Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de kortene vgs deler ut sier vel student, mulig orginale/loven sier vgs ikke er med men i praksis inkluderer nesten alle vgs.

 

Uansett: Dustinhome sine svenske sider krever at du har et mecanat eller csn kort, og du må oppgi kortnummeret. I norge får man også universitetskort når man går på universiteter, og jeg regner med om de setter opp studentmuligheter i norge, vil de stille samme krav til studenter og at man må had disse kortene.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mere på fra dere :p Jeg forstår at det er posten/Bring som tar seg av selve transporten. Men lurte på om dere har fast avtale hvor posten henter alle pakkene dere har pakken eller om dere kjører bort til de med gjevne mellomrom.

 

I see now!

 

Vi kjører hver ettermiddag/kveld fra Stockholm til Oslo, med et firma som heter PNL (Pan Nordic Logistics) www.pnl.se. Det er i og for seg et firma som er eid av Posten/Bring :)

 

I Oslo tar postvesenet over pakkene fra et stort godssenter.

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar
Når på kvelden snakker vi? Hadde håpet om å ha TV i hus før helga, meen kan ikke la masterkortet bli trukket før i morgen (15.) Ser nå at jeg kanskje bare må leve med 26" en helg til.. :|

 

Så lenge ordren er inne og betalt før 1530-1545 så får vi den på bilen samme dag! :)

 

Send oss bare en mail når ordren er på¨plass, så kan vi dobbeltsjekke, og skrive den ut manuellt om det blir tight på tiden.

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...