Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekka litt ut med betatestinga no, eg og.

Verkar lovande!

Likar spesielt det at ein nok kan få slike Regissør-lister. Slik at ein lett kan sjå kva ein tildømes manglar å ha sett av Hitchcock.

 

EDIT:

Mest kritisk til måten det er vanskeleg å få oversikt over alle lister.

Tykkjer og ein burde kunne lese direkte kor månge checks ein har på ei liste, i staden for å måtte halde over, og vente på hjelpetekst.

Endret av afirm
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tror ikke det er noen muligheter ennå. Men layouten, spesielt på dashboard-siden, er vist noe de vil jobbe med for å forbedre i tiden fremover.

Ellers er det en del irriterende bugs der pr. nå. Men det jobbes vist på spreng for å nøste opp i dette.

 

Jeg synes også den nye layouten er svært uvant, men jeg antar at jeg kommer til å vende meg helt til den, som jeg har gjort opp igjennom med endringer på f.eks. IMDb. (Ikke at jeg bruker den ekstrem-utagerende layouten som er standard på IMDb nå da men ...)

Endret av Labraxas
Lenke til kommentar

Virker som de har prøvd å legge til for mange ting og det gjør det hele veldig uoversiktlig. But still, regner med de ordner ting etterhvert + at vi blir vant til det. Men det er uansett masse fine nye funksjoner, så hvis de arbeider med layouten så blir det sikkert bra. Forøvrig så bruker jeg fortsatt IMDB sitt gamle theme :p

 

Anyways noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilke awards jeg er nærmest å få?

edit2: Nvm, fant det

 

edit:

Min ICM konto:

http://www.icheckmovies.com/profiles/sureup/

general.png

Endret av sureup
Lenke til kommentar

En gruppe for medlemmer på diskusjon.no kunne sikkert vært morsomt. Ser ikke hvorfor den ikke skulle være åpen heller. :)

 

Tullete folkene på ICM har klart å gi Premium Pro-en min til en annen bruker. Sendte en mail for noen timer siden, så får håpe de får fikset opp i det. For øyeblikket har jeg "bare" gratisbruker.

Lenke til kommentar

Ja det er mye kluss nå, kanskje også i overkant mye med tanke på den omfattende beta-perioden de har hatt. Men jeg er overbevist om at ting kommer til å gå på skinner iløpet av ikke altfor lang tid.

 

EDIT: Har du forresten prøvd Ctrl+F5, på siden? Dette har fikset mange bugs for en rekke folk.

Endret av Labraxas
Lenke til kommentar

Add gjerne meg også. Jeg har kun sjekket de jeg har sett siden i sommer sånn sirka. Addet de jeg var sikker på at jeg hadde sett i "box office lista", men ellers er listene mine flunka nye. Skulle jeg addet alt jeg har sett i livet hadde jeg hatt en ukes jobb, hehe.. Flott verktøy for oss filmglade folk detta her :) Imdb top 250 lista har blitt hovedmålet her i livet, hehe

 

general.png

 

Profil-Link: http://www.icheckmovies.com/profiles/wolfboy81/

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...