Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

@ Dustin

 

I ordrevinduet har man en linje for frakt der man kan klikke på en link "Mer info" - om frakt. Men når man klikker på den så kommer det opp bare et popup- vindu av forsiden www.dustinhome.no - det er vel feil vil jeg tro....:-)

 

Frakt inkl.moms Mer info

 

Og jeg henger meg på det en annen bruker her sa om lagerstatus. Det bør absolutt angis hvor mange enheter som er på lager. Jeg bestilte akkurat nå 2 stk Patriot PC6400 minne, og status var at de var på lager, men når ordren kom opp, så sto det at det kun var ett par på lager - altså ett par i rest. Dette blir da et irritasjonsmoment når man ikke finner det ut før ordren er lagt inn.

jau vær så snill å legg til antall på lager, komplett har dette, dere får også solgt ting når folk vet hvor mange som er på lager

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller plages andre med å f.eks. finne seg et hovedkort med Opera nettleser?.

 

Når jeg skal velge AMD eller Intel, så skjer ingen ting når jeg trykker. Dog virker det helt fint med IE8. Jeg får heller ikke rapportert om feilen på siden, med Opera. Jeg får følgende melding etter en stund;

Sys.WebForms.PageRequestManagerTimeoutException: The server request timed out.

 

Kan nesten se ut som at siden ikke støtter Opera fult ut, stemmer det?.

 

Fant en workaround; Kopier lenkeadresse til knappen man skal trykke på og lim inn i adresselinja. Dog virker fortsatt ikke javascript som det skal.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Hvorfor står TV'en min oppgitt som 1kg hos posten? :hmm: Den står som 23KG på hjemmesiden deres.. Jeg er litt betenkt med tanke på skade.. posten betaler per kg('ish). Men men, ikke jeg som må punge ut hvis den er ødelagt når den kommer frem :)

 

En annen ting, kunne kanskje vært greit å vise linken til posten's sporing da den dere har nå ikke blir oppdatert etter pakken kom til Norge(?)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Hvorfor står TV'en min oppgitt som 1kg hos posten? :hmm: Den står som 23KG på hjemmesiden deres.. Jeg er litt betenkt med tanke på skade.. posten betaler per kg('ish). Men men, ikke jeg som må punge ut hvis den er ødelagt når den kommer frem :)

 

En annen ting, kunne kanskje vært greit å vise linken til posten's sporing da den dere har nå ikke blir oppdatert etter pakken kom til Norge(?)

 

Det har stått 1kg på alle pakkene jeg har bestilt, og det er på grunn av fraktpris slik som jeg har forstått det. Når pakken registreres hos posten, så oppgir de den faktiske vekten.

 

Ellers så har alt av produkter jeg har fått fra Dustin vært meget bra pakket med romslige esker og godt med bobleplast.

 

Det sporingsnummeret de har oppgitt kan også brukes til postens sporing i norge, posten.no.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
Det har stått 1kg på alle pakkene jeg har bestilt, og det er på grunn av fraktpris slik som jeg har forstått det. Når pakken registreres hos posten, så oppgir de den faktiske vekten.

 

Ellers så har alt av produkter jeg har fått fra Dustin vært meget bra pakket med romslige esker og godt med bobleplast.

 

Det sporingsnummeret de har oppgitt kan også brukes til postens sporing i norge, posten.no.

 

Det at Dustin sparer på pengene ved å jukse på vekt er lurt helt til et produkt til 60k forsvinner/blir ødelagt, men som sagt. Det er jo dustin som må dekke dette :)

 

Og det er TV jeg venter på, tviler på at denne er pakket noe mer enn orginal eksen den blir levert i.

 

Og (igjen), jeg vet at sporings nummeret kan brukes hos Posten, men siden det er der du kan følge pakken f.o.m pakken kom til Norge, så synes jeg det er lettere å bare linke til posten's sporing :) (Mer bruker venlig)

Lenke til kommentar

God morgen!

 

Lagerstatus: Den er på vei til å oppdateres, tror det har blitt sagt tidligere i tråden. Antall skal vises når oppdateringen på plass.

 

AMD-PII-125w, forespursel er sendt til produktavdelingen.

 

Nettleser: Opera fungerer ikke optimalt ennå, vi jobber på det. Mye som skal på plass :)

 

Posten: Vi skriver størrelse og vekt på alle pakker vi sender, samt en detaljert inneholdsbeskrivelse (for tollkontrollen). Pakkene måles og veies hos Posten når de ankommer Oslo, men det er ikke alltid det oppdateres på sporingssidene.

 

Vi jukser nok ikke på frakten, det hadde vært veldig kortsiktig gjort ;)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Fraktjuks er kortsiktig, men kan vare leenge ;) Det er jo bare at dere passer på å pakke inn pakkene godt. Så kan posten bruke de som fotballer uten at dere får noe ekstra kostnader (Sett bort i fra bobleplast og luftputer)

 

Ser dere på muligheten for å legge link til postens sporing i steden for den dere har nå? (Jepp, jeg er lat!)

Lenke til kommentar
Hei dustin home.

 

Jeg opprettet nettopp en bestilling på

"

5010249785 Sony KDL-46V5500 - 46" LCD-TV Revidere Fjern 0 1 9 714,00 0,00

"

TV'en er ikke på lager, og dette fikk jeg vite ETTER at jeg har opprettet en ordre ( Jeg så selvfølgelig ikke etter godt nok in the first place ).

 

Der ser jeg en frakt på 499,- ( egentlig det jeg lurte på siden jeg bestilte ), når jeg vil trykke på 'mer info'(om frakt) så kommer det opp reklame.

 

Så har derfor et par spørsmål;

1. Når kommer denne på lager?

2. Hvilken info ligger i frakt? Finnes det andre fraktmetoder?

3. Er det noen måte jeg kan endre/slette orderen?

4. Er orderen min sikker? er nettsiden sikker? ble litt usikker når jeg får opp usikrede elementer på ordresidene.

 

for ordnenummer ta kontakt ved PM =)

Hei,

Skal prøve å svare så godt jeg kan.

 

1. Denne kommer inn til vår leverandør 13 Oktober, så da har vi den 2-3 dager etterpå.

2. Du kan lese mer om vår frakt her. Vi har 2 metoder, vanlig pakke som hentes på posten eller pallefrakt som leveres hjem til deg. TV kan kun leveres som pallefrakt.

3. Du kan enten ringe inn til oss på 21 04 40 20 eller sende oss en mail på [email protected]. Da kan vi endre eller slette ordren din.

4. Ordren ligger sikkert hos oss. Vi jobber med å få lagt inn et nytt sikkerhetssertifikat, siden vårt gamle ikke fungerte i Opera. Dette kommer nok på plass veldig snart.

 

Mvh Per Olav Eidsvoll

 

Vet at datoer ikke er sikre, men på websiden til dustinhome står det fortsatt 1-3 dager på denne tv'en.. MEN på orderen jeg har lagt inn står det faktisk at antatt leveringsdato er 11/11/2009. Jeg kan ikke vente en mnd på en tv, nå som det har stått 1-3 dager som leveringstid i en uke.

 

Meget skuffet, vet at datoer ikke er sikre. Men det får være grenser med falske forhåpninger som det gis. :no:

Lenke til kommentar
Hei igjen!

 

@WiSLE: TV'en skal komme inn denne uken til oss! :)

 

 

/Henrik B

 

:whistle:

 

Siterer min kollega på innkjøpsavdelingen: "De låg på beställning hos Sony, och de hade lång leverans tid. men nu har vi lagt ett inköp till Actebis så vi får dem på onsdag eller torsdag"

Med forbehold om at lastebilen fra Actebis til oss kan kjøre i grøften/få motorstopp etc, men de har bekreftet leveranse :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Systemkameraer

 

Gjett kor mange objektiv på denne lista som ikkje eksisterar. :p

 

Under Olympus har de m.a. E-520 med objektiva 28-84 og 80-300. Olympus har ikkje produsert objektiv med denne brennvidda. Eg går ut frå at det er dobbelzoom-kitet, med 14-42 og 40-150. Med crop-faktor på 2 på FourThirds-systemet som Olympus brukar tilsvarar desse brennviddene 28-84 og 80-300 på fullformat, og det er nok her de har tala frå.

 

Derimot har Canon og Nikon dei vanlege objektiva, t.d. 18-55, som òg heiter 18-55 på Dustin. Kvifor reknar de ut tilsvarande brennvidde på fullformat for Olympus, men ikkje andre? Dette var veldig rotete...

Lenke til kommentar
Hei igjen!

 

@WiSLE: TV'en skal komme inn denne uken til oss! :)

 

 

/Henrik B

 

:whistle:

 

Siterer min kollega på innkjøpsavdelingen: "De låg på beställning hos Sony, och de hade lång leverans tid. men nu har vi lagt ett inköp till Actebis så vi får dem på onsdag eller torsdag"

Med forbehold om at lastebilen fra Actebis til oss kan kjøre i grøften/få motorstopp etc, men de har bekreftet leveranse :)

 

//Henrik Breivik

 

Jeg fikk idag en ordebekrefteles mail hvor det står 11.11.09

 

På websidene står det 11.11.09, men du sier at den kommer på lager til torsdag. Det finnes ingen garanti at grossisten Actebis har disse tv'ene inne. Dere har ikke fått endret websidene på en hel dag, noe jeg syntes er klanderverdig. Da det ikke gir et rett bilde over lageret til dustinhome. Første tilbakemelding jeg fikk av dustinhome var garantert dato 13. oktober.

 

Eneste grunnen til at jeg bestilte fra dustinhome var mer for å 'teste' nettbutikken, jeg sparer ingen penger kontra å dra til butikk, da jeg bor i Oslo. (butikkpris vs nettpris + frakt )

 

Dustinhome burde ha en veldig god grunn til at jeg skal gidde å vente over en uke til på noe som jeg da kanskje får, som jeg ellers kan dra til nærmeste butikk å hente allerede i kveld.

 

TV er ikke livsviktig, men et par uker uten når du blir lovet ditt og datt er ikke så hyggelig.

 

Til dere som er representanter til dustinhome som svarer på dette forumet, dette er ikke personlig men mer rettet mot beskjedene som dere får som IKKE viser seg å stemme overhodet.

 

Takk

Marius :realmad:

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...