontakten. Den norske er standard norsk nettkabel. Problemet er at den norske ikke passer på noe vis i tven, og jeg enten må bytte veggstøpsel på den amerikanske, eller så må jeg bruke den norske kabelen og koble på den amerikanske tv-kontakten :(

Lenke til kommentar

Så denne tråden først i går så tenkte jeg skulle legge ut et spørsmål siden jeg er litt på jakt etter ny bærbar.

Fikk opp øynene for Acer Aspire 5935g her i natt men så så jeg at dere ikke fører den, pris på den eventuelt og hvilken versjon av den fører dere i såfall hvis dere har den i produktspekteret?

Lenke til kommentar
Så denne tråden først i går så tenkte jeg skulle legge ut et spørsmål siden jeg er litt på jakt etter ny bærbar.

Fikk opp øynene for Acer Aspire 5935g her i natt men så så jeg at dere ikke fører den, pris på den eventuelt og hvilken versjon av den fører dere i såfall hvis dere har den i produktspekteret?

 

Heisann!

 

Vi venter på Acer og nordisk kontrakt med dem, slik at vi kan kjøpe inn norske ACER's om et par-tre uker :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Ta med 8935G også da, hvis dere skal kjøpe inn fra ACER etterhvert. :)

 

Ellers ros for rå priser på konsoller og spill. Wii til 1849 er veldig bra, det samme er prisene på spillene, f.eks. Zelda Twilight Princess til 404 og SM Galaxy til 369, billigste jeg har sett. Spill til PC er også veldig bra priset, selv om utvalget kanskje kunne vært større.

 

Uansett, blir nok kjøp av Wii etterhvert.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Har avansen blitt såpass god på PS3? :O Husker når jeg jobba på elkjøp så solgte de phat med 200,- i tap når den lå på samme pris som resten av butikkene...

 

Har x360 nå, men tipper det blir PS3 til jul. Håper på en AC2 bundle til rett over 3k =) G25 har vi selvfølgelig (uten reversen da :() playseat har jeg ikke plass til no.. :/

Lenke til kommentar

Jeg fikk pakken min i dag med panel + veggbokser og annet snacks.

Må bare poengtere hvor positivt det var at de hadde pakket det bra inn, da posten har klart å mose store deler av pakken, men da det var bra med padding, var det kun den ytre pappesken som hadde tatt skade.

 

Godt å se de valgte en pappeske som var stor nok til litt beskyttelse, og ikke en som ting bare hadde ligget fra kant til kant i.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Sakset fra siden, angående Intel SSD 80gb: Beregnet levering 28.10.2009.

 

Dvs ventes inn til oss onsdag, og sendes samme dag. Om det blir ytterligere forsinkelser, hør av deg via mail til meg, så skal vi se hva vi kan løse. :)

 

//HB

 

Edit: Sein oppdatering på tråd, ser at det har kommet flere spm/kommentarer. Som speider'n sier; Alltid beredt :)

Endret av DustinHome.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...