Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phew, var bra det da. ^^ Har endelig bestemt meg for og dra dit nå, så var jeg redd jeg ikke fikk bilett. :p

 

For før hørte jeg snakk om at billettene brukte og bli solgt ut på dagen? Er vell 3 år siden sist jeg var der nå. ^^

 

 

EDIT!!! : En ting til jeg lurer på, sist jeg var der, såv jeg inne i hallen, og det skal jeg aldri gjøre igjen! Fikk maksimalt 3 timer søvn iløpet av den tiden LANet varte.

Er det mange hoteller rundt der? Hvor tilig må jeg bestille hotellrom?

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
EDIT!!! : En ting til jeg lurer på, sist jeg var der, såv jeg inne i hallen, og det skal jeg aldri gjøre igjen! Fikk maksimalt 3 timer søvn iløpet av den tiden LANet varte.

Er det mange hoteller rundt der? Hvor tilig må jeg bestille hotellrom?

 

Motellet på andre sida av gata var nesten fullt når jeg bestilte rom en gang i oktober, ellers har du et par hoteller til å velge mellom.

Lenke til kommentar
EDIT!!! : En ting til jeg lurer på, sist jeg var der, såv jeg inne i hallen, og det skal jeg aldri gjøre igjen! Fikk maksimalt 3 timer søvn iløpet av den tiden LANet varte.

Er det mange hoteller rundt der? Hvor tilig må jeg bestille hotellrom?

 

Motellet på andre sida av gata var nesten fullt når jeg bestilte rom en gang i oktober, ellers har du et par hoteller til å velge mellom.

Såpass ja. Om jeg må kjøre en hall time / time for å komme til et hotell gjør jeg det. For det er helt klart værdt det enn å sove inne i hallen. :p

 

Men jeg lurer på om det er noe jeg bør stresse med nå. Ender vell med at det er bare dyre hoteller igjen tilslutt.

Lenke til kommentar
Såpass ja. Om jeg må kjøre en hall time / time for å komme til et hotell gjør jeg det. For det er helt klart værdt det enn å sove inne i hallen. :p

 

Men jeg lurer på om det er noe jeg bør stresse med nå. Ender vell med at det er bare dyre hoteller igjen tilslutt.

må ikke være så kresen på hvor du sover da, kjøp ørepropper og liggeunderlag så sover ihvertfall jeg som en engel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...