Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iCM 2.0 har vel vært rett rundt hjørnet omtrent et års tid nå. Jeg vet ikke helt hvordan det blir med egenkomponerte lister. Håper bare ikke det blir listsofbests-tilstander, men det slipper vi nok siden de baserer listene sine på IMDb-titlene, ikke titler fra Amazon. Er jo et helvete å krysse av filmer på listsofbests når alle filmer ligger inne med ti forskjellige utgivelser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det har kommet en ny bloggpost. Om dere ikke allerede har merket det, er det blitt lagt til reklame på siden. Det ser helt jævlig ut, men som det står i posten "...a necessary evil...". Jeg skjønner veldig godt hvorfor de velger å nå starte med reklame. Brukerantallet begynner å bli meget bra, og det er ofte stor trafikk på siden. i iCM 2.0 vil det også bli innførst Premium Account, men det holdes foreløpig hemmelig hva det innebærer. Hva tror dere? Er dere villige til å donere penger til iCM for å slippe reklame?

Lenke til kommentar

Det har kommet en ny bloggpost. Om dere ikke allerede har merket det, er det blitt lagt til reklame på siden. Det ser helt jævlig ut, men som det står i posten "...a necessary evil...". Jeg skjønner veldig godt hvorfor de velger å nå starte med reklame. Brukerantallet begynner å bli meget bra, og det er ofte stor trafikk på siden. i iCM 2.0 vil det også bli innførst Premium Account, men det holdes foreløpig hemmelig hva det innebærer. Hva tror dere? Er dere villige til å donere penger til iCM for å slippe reklame?

Skjønner at de er interessert i å tjene penger på dette, det vil også hjelpe til å utvikle siden mer. Nå må de snart få ræven i gir å lansere denne såkalte iCM 2.0 som vi har ventet på en stund nå. Ja, jeg hadde vært villig til å donere i en premium account om det ikke er altfor mye penger.

Lenke til kommentar

La ikkje merke til noko sidan eg nyttar Adblock, men eg skrudde han av for å støtte sida. Ser ikkje særleg pent ut nei, men på ei anna side så er det ikkje så lenge man er på sida om gangen.

Gjorde akkurat det same.

Ser på ingen måte bra ut, men eg får vel bite i det sia vi foreløpig ikkje betalar noko anna for sida.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Donasjoner fører nå til en av tre premiumordninger for iCM 2.0, som de sier skal komme i løpet av sommeren. Premium er selvsagt forutsatt at man oppgir brukernavn i donasjonen eller kontakter de om man glemmer det. Jeg ser i kommentarene til blogposten vedrørende dette at folk ikke liker det de har skrevet om begrenset antall checks for gratisbrukere. Det høres ut som en horribel idé, og jeg tviler på at de vil gjennomføre det nå.
Lenke til kommentar

Har ikke noe imot å betale for denne tjenesten, veldig oversiktelig og grei side. Med personlige lister på icheck 2.0 blir den jo enda bedre. Som du sier tviler jeg sterkt på at de innfører begrensning på antall checks for gratisversjonen, da hadde siden gått i grus.

Lenke til kommentar

"So, we just had an emergency meeting. And we decided (once again) that you were absolutely right. And we were wrong. So as of now, the future free account will be absolutely the same as your current account. No limits to checking, no limit in joining groups (our mistake). Just the same old iCheckMovies you are all used to. Plus a whole lot more for the Premium members."

 

Ny blogpost.. Dei vil ikkje setje begrensningar på checks likevel. Meget bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...