Gå til innhold

Øyvind Heian angrepet under skoledebatten på Færder videregående skole!


Anbefalte innlegg

Sjekket resultatet for skolevalget* i dag og der hadde NP fått flere stemmer enn partier som KrF og Venstre, de kom faktisk på 5. plass. Viser jo at Heian faktisk har fått støtte pga. flaskekastingen.

* Skolevalg er en undersøkelse som gjennomføres på skolen for å sjekke elevens politiske holdninger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man godtar vold mot de med andre meninger, kan det bli det dine meninger neste gang som blir grunnen til angrep.

Jeg vil ikke at meninger som er i strid med menneskeverdet(rasisme/kjønnsdiskriminering/religionsforfølgelse/homoforfølgelse) noen gang skal bli ytret i det offentlig fora. Og da særlig ikke i en obligatorisk skoletime.

 

Forøvrig, så har norgespatriotene oppfordret til vold mot innvandrere i motsetning til det en person her inne feilaktig påstod.

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse av at de fleste som forsvarer heian ikke helt vet hva partiet hans står for. Ja vi har ytringsfrihet i Norge, men det er med MODIFIKASJONER!

Eneste jeg egentlig har hørt fra Heian er når han var gjest hos Mina på P4 http://podcast.appelsinmedia.no/radiotango/mina/minadag3.mp3

 

Her opplevde jeg han som en langt mindre ekstrem figur enn det jeg hører enkelte påstå her inne (uten noen henvisninger for å backe opp påstandene), noe som gir meg en snikende mistanke om hva som er på gang:

429200824725PM_488.jpg

 

Nå har jeg jo også hørt endel absurde saker karen skal være innblandet i. Vet ikke om disse stemmer eller ikke, men jeg har også har lest at han har blitt mye plaget av ekstreme venstremiljøer, bla. ble han vel drapstruet av en viss kid fra sos-rasisme? Det som får meg til å lure litt på hvilke omstendigheter det er rundt sakene Heian er innblandet i er at det tydeligvis også oser og koker jo med venstreekstreme fjortiser som lengter etter en offentlig person å validere sin antirasisme på. Har vi fått høre begge sider av saken?

 

Så vennligst kom med konkrete henvisninger til rasisme, ikke vann ut begrepet ytterligere. For ift. det radiointervjuet virker det bare som alle her er opptatt av å få på trykk at de ikke er rasister, og dermed at de tar avstand med skyhøye kneløft fra Heian - ikke at de faktisk sitter på noe informasjon som viser at Heian er en norsk reinkarnasjon av Hitler.

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar

Altså, Heian er en person som kan snakke for seg. Men jeg er ikke i tvil om hva slags holdninger det er han VIRKELIG sitter inne med, og at han modererer disse i skoldedebatter og andre medier. En kamerat av meg har snakket med Heian personlig i forbindelse med et skoleprosjekt, og da sparte han ikke på kruttet. For meg er han et udyr, og selv om noen av poengene hans er holdbare, (ja innvandring koster staten mye, muslimer er overrepresentert i voldtektsstatistikker) så tar jeg han ikke alvorlig fordi at kilden til disse argumentene er ikke rasjonell tenkning, men hardbarket rasisme.

 

Jeg tror den beste vaksinen mot NP er en 20 minutters personlig samtale med Heian selv.

Lenke til kommentar
Om man godtar vold mot de med andre meninger, kan det bli det dine meninger neste gang som blir grunnen til angrep.

Jeg vil ikke at meninger som er i strid med menneskeverdet(rasisme/kjønnsdiskriminering/religionsforfølgelse/homoforfølgelse) noen gang skal bli ytret i det offentlig fora. Og da særlig ikke i en obligatorisk skoletime.

 

Forøvrig, så har norgespatriotene oppfordret til vold mot innvandrere i motsetning til det en person her inne feilaktig påstod.

Har de det kan de bli straffedømt etter norsk lov. Det har de ikke og dermed vil jeg også anta at de ikke har oppfordret til vold mot innvandre.

Lenke til kommentar

Det er morsomt hvordan folk fremdeles bruker det gamle "bevis-at-det-er-rasistisk"-kortet. Så drar de fram det gamle "du-kan-ikke-bevise-rasisme-på-den-du-anklager-så-da-er-du-en-rasist-selv"-kortet etterpå.

 

Hvor dumme tror dere folk er? Ærlig talt...

 

Alle vet at offentlig rasisme i Norge er ulovlig, og dette tilsier at norske rasister aldri kan proklamere sin rasisme offentlig. Dermed er det også åpenbart vitalt for norske organiserte rasister å gå såpass rundt grøten at de aldri påviselig kan stemples direkte som rasister.

 

Allikevel vil noen gjøre et stort poeng ut av at denne indirekte hintingen og gåingen rundt grøten ikke beviselig er rasisme.

 

Sorry folks, men den taktikken er gammeldags, gjennomsiktig, og viser bare hvor dere selv står politisk. Antirasister føler seg antageligvis svært skjelden truffet av såpass hyklersk argumentasjon.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Du mener at et parti som har slagordet "Norge fritt - Norge hvitt" ikke er et rasistisk parti?

 

 

De er ikke nødvendigvis det nei. At man vil at ulike etniske grupper skal holde seg til sitt opprinnelsessted eller adskilt i egne land som det var tidligere, er ikke rasisme. Det er en form for nasjonalisme.

Lenke til kommentar
En form for nasjonalisme? En rasebasert nasjonalisme. Der det kommer tydelig fram at disse andre ikke er verdige opphold i Norge. Sammen med niggervitsene sine så kommer de fram med en ganske opplagt rasistisk profil.

 

Hvorfor tror du rasene er ulike? Er det ikke fordi de var del av sine egne nasjoner? De med samme interesser, kultur osv fant sine egne steder å bo og leve.

Endret av Kaffemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...