Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Per Olav/Henrik:

 

Vil den norske delen av Dustin Home innføre samme studenttilbud som i Sverige?

 

http://www.dustinhome.se/student står det:

  • Studentrabatt på hela vårt sortiment*
  • Unika studenterbjudanden
  • Alltid fraktfri leverans (Gäller ej hempaket)

* Studentrabatten gäller hela vårt sortiment, men beroende på prissättning så kan rabatten variera och det kan förekomma produkter där det inte är möjligt med ytterligare studentrabatt.

 

Kjempetilbud på den samsungen på epost, forresten. Sendte den videre til en kompis som er på tv-jakt, så kanskje dere får et kjøp snart :thumbup:

Dette legger jeg inn i permen min slik at vi diskuterer det på vårt neste møte, så kommer jeg med en tilbakemelding da.

 

 

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei dustin home.

 

Jeg opprettet nettopp en bestilling på

"

5010249785 Sony KDL-46V5500 - 46" LCD-TV Revidere Fjern 0 1 9 714,00 0,00

"

TV'en er ikke på lager, og dette fikk jeg vite ETTER at jeg har opprettet en ordre ( Jeg så selvfølgelig ikke etter godt nok in the first place ).

 

Der ser jeg en frakt på 499,- ( egentlig det jeg lurte på siden jeg bestilte ), når jeg vil trykke på 'mer info'(om frakt) så kommer det opp reklame.

 

Så har derfor et par spørsmål;

1. Når kommer denne på lager?

2. Hvilken info ligger i frakt? Finnes det andre fraktmetoder?

3. Er det noen måte jeg kan endre/slette orderen?

4. Er orderen min sikker? er nettsiden sikker? ble litt usikker når jeg får opp usikrede elementer på ordresidene.

 

for ordnenummer ta kontakt ved PM =)

Hei,

Skal prøve å svare så godt jeg kan.

 

1. Denne kommer inn til vår leverandør 13 Oktober, så da har vi den 2-3 dager etterpå.

2. Du kan lese mer om vår frakt her. Vi har 2 metoder, vanlig pakke som hentes på posten eller pallefrakt som leveres hjem til deg. TV kan kun leveres som pallefrakt.

3. Du kan enten ringe inn til oss på 21 04 40 20 eller sende oss en mail på [email protected]. Da kan vi endre eller slette ordren din.

4. Ordren ligger sikkert hos oss. Vi jobber med å få lagt inn et nytt sikkerhetssertifikat, siden vårt gamle ikke fungerte i Opera. Dette kommer nok på plass veldig snart.

 

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar

Oppdatering ang saken hvor jeg fikk feil RAM. Det var feil i beskrivelsen på nettsiden, løsningen var å vente på at det jeg trudde jeg bestilte kom inn på lager - eller å få 500 NOK tilbake pluss gratis frakt på neste ordre.

 

Jeg valgte det siste, og er godt fornøyd med servicen - igjen. Blir nok en ny bestilling før jul :).

Lenke til kommentar
Oppdatering ang saken hvor jeg fikk feil RAM. Det var feil i beskrivelsen på nettsiden, løsningen var å vente på at det jeg trudde jeg bestilte kom inn på lager - eller å få 500 NOK tilbake pluss gratis frakt på neste ordre.

 

Jeg valgte det siste, og er godt fornøyd med servicen - igjen. Blir nok en ny bestilling før jul :).

var det kingston ddr2? :roll:

Lenke til kommentar
Spørsmål vedrørende retur

 

Dustin home AB tilpasser forbrukerlovene i henhold til Loven om E-kjøp (2005:59) og Forbrukerkjøpsloven (1990:932).

 

Dustin Home tilpassar forbrukarlovane? Her snakkar me bukken og havresekken. :p

 

Lenka til salgsvilkår fungerar heller ikkje, eg kjem bare til forsida.

Har sendt tilbakemeldingen til webmaster så får vi håpe det endres snart. Takk for tilbakemeldingen :thumbup:

 

 

kan dustinhome sortere RAM etter hastighet?

http://www.dustinhome.no/DynamicPage.aspx?...amp;pageID=2072

vanskelig å finne 1600mhz brikker i dette rotet her :p

Akkurat nå er ikke dette mulig, men jeg vet det jobbes på oppgraderinger når det gjelder filtrering av produkter.

 

 

Hei.

Når kommer nye WD TV HD Live inn hos dere?

(ja, den med nettverk)

Ble lansert i Usa den 10.10.09.

På forhånd takk.

Den har ikke kommet inn i sortimentet enda, men kan sende en forespørsel om dette.

 

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar

Nå som datakjeden tar 1000,- EKSTRA for å få TV'n utlevert i butikk. Ser det ut til at jeg skal få prøve Dustin på tordag :) Hadde egentlig håpt å ha TV i hus før helgen, men ser dårlig ut!

 

EDIT: Hvor mange har dere igjen av 47LH3000? Det står bare "på lager" Hvis det er få igjen, er det mulig å reservere? Jeg må vente til mastercardet starter på ny regning.. :D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Nå som datakjeden tar 1000,- EKSTRA for å få TV'n utlevert i butikk. Ser det ut til at jeg skal få prøve Dustin på tordag :) Hadde egentlig håpt å ha TV i hus før helgen, men ser dårlig ut!

 

EDIT: Hvor mange har dere igjen av 47LH3000? Det står bare "på lager" Hvis det er få igjen, er det mulig å reservere? Jeg må vente til mastercardet starter på ny regning.. :D

 

Hei,

 

Denne har vi 5 stk av, hvor 3 er reserverte. Du kan legge inn bestillingen, så velger du å betale senere. Da vil den bli reservert.

 

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar
Hei,

 

Denne har vi 5 stk av, hvor 3 er reserverte. Du kan legge inn bestillingen, så velger du å betale senere. Da vil den bli reservert.

 

Mvh Per Olav Eidsvoll

 

Jeg presterte å bestille to stk.. Hva gjør jeg da? Vil Tv'en bli sendt før jeg betaler?

 

EDIT: Jeg var så flink at jeg ordnet opp selv! :) Tok en telf og fikk ene TV'n fjerna og svar på spml! :)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Oppdatering ang saken hvor jeg fikk feil RAM. Det var feil i beskrivelsen på nettsiden, løsningen var å vente på at det jeg trudde jeg bestilte kom inn på lager - eller å få 500 NOK tilbake pluss gratis frakt på neste ordre.

 

Jeg valgte det siste, og er godt fornøyd med servicen - igjen. Blir nok en ny bestilling før jul :).

var det kingston ddr2? :roll:

 

Corsair DDR3 faktisk.

 

Maskinen ble bygget opp på fredag, og den kjører flott. Den meget billige CPU-kjøleren fra Cooler Master var mye mer effektiv enn jeg trudde den kom til å bli, ca 15-18 grader kjøligere enn stock. Meg fornøyd.

Lenke til kommentar
Oppdatering ang saken hvor jeg fikk feil RAM. Det var feil i beskrivelsen på nettsiden, løsningen var å vente på at det jeg trudde jeg bestilte kom inn på lager - eller å få 500 NOK tilbake pluss gratis frakt på neste ordre.

 

Jeg valgte det siste, og er godt fornøyd med servicen - igjen. Blir nok en ny bestilling før jul :).

var det kingston ddr2? :roll:

 

Corsair DDR3 faktisk.

 

Maskinen ble bygget opp på fredag, og den kjører flott. Den meget billige CPU-kjøleren fra Cooler Master var mye mer effektiv enn jeg trudde den kom til å bli, ca 15-18 grader kjøligere enn stock. Meg fornøyd.

 

Kjøpte selv en Cooler Master TX3 til min i7 860. Har ikke montert den ennå. Hvilken kjøler er det du har og hvilken prosessor?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Vil den norske delen av Dustin Home innføre samme studenttilbud som i Sverige?

 

http://www.dustinhome.se/student står det:

Studentrabatt på hela vårt sortiment*

Unika studenterbjudanden

Alltid fraktfri leverans (Gäller ej hempaket)

 

* Studentrabatten gäller hela vårt sortiment, men beroende på prissättning så kan rabatten variera och det kan förekomma produkter där det inte är möjligt med ytterligare studentrabatt.

 

Er ikke dette bare for Universitet og Høyskole?

Håper de legger til Videregående da... har planer om å ta ett ekstra fagbrev istedet for Høyskole til neste år.

Lenke til kommentar
det meste annet av studenttilbud bruker gjelde for videregående så burde vell få lov de også, sende stipendet rett til dustin :p

 

Studenttilbudet gjelder studenter, altså de som går på universitet eller høyskole, tilbudet får du om du har et csn eller mecanat-kort. CSN-kort får du når du får stipend i sverige, og mecanat er det studentkåren som fikser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...