Heatsink Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kjempebra artikkel i god gammeldags overklokking.no-stil! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hehe.. Nydelig artikkel. Det er slike McGyver-kunnskaper man setter pris på å ha inne Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Morsomt at dere testet så mange ting Med det sagt så leste jeg en veldig lik artikkel for mange år siden: http://www.dansdata.com/goop.htm Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Håper dere lager en etterfølger til denne teste, med forslag fra brukere på forumet! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har aldri før sett så mange grammatiske feil i en artikkel på HW. Hva med å lese korrektur neste gang? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har aldri før sett så mange grammatiske feil i en artikkel på HW. Hva med å lese korrektur neste gang? o.m.g. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Artig artikkel! For dere som har garasje med litt diverse så kan nok aluminiumspasta brukes, også over lengre tid. Aluminium leder varme best av det meste som finnes av metaller og pastaen former seg nedi de små ujevnhetene og den holder seg over tid . Den mer vanlige kobberpastaen kan nok også brukes, men det leder ikke varme fullt så bra. Endret 15. august 2009 av ChrML Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hva med silikon? fugeskum ? XD Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har aldri før sett så mange grammatiske feil i en artikkel på HW. Hva med å lese korrektur neste gang? Etter 65 poster med ros klarer du å lire av deg dette. Velkommen til hw.no Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Har ikke lest artikelen enda, men smilet bredde seg da leg leste overskriften. Sånne artikkeler liker jeg!!! Blir nesten som det var i gamle dager dette her! Hadde vært toppen av kransekaka om dere hadde testet hvilken "kjølepasta" som var best å overklokke med også. Kanskje dere faktisk testet det? *lese lese* Endret 15. august 2009 av Sjefern Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Første jeg ville prøvd var vel kobberfett (som brukes mellom bremseklosser og bremsesylinder f.eks. på bil) Dette er en tykk masse med samme konsistens som kjølepasta og som inneholder kobber.. må jo være perfekt, så lenge det ikke rennner ned på hovedkortet da :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kronisk morsom test! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kongetest! Umulig å vite hva som funker / ikke funker før man faktisk har undersøkt. Alt for mye 'jeg tror' 'har lest at sted at..' Flott at noen faktisk tar seg bryet med å undersøke. Keep'em coming! /Vargtass. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Artig artikkel! For dere som har garasje med litt diverse så kan nok aluminiumspasta brukes, også over lengre tid. Aluminium leder varme best av det meste som finnes av metaller og pastaen former seg nedi de små ujevnhetene og den holder seg over tid . Den mer vanlige kobberpastaen kan nok også brukes, men det leder ikke varme fullt så bra. Hos Biltema koster aluminiumspastaen 27,- kr. på Biltema -men er du så sikker på at varmeledningen er bedre enn på kobberpastaen som også koster 27,- kr.? Endret 15. august 2009 av bjornh Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kan ikke dere bilkara som har dette klinet prøve da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Smør er jo genialt. Først smører du inn prosessoren, så fester du et nitro-rør på den, så kjører du den litt uten nitro på røret, sånn at smøret smelter og legger seg ned i alle fuger, og så kommer norge sitt hemlige våpen og knuser k|ngp|n ned i støvlene Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Smør er jo genialt. Først smører du inn prosessoren, så fester du et nitro-rør på den, så kjører du den litt uten nitro på røret, sånn at smøret smelter og legger seg ned i alle fuger, og så kommer norge sitt hemlige våpen og knuser k|ngp|n ned i støvlene haha! genialt Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hahahah quite fun reading :!: Synes ei tynn skive rått kjøtt burde vært med i testen Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Årets HW-artikkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå