Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

1. 842,-

2. 80cm*60cm om jeg ikke tar feil

Oh, skjermen min er akkurat 80cm bred. Lurer på hvordan jeg skal få plass. Husker det var minimalt sist jeg var der, og da hadde jeg en liten 19"...

 

Jeg gjetter på at det er en 32 tommer :roll:

 

Min 32 tommer er ca 80cm lang, men jeg tar med meg en 22 tommer ;)

Stemmer det. ^^ Jeg har bare en 32 og en 19".

19" blir uakseptabelt nå som jeg er så vant med 32. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster det å komme på besøk på TG? åssen fungerer dette? :p

 

Bor noen minutter unna med bil, så tror jeg skal ta meg en tur.

 

 

Tror det er sånn at du betaler 850,- ( Er ikke sikker, men noe rundt der ).

Også når du stikker ut av skipet så får du igjen 500,-..

 

Det er sånn at ingen skal betale kun 350 kr, også ikke gå ut igjen før tg er over.

Så du må være ute av skipet før kvelden, Hvis du skjønner ;)

Lenke til kommentar

ser for meg det kunne blitt rimelig slit/umulig skulle spore opp den ene personen blandt 5000 for og hive han ut på kvelden.

 

måtte vel nesten gjort som passkontrol inn til havner uten særlig terminal til og ha folkene i da, hvor de har alle i en ende av båten så lukker av midt på og kontrollerer samtlige idet de blir sendt over i motsatt ende.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
ser for meg det kunne blitt rimelig slit/umulig skulle spore opp den ene personen blandt 5000 for og hive han ut på kvelden.

 

måtte vel nesten gjort som passkontrol inn til havner uten særlig terminal til og ha folkene i da, hvor de har alle i en ende av båten så lukker av midt på og kontrollerer samtlige idet de blir sendt over i motsatt ende.

 

 

Tror ikke de gjør noe med det. Hvis han ikke går ut tidsnok så får han ikke penger tilbake, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
tenkte mer på hvorfor de gjør det på den måten med redundere istedenfor betale 350kr med engang.

ville jo blitt rimelig upraktisk skulle finne igjen vedkommende og kaste han ut, om han da også ikke ville bli funnet så praktisk talt umulig.

Det er jo poenget med å betale 800 også få tilbake 500 når du går ut igjen da. :p

Lenke til kommentar
tenkte mer på hvorfor de gjør det på den måten med redundere istedenfor betale 350kr med engang.

ville jo blitt rimelig upraktisk skulle finne igjen vedkommende og kaste han ut, om han da også ikke ville bli funnet så praktisk talt umulig.

 

En billett til TG 10 koster rundt 850,-

Og hvis du skal besøke TG en dag, så koster det 350.

Men for att de skal slippe og finne igjen vedkommende og kaste han ut, så må du betale 500 kr ekstra i depositum. Som du får igjen når du drar. Så hvis du ikke stikker ut av skipet før 2400 eller noe, så får du ikke igjen de 500 kronene.

 

Hvis det bare hadde kosta 350 så hadde jo masse folk dratt til TG og blitt der til det er ferdig. Men det går ikke, så derfor har de lagt til depositum på 500.

 

Get it?

Lenke til kommentar

Jeg holder på å bestille billetter nå og er på Step 1 av 5, og har trykt Next... men siden står bare å Loader :S

kommer liksom ikke til Step 2.

 

Bare gløm det, kom meg gjennom.... Men jeg har bestillt billetter til 3 andre kompiser, men det står at de billettene trenger en User, er det sånn at de må reg. seg på PTN og jeg må sette de som User, eller kan jeg bare sette alle billettene på meg ? xD

Endret av alehalse
Lenke til kommentar
Jeg holder på å bestille billetter nå og er på Step 1 av 5, og har trykt Next... men siden står bare å Loader :S

kommer liksom ikke til Step 2.

 

Bare gløm det, kom meg gjennom.... Men jeg har bestillt billetter til 3 andre kompiser, men det står at de billettene trenger en User, er det sånn at de må reg. seg på PTN og jeg må sette de som User, eller kan jeg bare sette alle billettene på meg ? xD

 

Hadde samme problem selv.Du kan ikke sette alle på deg selv, fordi det da blir veldig vanskelig å få brukt disse billettene. Fant ut at de må registrere seg og du må sette dem som eier av billetten(e)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...