Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dette er nytt for meg, spør jeg her...

 

Må man være KANDU-medlem for å kjøpe biletten til 842 kr, eller betaler man for KANDU-medlemskapet når man kjøper den biletten?

 

(Sånn jeg forstår det virker det siste alternativet mest sannsynlig, men jeg vil være på den sikre siden... ;)

 

EDIT: Det er fint om noen kan svare litt kjekt siden jeg bare har tilgang på bilettene i 24 timer ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hva er The Gathering 2010 ticket + ticketing fee og The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members) + ticketing fee , leik hva er forskjellen? Jeg er ikke KANDU medlem. Iallefall ikke osm jeg vet :S

 

KANDU får støtte for alle medlemmene sine fra staten.

vil du av en eller annen grunn ikke bli medlem, så kan du velge å betale denne støtten selv :)

 

Var det svaret jeg fikk, så man blir vel automatisk medlem når man kjøper biletten til 842 kr.

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Hva er The Gathering 2010 ticket + ticketing fee og The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members) + ticketing fee , leik hva er forskjellen? Jeg er ikke KANDU medlem. Iallefall ikke osm jeg vet :S

 

KANDU får støtte for alle medlemmene sine fra staten.

vil du av en eller annen grunn ikke bli medlem, så kan du velge å betale denne støtten selv :)

 

Var det svaret jeg fikk, så man blir vel automatisk medlem når man kjøper biletten til 842 kr.

 

Takk for svar! (Sorry at jeg ikke sjekka på de andre sidene, men jeg har hatt en del å gjøre i det siste ;))

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Er det sånn at når man kjøper den kaffekoppen at man får så mye kaffe som man vil mens man er på tg ? :D

jepp, men kaffen må du skaffe/kjøpe selv :p

var slik når jeg kjøpte kopp ihvertfall, regner med at det er det samme opplegget nå.

 

med andre ord, du får en kopp, thats it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...