Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til at du har link til en IMDb vote-history i signaturen din, hvis det er din egen (jeg får ikke åpnet siden i linken), og du har stemt på flere filmer der enn du har checket på iCheck, kan du lett importere vote-historien din [HER].

 

Hmm, linken funker her? Men det er ikke så farlig med den. Har akuratt begynt å rate de filmene jeg ser, så den lista inneholder kun 15-20 stykk ;) Har importert urlen over til icheck, så da blir ting lettere fremover :)

 

Requestet å joine Icheck-Diskusjon.no gruppa også :)

 

EDIT:Min Imdb rating var ikke public, derfor fikk jo selvfølgelig jeg den opp, ikke du, hehe. Nå er den public. Må si at funksjonen for å overføre Imdb ratings til Icheck er genial :)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IMO så bør alle vote på IMDB og så bruke import vote history på ICM istedenfor å checke direkte på ICM, for da har du både en backup + det er alltid kjekt å ha en vote lagret istedenfor bare check + dislike/fav. Regner med de fleste allerede gjør det sånn.

 

Anyways, må si jeg virkelig har begynt å like ICM 2.0 :)

Selvom det er en del som må fikses på så er det nye listesystemet veldig nyttig. I tillegg så er siden mye raskere og stabil enn før, bortsett fra når 1000filmer lister skal loades, men det regner jeg med de ordner da det har vært en del klager på det. Er nå fornøyd med at jeg donerte 50$ for en stund siden :)

Lenke til kommentar

ICM 2.0 er fortsatt knotete og tungvint. Det som plager meg mest er at man må bla gjennom haugevis av sider for å finne ønskelig liste. Før var alle listene samlet på en side og man kunne bare velge listekategori så var alt pent og ryddig. Nå er alt bare kaos. Håper de jobber for å få dette som det var, eller ihvertfall en bedre løsning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Helt utrolig hvor uoversiktelige film sidene er nå, da alt er samla på en timeline istedenfor å få en liten bit av hver. (latest checks/favs/comments)

 

Det eneste nye jeg liker er at man får se plasseringsendringen sin når den blir oppdatert.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...