Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

@WiSLE:

 

Siterer meg selv:

Siterer min kollega på innkjøpsavdelingen: "De låg på beställning hos Sony, och de hade lång leverans tid. men nu har vi lagt ett inköp till Actebis så vi får dem på onsdag eller torsdag"

 

På norsk; Forvalgte leverandøren (Sony Sverige) har leveringsdato 11.11.2009. Forvalgt leverandør er den som siden utgår i fra når dato oppdateres.

 

Vi har i stedet bestillt fra Actebis, en annen leverandør, som har TV'en på lager, og leverer til oss Onsdag eller Torsdag denne uken.

 

Skjønner at du er frustrert over ventetiden, det var heller ikke meningen at du skulle vente så lenge.

 

Men, igjen, datoen på saiden er feil, da vi allerede har TV'ene bekreftet på inngang hos oss.

 

Gjeldende vannkjøling, så har jeg ikke hørt noe mer, vi har en kar på produktavdelingen som sitter og ser igjennom hva vi kan få tak i av løse deler og pakker.

 

In other news, 125w AMD 965 BE: http://www.dustinhome.no/pd_5010366889.aspx :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@WiSLE:

 

Siterer meg selv:

Siterer min kollega på innkjøpsavdelingen: "De låg på beställning hos Sony, och de hade lång leverans tid. men nu har vi lagt ett inköp till Actebis så vi får dem på onsdag eller torsdag"

 

På norsk; Forvalgte leverandøren (Sony Sverige) har leveringsdato 11.11.2009. Forvalgt leverandør er den som siden utgår i fra når dato oppdateres.

 

Vi har i stedet bestillt fra Actebis, en annen leverandør, som har TV'en på lager, og leverer til oss Onsdag eller Torsdag denne uken.

 

Skjønner at du er frustrert over ventetiden, det var heller ikke meningen at du skulle vente så lenge.

 

Men, igjen, datoen på saiden er feil, da vi allerede har TV'ene bekreftet på inngang hos oss.

 

Gjeldende vannkjøling, så har jeg ikke hørt noe mer, vi har en kar på produktavdelingen som sitter og ser igjennom hva vi kan få tak i av løse deler og pakker.

 

In other news, 125w AMD 965 BE: http://www.dustinhome.no/pd_5010366889.aspx :)

 

//Henrik Breivik

disse også

AMD Athlon II X3 425 95W Socket AM3 1.5MB 2700Mhz Boxed Varenummer: ADX425WFGIBOX

AMD Athlon II X3 435 95W Socket AM3 1.5MB 2900Mhz Boxed Varenummer: ADX435WFGIBOX

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er posten som sender, så vil jeg tro at 3-4 dager fra du bestiller. Går til Oslo kvelden du bestiller. Registert inn der sortert og kanskje sendt videre samme dag. Så Bodø dag 2/3 hvor den skal sorteres og leveres hentemelding. Får du den levert på døra, kan du som regel regne en dag mindre.

Lenke til kommentar

Dustin har eget lager i sverige, det blir kjørt en bil fra Sverige til Oslo hver kveld (fredag blir den ikke registert før mandag) Så du får regne fra dagen etter du har bestilt.

 

Henrik, du må bare rette på meg hvis jeg tar feil her. Dette er kun det jeg har oppfattet fra denne tråden og PM..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Heia!

 

AMD Athlon II X3 425 95W Socket AM3 1.5MB 2700Mhz Boxed Varenummer: ADX425WFGIBOX

AMD Athlon II X3 435 95W Socket AM3 1.5MB 2900Mhz Boxed Varenummer: ADX435WFGIBOX

er på vei opp på siden nå :)

 

@Biskop: Du skulle nesten vært ansatt av oss, helt perfekte svar du gir i tråden :)

 

Send meg ordrenr ditt på mail herunder, så skal jeg ringe Bring og se hva vi kan løse.

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Du skal få konto nummeret mitt og skattekort, så er det bare å sette inn penger ;)

 

Jeg har fått de til å levere pakken på postkontoret, det var heldigvis en kompis som kunne hjelpe meg i dag. Håper bare at bilen er stor nok! :D Men jeg synes dette med leverings tid burde komme bedre frem! Rimelig sterkt slag i ansiktet når jeg så for meg at jeg måtte gå 2km med en 25kg tung TV på ryggen, spesielt etter jeg hadde (ble tvunget) til å betale for å få den på døra..

Lenke til kommentar

bring er kvalitet ja, de leverte tvn min også.. snakket med en kundebehandler og sa at jeg var hjemme 3 og utover som ikke skulle være noe problem.

så 11 på morgenen neste dag ringer en fyr fra bring og sier han står utenfor men ingen åpner....

 

men det RPC-4020 eller lignende racks med sata hotswaps til en pris som ikke krever huslån hadde vært noe og ta inn :D

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Jeg har fått de til å levere pakken på postkontoret, det var heldigvis en kompis som kunne hjelpe meg i dag. Håper bare at bilen er stor nok! :D Men jeg synes dette med leverings tid burde komme bedre frem! Rimelig sterkt slag i ansiktet når jeg så for meg at jeg måtte gå 2km med en 25kg tung TV på ryggen, spesielt etter jeg hadde (ble tvunget) til å betale for å få den på døra..

Ser ut som du kan ringe 810 00 710 så slipper du peset. (jeg antar de kr.499,- i frakt på Tv'ninkl. Hjem-på-døren(?)

 

"Levering

 

Pakken leveres hjem til deg man-fre mellom kl. 17.00-21.00. Du kan selv bestemme dag. For å få pakken levert neste dag må bestillingen være gjort før kl. 24.00.

 

Du bestiller levering På Døren her eller på telefon 810 00 710 når du har fått en hentemelding."

 

http://www.bring.no/298.cms

http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/298.cms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...